آموزش رنگ موی آمبره برای مبتدی ها و حرفه ای ها و تصاویر آن

رنگ مو آمبره امروزه توجه اغلب خانم ها را به سوی خود جلب کرده است و این مدل رنگ مو برای خانم هایی که عاشق تنوع هستند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. رنگ مو آمبره برای افراد با رنگ پوست و فرم صورت مختلف انتخاب مناسبی است. در ادامه آموزش تصویری و مرحله به مرحله رنگ موآمبره را به همراه مدل هایی از این رنگ مو مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو آمبره تکنیکی از رنگ آمیزی مو است که در این روش قسمت پایینی موها نسبت به قسمت بالایی موها روشن تر است. توجه داشته باشید که برای روشن کردن قسمت پایینی موها باید آن ها را دکلره کنید و اگر بعد از انجام دکلره شما تمایلی به وجود رنگ نارنجی و برنجی روی موهای خود نداشتید می توانید قسمت پایین موهایتان را با رنگ دلخواه خود رنگ بزنید.

مدل هایلایت مو زیبا و شیک

آموزش رنگ موی آمبره به صورت مرحله به مرحله

۱. ابتدا رنگ مو مورد نظر خود را برای قسمت پایینی موها انتخاب کنید توجه داشته باشید که رنگ مو انتخابی تان باید متناسب با رنگ مو طبیعی شما باشد. رنگ موی قهوه ای روشن و یا رنگ موهایی که سایه از رنگ مو قرمز و رنگ موی بلوند دارند می توانند انتخاب مناسبی باشند. سایه ای که برای قسمت پایین موها انتخاب می کنید نباید از ۲ درجه روشن تر باشد.

۲. در این مرحله باید در مورد محلی از موها که تمایل دارید به رنگ اصلی موهای شما باقی بماند تصمیم گیری کنید. این مرحله نیز مانند انتخاب رنگ مو از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه داشته باشید که هر چقدر تغییرات در قسمت پایین موهایتان باشد رنگ مو آمبره زیباتر به نظر می رسد. زیر خط فک برای ایجاد تغییرات در رنگ مو مکان مناسب و ایده آلی است.


۳. در این مرحله باید موهایتان را به خوبی شانه کنید و از عدم وجود گره در موهای خود اطمینان حاصل کنید تا مخلوط پودر دکلره و اکسیدان را بتوانید به راحتی روی موهای خود بزنید.

شانه کردن موها برای دکلره کردن آن ها
۴. پیش بند و یا لباسی کهنه ای بپوشید.

رنگ موی زیبا و شیک آمبره
۵.سپس دستکشی مناسب را دستتان کنید.

پوشیدن دستکش برای رنگ کردن موها
۶. در این مرحله از رنگ مو آمبره باید پودر دکلره را با اکسیدان مخلوط کنید.

مخلوط اکسیدان و پودر دکلره
۷. موهایتان را به چند قسمت تقسیم کنید. اگر موهایتان باریک و یا ضخیم است باید موهایتان را به بخش های بیشتری تقسیم کنید. هر بخش از موها را با کمک گیره و یا کش مو از یکدیگر جدا کنید.

بستن موها با کمک کش
۸. با کمک برس رنگ مناسبی مخلوط دکلره را از پایین موها تا رسیدن به قسمت محو شدن موهای خود رنگ بزنید توجه داشته باشید که باید پودر دکلره را به صورت مساوی روی هر قسمت از موهای خود بزنید.

دکلره کردن قسمت پایینی موها
۹. در این مرحله از آموزش رنگ مو آمبره باید چند دقیقه ای را صبر کنید تا پودر دکلره تاثیر خود را بگذارد توجه داشته باشید نسبت به میزان مقاوت موهایتان در برابر پودر دکلره به مدت زمانی بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه برای مکث رنگ مو نیازمند هستید.
۱۰. بعد از مدت زمان مکث لازم موهایتان را با کمک آب گرم بشویید.

شستن موها
۱۱. در این مرحله باید موهایتان را خشک کنید برای خشک کردن موها از حوله استفاده کنید.

خشک کردن موها با حوله

۱۲. موهایتان را دوباره به حداقل دو یا سه دسته تقسیم کنید.

آموزش مدل رنگ موی آمبره
۱۳. دوباره دستکش را دستتان کنید.

پوشیدن دستکش برای دکلره کردن موها
۱۴ . رنگ موی مورد علاقه خود را طبق دستورالعملی که روی قوطی رنگ نوشته شده است آماده کنید.

مخلوط رنگ مو
۱۵. موهای خود را شانه بزنید.
۱۶. رنگ مو را روی همه قسمت های دکلره موهای خود بزنید.

زدن رنگ موی روی قسمت دکلره موها
۱۷. برای رنگ گرفتن موها مدت زمانی را مکث کنید.

