خرید گل، یک هدیه VIP برای تبریک روز معلم

به پاس قدردانی از زحمات فراوان معلمان در طول سال تحصیلی، یک روز را به روز معلم اختصاص داده‌اند. اکثر دانش آموزان، هدیه روز معلم تهیه نموده تا در این روز به معلم خود تقدیم کنند و اینگونه از وی بخاطر زحمات فراوانش، تشکر نمایند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی VIPSHOP، یکی از رایج‌ترین هدایا به مناسبت روز معلم، گل می‌باشد ما در ادامه مطلب، نکات جامعی پیرامون سبد گل روز معلم، بیان خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

بهترین هدیه روز معلم

همانطور که در مقدمه به آن اشاره نمودیم، یکی از بهترین هدایا به مناسبت این روز، سبد گل روز معلم می‌باشد. اما کدام گل‌ها برای تشکر از معلمان در این روز مناسب هستند؟ این سوالی است که اکثر افراد برای خرید گل VIP برای تبریک روز معلم می‌پرسند. بهترین گل‌ها برای هدیه روز معلم عبارتند از:

۱) گل رز

گل رز یکی از مناسب‌ترین گل‌ها برای انواع مناسبت‌ها می‌باشد که طرفداران زیادی نیز در سطح جهان دارد. رنگ‌های گل رز، متنوع بوده و هر کدام از آن‌ها نماد و بیانگر چیزی است. شما می‌توانید با خرید باکس گل برای هدیه روز معلم که شامل گل‌های رز تر و تازه است از معلم خود، تشکر و قدردانی نمایید.

۲) گل نرگس

یکی دیگر از گل‌های مناسب به عنوان هدیه روز معلم، گل نرگس می‌باشد و شما می‌توانید از گل فروش بخواهید یک سبد گل روز معلم با استفاده از گل نرگس، برایتان تزئین نماید.

۳) گل میخک

از دیگر گل‌های مناسب برای هدیه روز معلم می‌توان به گل میخک اشاره نمود. گل میخک دارای تنوع رنگ زیادی است که می‌توانید با استفاده از هر کدام از آن‌ها به صورت تکی و یا ترکیبی از رنگ‌های مختلف این گل، سبد گل روز معلم، تهیه نمایید.

۴) گل داوودی

گل داوودی نیز انتخاب مناسبی است برای افرادی که قصد خرید دسته گل برای هدیه روز معلم دارند. شما می‌توانید از گل فروش مورد نظر خود بخواهید تا با استفاده از این گل، سبد گل روز معلم تزئین نماید و سپس یک کارت پستال زیبا و مناسب برای روز معلم تهیه نمایید و جمله ای زیبا بر روی آن بنویسید و به این طریق از زحمات وافر معلم خود، تشکر نمایید. 

گل کوکب

گل کوکب نیز می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه روز معلم باشد. به طور کلی خرید دسته گل برای هدیه روز معلم، انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. شما می‌توانید انواع سبد گل روز معلم، باکس و دسته گل‌هایی شامل گل‌های زیبا، تهیه نموده و به پاس قدردانی از زحمات معلم خود به او تقدیم نمایید.

خرید گیاه آپارتمانی برای هدیه روز معلم

اگر قصد خرید گیاه آپارتمانی برای هدیه روز معلم دارید، باید بگوییم که بهترین گیاهان آپارتمانی به عنوان هدیه روز معلم، شامل پتوس (پوتوس)، سانسوریا، گندمی، زامیفولیا و آگلونما می‌باشد. نگهداری گیاهان آپارتمانی ذکر نیاز به مهارت بالایی ندارد و برای کسانی که زمان کافی برای مرافپقبت از گیاهان ندارند نیز مناسب میباشد.

۱) پتوس؛ گیاه آپارتمانی برای هدیه روز معلم

یکی از بهترین گیاهان برای افرادی که قصد خرید گیاه آپارتمانی برای هدیه روز معلم دارند، گیاه زیبای پتوس می‌باشد. پتوس علاوه بر زیبایی که دارد، موجب تصفیه هوا نیز می‌شود. بهترین گلدان برای پتوس به عنوان هدیه روز معلم، گلدان‌های پهن با دهنه گشاد است. بهتر است گلدان‌هایی خریداری نمایید که قابلیت آویزان شدن داشته باشد، زیرا گیاهی رونده است و آویزان کردن آن به دیوار، زیبایی خاصی به اتاق می‌بخشد.

۲) سانسوریا

سانسوریا نیز یک گیاه آپارتمانی است که از آن می‌توان برای هدیه روز معلم، استفاده نمود. تنوع رنگ، اندازه و شکل این گیاه زیاد است و شما می‌توانید یکی از بهترین ای آن را به مناسبت این روز خریداری نموده و به معلمان خود تقدیم نمایید.

بنابراین اگر قصد خرید گیاه آپارتمانی برای هدیه روز معلم دارید، سانسوریا می‌تواند انتخاب خوبی باشد، زیرا نگهداری آن نیز بسیار آسان می‌باشد و در اثر تغییرات ناگهانی و شدید دما، پژمرده نمی‌شود.

۳) گیاه گندمی

از دیگر گیاهان آپارتمانی مناسب برای هدیه، می‌توان به گیاه گندمی اشاره نمود. بنابراین اگر قصد خرید گیاه آپارتمانی برای هدیه روز معلم دارید می‌توانید روی این گیاه نیز حساب باز کنید.

۴) گیاه زامیفولیا

گیاه زامیفولیا نیز مناسب افرادی است که قصد خرید گیاه آپارتمانی برای هدیه روز معلم دارند. تنوع ساقه‌های این گیاه آپارتمانی زیاد است و شما می‌توانید از بین آن‌ها، بهترین هدیه روز معلم را تهیه نمایید.

مشخصات گلفروشی آنلاین

برای ارسال گل به معلم و استاد خود در محدودیت های کرونایی می توانید با مراجعه سایت گل VIP خرید آنلاین خود را انجام دهید. کسانی که قصد ارسال گل به ایران از خارج از کشور را دارند امکان ثبت سفارش توسط درگاه امن paypal نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس وبسایت: www.vipshop.flowers

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۲۲۲۳۲

واتساپ: ۰۹۰۳۴۶۴۴۲۲۲

انتهای رپرتاژ آگهی

خبرگزاری ایسنا