معرفی انواع رنگ موی ۲۰۲۱ برای خانم های لاکچری

رنگ موی ۲۰۲۱ در انواع رنگ موهای تیره و روشن موجود می باشد و بهتر است خانم ها رنگ مو خود را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایند تا جذاب و متفاوت تر از همیشه به نظر برسند.

معرفی انواع رنگ موی ۲۰۲۱

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۱ انواع مدل رنگ موهای جدید از سوی متخصصان آرایش و زیبایی معرفی شده اند و اگر شما تمایل دارید در سال جدید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید بهتر است از این مدل ها برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید.

مدل رنگ موی 2021


  • بلج


انواع رنگ مو در سال ۲۰۲۱

۱.رنگ موی صورتی

رنگ مو صورتی از انواع رنگ موهای زیبا و خاص است و اگر شما تمایل دارید ظاهری شاداب و جذاب داشته باشید بهتر است از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید. برای رنگ کردن موها به کمک رنگ صورتی می توانید از فرمول زیر استفاده نمایید :

  • اکسیدان شش درصد
  • پودر دکلره
  • رنگ موی صورتی نیمه دائمی
  • شامپو تثبیت کننده رنگ مو
  • پایه ۷ دکلره

رنگ موی صورتی

۲. هایلایت موها با رنگ گرم

هایلایت کردن راهی بی نظیر برای افزودن جلوه ای خاص به هر رنگ مویی است و شما می توانید از انواع هایلایت ها با رنگی گرم نظیر هایلایت شکلاتی و کاراملی و … استفاده نمایید.

رنگ مو با هایلایت

۳. رنگ موی آبی

رنگ موی آبی از انواع رنگ موهای جذاب و پرطرفدار می باشد و شما می توانید از انواع رنگ موی تیره و روشن آبی برای رنگ کردن موهای خود در فصل زوسنان استفاده نمایید و ظاهری متمایز پیدا کنید. برای رنگ کردن موها به کمک رنگ آبی می توانید از فرمول زیر استفاده نمایید :

  • رنگ مو دودی پایه ۷ : به اندازه ۱/۲ تیوپ
  • واریاسیون آبی : ۳ بند انگشت
  • پودر دکلره آبی : ۱.۵ پیمانه
  • واریاسیون نقره ای : ۱ بند انگشت
  • اکسیدان ۹ درصد
  • موی رنگ شدن با پایه ۵ تا ۷

رنگ موی آبی

۴. موی بلوند

رنگ موی بلوند از انواع رنگ موهای پرطرفدار و جذاب می باشد و بهتر است شما رنگ موهای بلوند با سایه طبیعی را انتخاب نمایید که روی سطح موهایتان ماندگاری بیشتری داشته باشد.

رنگ موی بلوند

۵. رنگ موی هلویی

رنگ موی هلویی از انواع رنگ موهای جذاب و خاص می باشد و شما می توانید با استفاده از این رنگ زیبا در رنگ موهای خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید. این رنگ مو همچنین در انواع مدل های رنگ موی تیره و روشن هلویی موجود می باشد که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای است. فرمول های ترکیبی رنگ مو هلویی را به راحتی و به شیوه زیر می توانید بدست آورید :

  • رنگ مو شماره ۸.۸
  • رنگ موی C10.1
  • واریاسیون بنفش
  • پایه هفت یا هشت دکلره
  • مدت زمان مکث برای رنگ مو ۲۰ تا ۳۰ دقیقه

رنگ موی هلویی

۶. رنگ موی فانتزی

رنگ موهای فانتزی چندین سال است که توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید رنگ مویی امروزی داشته باشید بهتر است از این مدل ها برای رنگ کردن موی خود استفاده نمایید.

رنگ مو فانتزی 2021

۷. رنگ موی سبز

رنگ مو سبز یکی دیگر از رنگ موهای خاص است و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ بی نظیر برای رنگ کردن موی خود استفاده نمایید. رنگ مو سبز در انواع تناژهای تیره و روشن موجود می باشد که انتخاب هر یک از آن ها سلیقه ای است.

رنگ مو سبز

۸. رنگ موی تیره

رنگ موهای تیره نظیر قهوه ای و مشکی و نسکافه ای تیره و … هیچ گاه از مد نمی افتند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و رنگ موهایتان طبیعی به نظر برسد بهتر است از این رنگ های زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید. علاوه بر این رنگ موهای تیره باعث می شوند تا سن خانم ها کمتر از حد معمول به نظر برسند.

رنگ مو زنانه

مدل های رنگ مو در سال ۲۰۲۱

رنگ موهای ۲۰۲۱ دارای مدل هایی متنوع هستند و اگر شما تمایل دارید در سال جدید رنگ مویی بدون نقص و جذاب داشته باشید بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که با ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

خانم هایی که دارای پوستی روشن و سفید هستند بهتر است از انتخاب رنگ موهای خیلی روشن خودداری نمایند همچنین خانم ها با رنگ پوست تیره بهتر است از رنگ کردن موها به کمک رنگ موی خیلی تیره خودداری نمایند.

توجه داشته باشید که اگر رنگ مو بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در ظاهر شما ایجاد می شود و اگر رنگ موی خود را بدرستی انتخاب نکنید ممکن است ظاهر و رنگ موهایتان نامطلوب به نظر برسد.

رنگ مو زنانه خاص رنگ مو جدید   مدل رنگ موی 2021 زنانه و دخترانه رنگ مو تیره رنگ مو زنانه رنگ مو شیک و فانتزی رنگ مو سبز رنگ موی جذاب رنگ موی زیبا و خاص رنگ موی جذاب رنگ مو تیره و روشن رنگ مو زنانه زیبا رنگ موی جدید رنگ مو زیبا و خاص رنگ مو رنگ مو با هایلایت رنگ مو جدید رنگ مو زیبا رنگ مو روشن رنگ مو تیره با هایلایت رنگ مو خاص رنگ مو سبز رنگ مو روشن رنگ مو زیبا رنگ موی فانتزی 2021 رنگ مو زیبا و جدید مدل رنگ موی شیک مدل رنگ موی 2021 شیک و خاص رنگ موی زنانه

توجه داشته باشید که بهتر است رنگ مو را با توجه به سن و سال تان انتخاب نمایید. رنگ موهای فانتزی و امروزی برای خانم های جوان انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین بهتر است خانم های مسن نیز از رنگ مویی سنگین و در عین حال جذاب برای رنگ کردن موهای بلند و کوتاه خود استفاده نمایند.

مدل رنگ موی شیک 2021 رنگ موی زنانه 2021 رنگ موی دخترانه 2021 رنگ موی شیک 2021 رنگ موی روشن 2021 رنگ موی جذاب 2021 رنگ موی شیک رنگ مو خاص   رنگ مو زیبا رنگ مو زیبا انواع رنگ موی 2021 رنگ مو تیره رنگ مو زیبا مدل رنگ موی زیبا رنگ مو خاص 2021 رنگ مو روشن رنگ مو جذاب رنگ موی 2021 شیک رنگ مو تیره 2021 رنگ مو آبی رنگ موی شیک رنگ مو آبی رنگ مو بلوند رنگ مو زیبا 2021

در این مطلب به معرفی انواع رنگ موها در سال ۲۰۲۱ پرداختیم که امیدواریم این رنگ موها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

arga