۲۴ ایده پولساز برای کار در منزل برای خانم ها و آقایان

اغلب افراد تمایلی به کار کردن در محیط بیرون از خانه را ندارند و برخی از آن ها نیز بنا به دلایلی نمی توانند در محیط بیرون از خانه خود مشغول به کار شوند به همین دلیل است که به دنبال مشاغلی هستند که بتوانند در خانه نیز آن ها را انجام دهند. برای انجام کار در منزل روش ها و ایده های مختلفی وجود دارد و شما می توانید یکی از این مشاغل خانگی را انتخاب کنید و با تهیه وسایل اولیه مربوط به شغل مورد نظر خود فعالیت تان را برای کسب درآمد زایی آغاز کنید.

ایده های کاربردی و پولساز برای کار در منزل

امروزه با وضعیت اقتصادی که در کشور حکمفرما است و شرکت ها و کارخانجات زیادی در معرض ورشکستگی قرار گرفته اند بهترین کاری که می توان انجام داد و از پس آن بر آمد کار کردن در محیط خانه می باشد که مشاغل خانگی دارای مزایای زیادی هستند و شما می توانید با ایجاد یک کار مناسب در خانه درآمد کافی را برای تامین مخارج روزانه خود داشته باشید. در ادامه این مطلب ۲۴ ایده پولساز برای کار در خانه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که امیدواریم این ایده ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مشاغل خانگی

 ۱. تایپ کردن در منزل

تایپ کردن یکی از ساده ترین کارهایی است که نیاز به تخصص خاصی ندارد و شما می تواند آن را در منزل به راحتی انجام دهید و درآمد داشته باشید.
تایپ کردن برای برخی از افراد کار خسته کننده و کم درآمدی است ولی این فعالیت برای شروع یک کار در منزل می تواند گزینه مناسب و ایده آلی باشد و شما برای انجام این کار به کامپیوتر و اینترنت نیازمند هستید.

تایپ کردن در منزل

۲. ترجمه

اگر شما به زبان انگلیسی تسلط دارید می تواند در منزل به کار ترجمه متون انگلیسی مشغول شوید که انجام این کار در خانه یکی از بهترین و پولسازترین روش ها است. همچنین می توانید برای تولید محتوای سایت های مختلف متون و مقالات انگلیسی را ترجمه نمایید.

ترجمه در منزل

۳. تولید کننده محتوا

تولید محتوا یکی دیگر از انواع مشاغل خانگی است که نیاز به تخصص خاصی ندارد و شما می توانید با کمی تمرین و تکرار مهارت لازم را در زمینه این شغل خانگی بدست آورید و مطالب مفیدی را برای وب سایت های مختلف بنویسید.

تولید محتوا در منزل

۴. ساختن محصولات دست ساز

ساخت محصولات دست ساز یکی دیگر از انواع ایده هایی است که می توان از طریق آن در منزل کسب درآمد کرد. شما می توانید انواع محصولات دست ساز نظیر زیورآلات و کیف دستی و لیف و جعبه هدیه و عروسک و شمع های تزیینی و ست های آشپزخانه و … را در منزل به راحتی درست کنید و برای فروش محصولات دست سازتان نیز از طریق وب سایت های اینترنتی نظیر دیوار یا شیپور اقدام نمایید همچنین می توانید این محصولات را از طریق شبکه های پرمخاطب اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام نیز بفروشید.

ساخت محصولات دست ساز

۵. کترینگ مواد غذایی

آشپزی یکی از انواع مشاغل پردرآمد است و شما می توانید با کمک این ایده، کار در منزل راحت و در عین حال پر درآمدی داشته باشید. اگر مهارت لازم را در این زمینه دارید می توانید انواع غذاهای خوشمزه و ترشی جات و شیرینی های مختلف را در منزل تهیه کنید و با پخش تراکت ها در محله تان یا انتشار آگهی ها در شبکه های اجتماعی مشتری کسب کنید.

کترینگ مواد غذایی

۶. بازاریابی در تلگرام

این شغل خانگی برای افراد با سن و جنسیت های مختلف مناسب است و شما می توانید در گروه های تلگرام برای کسب و کارهای مختلف اقدام به بازاریابی نمایید.

