با بهترین گوشی های پرچمدار آشنا شوید

پرچمدار به آن دسته از گوشی‌هایی اطلاق می‌شود که به نوعی بهترین تولید یک شرکت محسوب شده و از آخرین قطعات و فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دیجی رو، این گوشی‌ها معمولاً قیمت بالایی دارند اما می‌توانید بهترین تجربه بازی، وب‌گردی، مولتی تسکینگ و … را داشته باشید. اگر وضع مالی خوبی دارید و در فکر خرید یک گوشی پرچمدار هستید، گزینه‌های متنوعی پیش رو خواهید داشت و هر یک از تولید کننده‌های اصلی مانند اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی، چندین و چند مدل مختلف را در ویترین خود دارند.

به همین منظور و برای اینکه انتخاب را کمی برایتان راحت‌تر کنیم، در ادامه قصد داریم تا بهترین گوشی ‌های پرچمدار سال ۲۰۲۱ را خدمت شما خوانندگان محترم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های پرچمدار

گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا پیشرفته‌ترین گوشی حال حاضر سامسونگ است که اخیراً معرفی شده و قدرت سخت افزاری فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد. یکی از مهمترین تغییرات ظاهری در این مدل، شکل متفاوت دوربین پشتی است که از دو لبه بالا و چپ کاملاً به چارچوب گوشی چسبیده و به صورت یکپارچه طراحی شده است.

این گوشی از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و به ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. میزان فضایی هم که برای ذخیره اطلاعات در اختیار خواهید داشت، ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت است که البته به واسطه فقدان شیار کارت حافظه باید در هنگام خرید دقت کافی در انتخاب مدل مناسب خود داشته باشید.

دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ از بارزترین نقاط قوت گلکسی اس ۲۱ اولترا است که بزرگنمایی ۱۰۰ برابری آن سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی هم در جلوی بدنه تعبیه شده تا این گوشی هیچ کم و کسری از لحاظ سخت افزاری نداشته باشد. در انتها باید اشاره کنیم که برای اولین بار پشتیبانی از قلم اس پن نیز در این مدل به سری اس اضافه شده است.

آیفون ۱۲ پرو

اپل باز هم در عرصه گوشی‌های هوشمند پرقدرت ظاهر شده و با عرضه آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در انتهای سال ۲۰۲۰ توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. این گوشی‌ها از پردازنده جدید و داخلی اپل با نام A۱۴‌ بایونیک بهره می‌برند که قدرتی مثال زدنی را برایشان به ارمغان آورده است.

علاوه بر این، حافظه رم ۶ گیگابایتی هم به کمک این پردازنده آمده تا پرچمدارهای جدید اپل هیچ کم و کسری در اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها نداشته باشند. صفحه نمایش اولد ۶.۱ اینچی و دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی نیز از دیگر ویژگی‌های آیفون ۱۲ پرو است.

تنها نقطه ضعفی که بسیاری از خریداران و منتقدان به آن اشاره کرده‌اند، عدم تعبیه شارژر در داخل جعبه این گوشی است که باعث شده تا هزینه‌ای اضافی به خریداران تحمیل شود. اما در هر صورت اگر از دوست‌داران برند اپل هستید، مطمئناً این مسئله نمی‌تواند مانعی پیش روی شما باشد.

شیائومی می ۱۱

شیائومی می ۱۱ جدیدترین پرچمدار شیائومی است که نسخه گلوبال یا جهانی آن هم اخیراً معرفی شده است. این گوشی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره برده و به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. همچنین ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی برای آن در نظر گرفته شده تا کاربران هیچ کمبودی را در بحث حافظه احساس نکنند.

این گوشی از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به مدل‌های سال گذشته دارد اما با این حال، دوربین پشتی متفاوت و جذاب آن باعث شده تا بتوان به دید یک گوشی کاملاً جدید و خاص به آن نگاه کرد. این دوربین از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و می‌تواند رقیبی جدی برای پرچمدارهای گران قیمت‌تر باشد.

صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی فوق العاده با کیفیت هم از دیگر نقاط قوت شیائومی می ۱۱ است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی داشته و برای اجرای بازی‌ها نیز بسیار مناسب خواهد بود. علاوه بر همه این‌ها، اسکنر اثر انگشت که در زیر نمایشگر قرار گرفته به عنوان سنسور تشخیص ضربان قلب نیز کاربرد داشته و می‌تواند سطح سلامتی کاربر را نیز رصد کند.

در این متن کوتاه سعی کردیم تا شما را با سه مورد از بهترین گوشی های پرچمدار بازار آشنا کنیم. اما اگر خواهان لیست کامل‌تری هستید، می‌توانید متن معرفی بهترین گوشی های پرچمدار در سال ۲۰۲۱ را که به تازگی در وب سایت دیجی رو منتشر شده، مطالعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

خبرگزاری ایسنا