آموزش مرحله به مرحله رنگ موی آمبره
۱۸. رنگ مو را بعد از مدت زمان مکث از روی موهای خود با کمک شامپوی بدون سولفات بشویید و موهای خود را با کمک آب گرم آبکشی کنید.

شستن موهای رنگ شده
۱۹. موهای خود را بعد از شستن خشک کنید بهتر است اجازه دهید تا موهایتان به طور طبیعی خشک شوند و برای خشک کردن آن ها از سشوار استفاده نکنید.

مدل رنگ موی شیک آمبره

رنگ مو آمبره و سامبره و تفاوت آنها با بالیاژ مو

آمبره یکی از جدیدترین متد های رنگ مو است که طرفداران زیادی دارد و دکلره کردن مو ها در این نوع رنگ مو از اصلی ترین مراحل آن می باشد، اما باید مراقب باشید که مو ها خیلی دکلره نشود و ریشه اصلی موها نیز پیدا باشد.

رنگ مو آمبره جدید

بالیاژ نیز یک تکنیک فرانسوی برای رنگ کردن موها به طور آزادانه و با دست می باشد و در واقع مدل پیشرفته روش سنتی استفاده از فویل است، اما در این روش نیازی به استفاده از فویل نمی باشد. از جمله مزایای استفاده از این تکنیک رنگ مو، آن است که با رشد مو ها و بیرون زدن ریشه تغییری در ظاهرتان ایجاد نخواهد شد، ضمن اینکه از این تکنیک می توانید برای آمبره و سامبره موها استفاده کنید.

رنگ مو آمبره

آمبره و سامبره هر دو به معنی ایجاد تغییر در میزان روشنایی موها از تیره به روشن می باشد و این دو تکنیک از رنگ مو در واقع زیر مجموعه بالیاژ مو هستند و تفاوت آنها در این است که مدل رنگ مو آمبره، رنگ تیره از قسمت ریشه شروع می شود و هر چه به قسمت ساقه مو ها می رسید، رنگ آن روشن تر می شود، جالب است بدانید که این تغییر رنگ در سرتاسر مو ها واضح و محسوس است و مرز این تضاد رنگی کاملا مشخص می باشد، همچنین در تکنیک رنگ مو آمبره؛ روشنی ها و خط های دکلره نسبت به تکنیک سامبره منظم تر می باشد.

رنگ مو آمبره و سامبره

رنگ مو سامبره به نسبت آمبره جدیدتر بوده و در واقع ترکیبی از بالیاژ و آمبره می باشد؛ همانطور که گفتیم در تکنیک رنگ مو آمبره رنگ تیره از قسمت ریشه شروع شده و هر چه به ساقه مو ها نزدیک تر می شوید، رنگ موها روشن تر می شود اما در روش سامبره تغییر روشنایی مو ملایم تر می باشد.

نکته های مهم در رابطه با آمبره و سامبره کردن موها

  • در صورتی که تمایلی به دکلره کردن مو ندارید و از انجام آن هراس دارید، می توانید از این روش استفاده کنید.
  • رنگ مو آمبره و سامبره از ترکیب ۳ رنگ و یا حتی بیشتر تشکیل شده است.
  • در این روش از رنگ مو در قسمت ساقه بیشترین درجه روشنایی و ریشه موها دارای تیره ترین درجه رنگ می باشد.
  • برای زیبایی بیشتر رنگ مو آمبره و سامبره باید رنگهای ترکیبی با هم همخوانی داشته باشند.
  • در این تکنیک از رنگ مو می توان به طور همزمان چند نوع رنگ مختلف سرد و گرم را روی موهای خود استفاده کنید.
  • خانوم هایی که تمایل دارند، نیمه دوم موهای خود را تغییر دهند، می توانند از این مدل رنگ مو استفاده کنند.

تکنیک رنگ موی آمبره

مدل های رنگ مو آمبره

رنگ مو آمبره زیبایی خاصی را به موهای شما می دهد و اگر تمایل دارید رنگ موهایتان جذاب و زیبا باشد بهتر است از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ مو آمبره را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل رنگ موی زیبا و شیک آمبره رنگ موی زیبا آمبره رنگ مو آمبره مدل رنگ مو آمبره جدید و شیک رنگ مو زنانه آمبره رنگ موی شیک و فانتزی آمبره مدل رنگ مو شیک و جذاب آمبره رنگ مو شیک و متفاوت آمبره رنگ موی زیبا و خاص آمبره رنگ موی خاکستری آمبره مدل رنگ موی زنانه رنگ موی جذاب و متفاوت آمبره مدل رنگ موی آمبره

در این مطلب با انواع مدل رنگ مو آمبره و آموزش مرحله به مرحله این رنگ مو آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی و مدل های ارائه شده بتوانید رنگ مو آمبره شیک و مناسبی را در قسمت پایینی موهای خود ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع آموزش و مدل های رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

arga