۸۰ طراحی ناخن ۲۰۲۱ برای تنوع در آرایش دست های شما

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۱ انواع مدل های طراحی ناخن ۲۰۲۱ از سوی متخصصان زیبایی معرفی شده اند و شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها دیزاینی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

طراحی ناخن ۲۰۲۱ شیک و جدید

برای دیزاین ناخن ها ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به میزان مهارت خود از بین آن ها طرحی متفاوت و جذاب را انتخاب نمایید. در ادامه با انواع طرح های لاک ناخن در سال ۲۰۲۱  در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دیزاین زیبا ناخن




  • 100x300.gif


  • bolej.gif


طرح های ناخن ساده در سال ۲۰۲۱

دیزاین ساده ناخن از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب به شمار می رود و شما می توانید از این مدل برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

برای طراحی ناخن ها به صورت ساده در صورت تمایل می توانید از یک رنگ لاک استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ های تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب نمایید و طرحی ساده را روی ناخن های خود ایجاد نمایید. اگر تمایل دارید طراحی ناخن هایتان متفاوت باشد بهتر است از ترکیب رنگ های مکمل برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید همچنین اگر تمایل دارید طراحی ناخن هایتان جذاب تر باشد می توانید از ترکیب رنگ های متضاد برای دیزاین ناخن ها استفاده کنید.

دیزاین ساده ناخن برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین برای جذابیت این طرح ناخن می توانید یک یا دو تا از ناخن های خود را به صورت طرح دار دیزاین نمایید.

مدل لاک ناخن شیک طراحی شیک ناخن دیزاین زیبا و خاص ناخن دیزاین شیک ناخن مدل لاک ناخن در سال 2021 دیزاین زیبا ناخن دیزاین زیبا ناخن دیزاین جالب ناخن مدل لاک ناخن دیزاین رنگی ناخن دیزاین جذاب ناخن طراحی ناخن 2021 شیک و زیبا دیزاین زیبا ناخن طراحی ناخن شیک دیزاین زیبا ناخن طراحی ناخن جدید   دیزاین زیبا و شیک ناخن دیزاین زیبا ناخن دیزاین ناخن دیزاین ناخن قرمز و مشکی طراحی رنگی ناخن دیزاین شیک ناخن طراحی خاص ناخن دیزاین ناخن دیزاین ناخن زیبا و متفاوت طراحی ناخن طراحی ناخن زنانه   دیزاین ناخن

در برخی از مدل های لاک ناخن ساده نیز تعداد کمی از ناخن ها به کمک لاک اکلیل دار دیزاین می شوند و برخی دیگر از ناخن ها نیز به کمک لاک های رنگی طراحی می گردند که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

در صورت تمایل می توانید برای جذاب تر به نظر رسیدن مدل دیزاین ناخن هایتان از نگین های تزیین کننده در قسمتی از ناخن ها استفاده نمایید و استایلی متفاوت تر داشته باشید.

دیزاین ناخن ها به کمک لاک کروم نیز ایده جالبی می باشد و اگر تمایل دارید ناخن هایتان در عین سادگی دارای جذابیت خاصی باشند بهتر است از این نوع لاک برای دیزاین آن ها استفاده نمایید.

دیزاین متفاوت ناخن   دیزاین زیبا ناخن طراحی جذاب ناخن دیزاین زیبا و جذاب ناخن   دیزاین جذاب ناخن دیزاین ناخن دیزاین زیبا ناخن دیزاین ناخن سبز دیزاین زیبا و متفاوت ناخن طراحی ناخن زنانه دیزاین ناخن دیزاین ناخن زنانه دیزاین زیبا و متفاوت ناخن دیزاین ناخن زنانه طراحی ناخن زنانه دیزاین ناخن براق دیزاین ناخن 2021

طرح های ناخن مجلسی در سال ۲۰۲۱

اغلب خانم ها تمایل دارند برای حضور در مهمانی ها و مجالس ناخن های خود را دیزاین کنند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است از طرح های مجلسی برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید.

یکی از بهترین روش ها برای طراحی ناخن مجلسی استفاده از شابلون های مخصوص ناخن می باشد و شما می توانید شابلون را روی ناخن خود قرار دهید سپس به کمک آن طرح دلخواه تان را روی سطح ناخن ها ایجاد نمایید.

استفاده از نگین های رنگی و بیرنگ برای تزیین ناخن ها یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه و جالب می باشد و بهتر است شما در صورت استفاده از نگین ، رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ لاک پس زمینه ناخن هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

ایجاد طرح گل و برگ از انواع دیزاین های جالب برای ناخن ها به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان مجلسی تر به نظر برسد می توانید از این مدل استفاده نمایید.

دیزاین زیبا ناخن

دیزاین جذاب ناخن

دیزاین زیبا ناخن

دیزاین شیک ناخن طرح لاک ناخن دیزاین زیبا ناخن دیزاین ناخن دیزاین ناخن شیک دیزاین ناخن مجلسی دیزاین ناخن شیک دیزاین ناخن شیک طراحی ناخن 2021 شیک و جدید طرح لاک ناخن دیزاین ناخن دیزاین زیبا ناخن در سال 2021 دیزاین ناخن دیزاین ناخن دیزاین ناخن مجلسی طراحی ناخن شیک و مجلسی دیزاین ناخن دیزاین ناخن شیک دیزاین ناخن شیک و مجلسی در سال 2021 طراحی زیبا و شیک ناخن دیزاین ناخن زنانه دیزاین ناخن دیزاین ناخن زیبا و خاص دیزاین ناخن مشکی و سفید دیزاین ناخن زنانه جذاب طرح لاک ناخن مجلسی دیزاین شیک ناخن دیزاین ناخن دیزاین شیک ناخن دیزاین ناخن زنانه

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های طراحی ناخن ۲۰۲۱ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی شیک و متفاوت را برای ناخن هایتان انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

arga