مشاغل اینترنتی خانگی

۷. راه اندازی مزون لباس

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به صنعت مد و لباس علاقه مند می باشید بهتر است این شغل خانگی را هر چه زودتر شروع کنید. برای انجام این کار می توانید لباس های اسپرت و راحتی و خانگی و مجلسی و … را از شهرهایی نظیر قشم و کیش و برخی از کشورها مانند ترکیه و دبی و … تهیه کنید و یکی از اتاق های منزلتان را رگال کشی و دکوربندی نمایید تا به مزون لباس تبدیل شود سپس از طریق شبکه های اجتماعی برای کار خود تبلیغ کنید و لباس هایتان را با قیمت مناسبی بفروشید تا بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

مشاغل خانگی آسان

۸. معلم تقویتی در دروس مدرسه

اگر شما لیسانس دارید و به تدریس علاقه مند هستید می توانید یک آگهی تدریس خصوصی بزنید و برخی از دروس نظیر فیزیک و املا و ریاضی و … را به صورت آنلاین یا حضوری تدریس کنید که این ایده یکی از بهترین روش ها برای ایجاد کار در خانه است.

تدریس خصوصی در منزل

۹. صفحه آرایی و طراحی گرافیکی

اگر در زمینه طراحی گرافیکی مهارت لازم را دارید می توانید کارت های ویزیت و تراکت های تبلیغاتی و … را در منزل طراحی کنید و از این طریق درآمد کافی را کسب نمایید.

طراحی گرافیکی در منزل

۱۰. خرید و فروش کتاب دست دوم

یکی دیگر از ایده ها برای کار در خانه خرید و فروش کتاب های دست دوم است که این شغل برای هر فردی مناسب است و شما می توانید تعدادی کتاب دست دوم را خریداری کنید و آن ها را تمیز و مرتب نمایید سپس این کتاب ها را در سایت های حراجی آنلاین تا ۲ یا ۳ برابر قیمتی که خریداری کرده اید بفروشید.

خرید و فروش کتاب در منزل

۱۱. کار با نرم افزارها و برنامه های مختلف کامپیوتری

اگر شما به کار کردن با برنامه های کامپیوتری علاقه مند هستید می توانید در زمینه طراحی وب سایت های مختلف فعالیت کنید همچنین در صورت تمایل بهتر است نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و کورل و برنامه نویسی های مختلف را به صورت مجازی به افراد دیگر آموزش دهید که برای شروع کار باید سیستم کامپیوتری را تهیه کنید.

شغل های خانگی پر درآمد

۱۲. تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

امروزه اغلب افراد تمایل دارند زبان انگلیسی را به نحو احسن فراگیرند و اگر شما دوره های حرفه ای و تخصصی زبان انگلیسی را گذرانده اید بهتر است شاگردان خصوصی را پیدا کنید و در محیط منزل به آن ها زبان خارجه را آموزش دهید همچنین می توانید زبان انگلیسی را به صورت تلفنی یا از طریق سرویس های تماس تصویری نظیر ایمو و …. به شاگردان خود به صورت آنلاین آموزش دهید. در صورت تمایل می توانید تدریس خصوصی زبان انگلیسی را به مدت ۲۰ تا ۳۵ ساعت در هفته انجام دهید.

تدریس خصوصی زبان

۱۳. خدمات آرایشی و زیبایی

اگر در زمینه آرایشگری مهارت دارید می توانید یک اتاق از محل زندگی تان را به آرایشگاهی ساده تبدیل کنید و خدماتی نظیر ابرو و ناخن و کوتاهی مو و … را به مشتریان خود ارائه دهید.

خدمات آرایشی و زیبایی

۱۴. خیاطی و گلدوزی

خیاطی و گلدوزی از انواع مشاغل خانگی پولساز به شمار می روند و اگر شما در این زمینه مهارت دارید می توانید با تهیه وسایل و ابزار این کار خانگی پرسود را آغاز کنید.

خیاطی در منزل

۱۵. نقاشی

اگر استعدادتان در زمینه طراحی و کشیدن نقاشی های زیبا خوب است می توانید از همین امروز شروع کنید و تابلوهای هنری زیبایی را در منزل بکشید و آثار هنری خود را با قیمتی مناسب بفروشید.

کشیدن نقاشی در منزل

۱۶. پرورش قارچ در منزل

برای پرورش دادن قارچ در خانه بهتر است با شرایط و شیوه های نگهداری از قارچ آشنا باشید. پرورش قارچ امروزه یکی از انواع مشاغل خانگی پرسود است و شما می توانید با فراهم کردن محلی مناسب قارچ های با کیفیتی را پرورش دهید.

پرورش قارچ

۱۷. ادمین شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از ایده ها برای کار در منزل، ادمین شبکه های اجتماعی است که شما می توانید در کانال های تلگرامی نویسندگی کنید یا مدیریت پیج های ایسنتاگرام را بر عهده بگیرید که هر کدام از این مشاغل در حین راحتی درآمد قابل توجهی نیز دارند.

کار در خانه

۱۸. باغبانی

برای باغبانی کردن نیازی نیست که باغچه های دیگران رسیدگی کنید و گل و گیاهان آن ها را آب دهید می توانید مکانی از حیاط خانه خود را به کاشت گل ها و گیاهان و سبزیجات اختصاص دهید و محصولاتتان را بعد از به ثمر رسیدن بفروشید همچنین می توانید تجهیزات باغبانی را در منزل بفروشید و در صورت داشتن مهارت لازم به آموزش و مشاوره در زمینه باغبانی مشغول شوید.

باغبانی در منزل

۱۹. کار بسته بندی محصولات در منزل

بسته بندی محصولات غذایی و بسته بندی سایر وسایل نظیر مداد رنگی و … از انواع مشاغل خانگی پر سود و آسان است که هر فردی می تواند از آن عهده برآید.

بسته بندی وسایل و محصولات

۲۰. تولید فایل صوتی در منزل

تولید کردن فایل های صورتی از انواع ایده های ناب و فوق العاده برای کار در خانه می باشد و اگر شما صدای خوبی دارد می توانید این شغل خانگی را عملی سازید که در این صورت می توانید مقاله های متنی را به فایل های صوتی تبدیل نمایید که برای اینکار ابتدا باید یک ویس رکورد تهیه کنید سپس مقاله های موجود در سایت ها را به صورت صوتی تبدیل نمایید. در ابتدای کار ممکن است هزینه اندکی را دریافت کنید ولی به مرور زمان که به تعداد سفارش های شما افزوده شود به میزان قابل توجهی درآمد کسب خواهید کرد.

ضبط فایل صوتی در منزل

۲۱. فروش محصولات دسته دوم

از دیگر شغل های پولساز که می توانید به راحتی در منزل انجام دهید خرید محصولات دسته دوم و فروش دوباره آن می باشد از این رو، می توانید محصولات دسته دوم را پیدا کرده مانند : بدلیجات، لباس، عتیقه و …و پس از بازسازی آن را مجددا بفروشید، این شغل جزو شغل های پولساز در کشور های خارجی می باشد و پس از تهیه محصولات و آماده کردن آن جهت فروش از فروشگاه های آنلاین خواسته تا با شما همکاری داشته تا محصولات تان سریع تر به فروش برسد، همچنین این کار را می توانید با هزینه کم شروع کنید.

۲۲. پرورش گل در منزل

یکی دیگر از بهترین و پردرآمدترین شغل هایی که می توانید در منزل انجام دهید پرورش گل و گیاهان می باشد که یکی از این گل های دارویی پرطرفدار آلوئه ورا می باشد که کاربرد فراوانی در محصولات آرایش و بهداشتی دارد و یا می توانید در منزل پرورش گل های تزیینی مانند نژاد های مختلفی از کاکتوس را انجام دهید.

مشاغل پولساز در خانه

۲۳. ساخت ماکت مینیاتوری

از دیگر مشاغل پولساز در منزل ساختن ماکت های مینیاتوری می باشد که این روز ها کوچک نمایی اجسام بزرگ از هنر های پرطرفدار است از این رو، می توانید با موضوعات مختلفی مانند : وسایل آشپزخانه، کیک و شیرینی، میوه و سبزیجات و … ماکت مینیاتوری بسازید که ساخت آن نیاز به آموزش دارد و بعد از یادگیری می توانید با کمی خلاقیت در منزل ماکت های زیبایی بسازید و به علاقمندان اینکار آن ها را بفروشید

۲۴. خرد کردن و بسته بندی سبزیجات

همه ما در اطرافیان خود خانم هایی را می شناسیم که در خانه خرد سبزی و بسته بندی آن را انجام می دهند که در آمد خوبی دارد و کار دشواری نیز نمی باشد بنابراین، می توانید سبزی های مختلف را مانند : سبزی کوکو، سبزی آش و…را خرد و بسته بندی نمایید و به مشتری هایتان بفروشید.

کار در خانه با چند ایده پولساز

در این مطلب با ۲۴ ایده برای کار در منزل آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید شغل خانگی ساده و در عین حال پر درآمدی را برای خود انتخاب نمایید، به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اطلاعات عمومی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

arga