تصاویر رندر هواوی P50 پرو پلاس، دوربین پنج‌گانه این گوشی را به ‌تصویر می‌کشند

چند هفته پیش شاهد افشای تصاویر رندر منتسب ‌به هواوی P50 و هواوی P50 پرو بودیم. در پنل پشتی هر دو دستگاه طراحی متفاوتی متشکل‌ از دو لنز شیشه‌ای بزرگ دیدیم که احتمالا در پشت آن‌ها بیش از یک دوربین قرار گرفته‌اند.

به گزارش GSMArena، به‌تازگی افشاگر دیگری دست‌به‌کار شده است و تصاویر رندر منتسب ‌به هواوی پی ۵۰ پرو پلاس (Huawei P50 Pro Plus) را که پیش‌تر هرگز ندیده بودیم، منتشر کرده است. این تصاویر رندر، جزئیات ماژول‌های درون لنزهای شیشه‌ای دایره‌ای‌ را مشخص می‌کنند.

به ‌نظر می‌رسد +P50 Pro ‌دوربین پنج‌گانه دارد. در این مجموعه، یک دوربین پریسکوپی به ‌همراه لنزی کوچک‌تر در یکی از دایره‌ها حضور دارند و دوربین سه‌گانه به‌ همراه ماژولی که شبیه ToF به ‌نظر می‌رسد، در دایره‌ی دیگر قرار گرفته‌اند.

رندر فاش شده هواوی پی 50 پرو پلاس / Huawei P50 Pro+ نمای پشتی مشکی

 البته تصاویر رندر شاید ۱۰۰ درصد دقیق نباشند. ماه گذشته‌ی میلادی همین افشاگر تصاویر رندر دیگری از P50 پرو پلاس منتشر کرده بود که طراحی بسیار متفاوت دوربین پشتی آن را به ‌تصویر می‌کشیدند. این موضوع به‌ معنی دروغ‌گو بودن این افشاگر نیست. شرکت‌ها پیش از تولید مدل نهایی‌ چندین پروتوتایپ را آزمایش می‌کنند. ممکن است منابع مختلف افشاگران در هواوی، به پروتوتایپ‌های مختلف دسترسی داشته باشند و همین موضوع باعث تفاوت در رندرها شود. هنوز چند ماه تا عرضه‌ی سری P50 فاصله داریم.

نمایشگر نمای جلو هواوی پی 50 پرو پلاس / Huawei P50 Pro+ رندر فاش شده

پیش‌تر اعلام شده بود که هواوی P50 در ماه جاری میلادی از راه می‌رسد؛ اما این مسئله قرار نیست رنگ حقیقت به ‌خود بگیرد. از آن‌جایی که تحریم‌های هواوی به قوت خود باقی هستند، این شرکت مجبور شده است عرضه‌ی سری P50 را به ‌تعویق بیندازد و حجم تولید این دستگاه‌ها را کاهش بدهد.

هنوز نمی‌دانیم گوشی‌‌های رده‌بالای بعدی هواوی در چه تاریخی رونمایی می‌شوند. طبق آخرین گزارش، تاریخ معرفی برای ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) تعیین شده است. 

رندر فاش شده هواوی پی 50 پرو پلاس / Huawei P50 Pro+ از تمام زاویه ها

مقاله‌های مرتبط:

  • خودنمایی طراحی عجیب دوربین پشتی در تصاویر رندر هواوی P50 پرو
  • تصاویر رندر هواوی P50 با دوربین شبیه مدل P50 پرو منتشر شد

مطابق تصاویر رندر، صفحه‌نمایش هواوی P50 پرو پلاس در دسته‌ی نمایشگر واترفال جای می‌گیرد و در لبه‌هایش خمیدگی زیادی دارد. خمیدگی صفحه‌نمایش P50 پرو پلاس بیشتر از P50 پرو است. بر اساس گزارشی که سال گذشته‌ی میلادی منتشر شد، هواوی قصد دارد از صفحه‌نمایش OLED سامسونگ یا ال‌جی در سری P50 استفاده کند؛ اما احتمالا این ادعا حقیقت ندارد. BOE یکی از شرکت‌های چینی تولیدکننده‌ی نمایشگر است و شاید هواوی با این شرکت همکاری کند.

کارشناسان می‌گویند تهیه‌ی تراشه‌ی پرچم‌دار کرین 9000 به تعداد کافی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های هواوی است و شاید همین موضوع دلیل اصلی تأخیر در عرضه‌ی سری P50 باشد. 


ویدئو تبلیغاتی اپل با محوریت سرامیک شیلد آیفون 12
نوکیا X20 گواهی FCC را دریافت کرد
شیائومی می میکس ۲۰۲۱ نهم فروردین به ‌نمایش درمی‌آید
شیائومی می ۱۱ اولترا به حسگر ISOCELL GN2 سامسونگ مجهز خواهد بود
ریلمی 8 و ریلمی 8 پرو با شارژ سریع و دوربین چهارگانه رونمایی شدند

منبع gsmarena

  • هواوی
  • موبایل



zoomit