تغییر وضعیت کرونایی در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران/سیر صعودی کرونا در دنای زلزله زده


ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان گچساران و یاسوج به ترتیب به قرمز و نارنجی تغییر وضعیت داده اند و با توجه به سیر صعودی موارد مثبت در شهرستان زلزله زده دنا انتظار می رود که در طی روزهای آینده تغییر وضعیت از زرد به نارنجی رخ دهد.

” پرویز یزدان پناه” روز شنبه ۲۳ اسفندماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: هم اکنون ۱۵۹ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۱ نفر مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵ هزار و ۶۵۷ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۷۵۸ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۳ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، دنا و گچساران می باشند.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: شهرستان گچساران و یاسوج به ترتیب به قرمز و نارنجی تغییر وضعیت داده اند و با توجه به سیر صعودی موارد مثبت در شهرستان دنا انتظار می رود که در طی روزهای آینده تغییر وضعیت از زرد نارنجی رخ دهد.
وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن چهار شنبه سوری و نیز افزایش بی رویه شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان، از مردم شریف استان خواهیم میکنیم از هرگونه تجمع و رفتار مخاطره آمیز در این شب خودداری نمایند.
به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان استان خاطرنشان کرد: حوزه بهداشت و درمان به اندازه کافی درگیر بار سنگین کرونا هستند و مردم نباید بر این فشار بیفزایند.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا