اعتراض رسمی استقلال به تصمیم کمیته داوران برای انتخاب اکبریان| مهاجم گابنی مشکلی برای بازی ندارد

 استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمی به انتخاب محمدرضا اکبریان برای دیدار با نفت آبادان معترض شد. 

به گزارش فارس، بعد از انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور بازی استقلال و نفت آبادان انتقادات فراوانی برای این انتخاب صورت گرفت. با توجه به چالش مجیدی و اکبریان در فصل گذشته پیش بینی می‌شد داور دیگری برای دیدار آبی پوشان در ابدان در نظر گرفته شود که این انتخاب نیفتاد اما باشگاه استقلال صبح امروز با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

 

از آنجا که نامه باشگاه‌ها ابتدا به سازمان لیگ ارسال و این سازمان مراتب را به کمیته‌های مختلف فدراسیون ارجاع می‌دهد باشگاه استقلال امروز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ دلایل انتخاب و اعتراض خود را به صورت رسمی بابت انتخاب اکبریان اعلام کرد.

 

دیدار تیم‌های استقلال و نفت آبادان فردا در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

 

اعلام آخرین وضعیت پرونده قلعه نویی/ مهاجم گابنی مشکلی برای بازی ندارد

 استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

مدیر رسانه ای تیم گل گهر توضیحاتی درباره وضعیت تعلیق محرومیت امیر قلعه نویی و همچنین شرایط بازیکن گابنی ارائه کرد‌. 

 

به گزارش فارس، سیامک قلیچ خانی درخصوص آخرین وضعیت پرونده محرومیت امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: ما هیچ اعتراضی نداریم. مدت محرومیت قلعه‌نویی مشخص است و فقط درخواست کردیم با توجه به عرفی که در جامعه ورزشی و یا قضایی وجود دارد با پشت سرگذاشتن نیمی از مدت، این محرومیت تعلیق شود. ۱۲ آذر نیمی از این محرومیت سپری می‌شود. ما هم این درخواست را برای امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی مطرح کردیم.

 

مدیر رسانه گل‌گهر درمورد اینکه آیا این باشگاه، با توجه به اعتراض به حضور مهاجم گابنی در بازی با استقلال می‌تواند از این بازیکن برابر پیکان استفاده کند، گفت: بایناما هیچ مشکلی برای بازی فردا ندارد.

  

 

Beytoote