بهاره رهنما با حال و هوای استانبول در جشن حافظ

برترین‌ها: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته..

در جشن حافظ امسال که اخیرا برگزار شده بود، گوهر خیراندیش با حرف‌هایش جنجال به پا کرد طوری که تا چند روز فیلم سخنانش در فضای مجازی وایرال شده بود!

این بازیگر هنرمند که برای دریافت جایزه‌ی بازیگری در سریال زیرخاکی روی صحنه رفته بود گفت: «می‌خوام از خودم تشکر کنم که در سریال زیرخاکی خیلی خوب بازی کردم. من در این سریال نقش یک پیرزن شیرازی را بازی کردم که نقشش را هم خودم نوشته بودم! اما نزدیک بود به خاطر من این سریال را پخش نکنند! چون گفتند در عروسی دخترش رقصیده!»

گوهر خیراندیش چند وقت پیش در عروسی دخترش در خارج از ایران شرکت کرده بود و عکس و فیلم‌های او هم در کنار بازیگران و خوانندگان مطرح پخش شده بود!این بازیگر در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: «نمی‌دونستم که در عروسی دخترم نباید برقصم و باید گریه کنم؟! چشم از این به بعد در شادی دخترم شادی نمی‌کنم! من تا الان از هیچ قانونی سرپیچی نکردم و فکر می‌کردم قانون عروسی این است که باید برقصی!»

سید جواد هاشمیان را که می‌شناسید؛ همان بازیگر دائم الشهید در فیلم و سریال‌ها که به تازگی اعلام کرده احتمال دارد به زودی پشت میله‌های زندان ببینیدش!

جواد هاشمی که به تازگی فیلم شهر گربه‌ها به کارگردانی او در سینما‌ها اکران شده است، به هوادارانش گفت که مجبور شده فیلمش را در این شرایط بغرنج کرونایی اکران کند، چون آنقدر بدهی دارد که باید از طریق فروش فیلمش آن‌ها را پرداخت کند!
او همچنین گفت: «در حال حاضر سه فیلم ساختم که روی دستم مانده؛ «تورنادو ۲»، «شهر گربه‌ها ۱» و «شهر گربه‌ها ۲» و از همه مردم خواهش می‌کنم که کودکانشان را برای دیدن این فیلم به سینما‌ها بیاورند!»

خوب سید جواد جان در این شرایط کرونایی مگر مجبورید که سه تا سه تا فیلم بسازید که روی دستتان بماند و آخرش هم خدا نکرده به زندان بیافتید؟ همان نقش شهدا و جانبازان و افراد صالح در فیلم‌ها مگر چش بود؟

از پوستر فیلم هم که مشخص است کلی بازیگر قدیمی و جدید در فیلمش حضور دارند که معلوم نیست توانسته حق‌الزحمه آن‌ها را پرداخت کند یا نه!

چهره


تولدت مبارک هفته…

این هفته تولد علی شادمان بود و بازیگران زیادی با انتشار عکس‌های مشترک با او تولدش را تبریک گفتند. امیر جدیدی هم این عکس را از لحظات شادی‌اش با علی به اشتراک گذاشت. عکسی که خواهرشان گرفته است! حالا منظور از خواهرشان کیست، نمی‌دانیم؟!

چهره

بارانا بهادری، دختر اول بنیامین بهادری، خواننده محبوب، این عکس را از روز تولدش در کنار خاله‌اش منتشر کرد.

چهره


من چقدر جذابم هفته…

عکسی خفن‌طوری و خارجی از شهرزاد کمال‌زاده که گویا برای تبلیغات زیورآلات است!

چهره

شاید باورتان نشود، ولی این خانم همان مهشید جوادی، بازیگر سریال «بچه مهندس» است! با ظاهری همینقدر غیر مرتبط به نقشش در این سریال!

چهره

مهدی فخیم‌زاده خودش هم قبول دارد که استایلش به دکتر‌ها نمی‌خورد! ولی مثل اینکه کارگردان اصرار داشته که از ایشان در یک نقش متفاوت استفاده کند! واقعا شما می‌توانید مهدی فخیم زاده را در نقشی به جز قاچاقچی و هرگونه نقش منفی تصور کنید؟!

چهره

جل‌الخالق! چرا بعضی از این بازیگر‌ها روز به روز انقدر تغییر می‌کنند؟ ایشان واقعا متین ستوده هستند؟ مثل اینکه همسر جان خیلی هوایشان را دارند و برایشان هزینه می‌کنند!

چهره

ما هر بار می‌خواهیم با خانم رهنما کاری نداشته باشیم باز هم خودشان نمی‌گذارند! چرا لوکیشن عکسی که در مراسم جشن حافظ وسط شهر تهران برگزار شده است باید استانبول ترکیه باشد؟ گویا بهاره جان هنوز در حال و هوای استانبول است و باورش نشده که به وطن بازگشته!

چهره


ما چقدر خوشبختیم هفته…

حمیرا ریاضی این عکس را در کنار همسرش علی اوسیوند به مناسبت روز تولد او به اشتراک گذاشت. حمیرا ریاضی از آن دسته بازیگرانی است که خیلی وقت است در سینما و تلویزیون دیده نشده‌اند، اما ماشالله گویا خیلی هم بد نگذشته و از دوران اوجشان جوان‌تر و زیباتر شده‌اند! کاش رمز موفقیتشان را با دیگران هم در میان بگذارند!

چهره

این هم از عاشقانه‌های عاطفه رضوی و همسرش حسین پاکدل در جنگل‌های شمال کشور و قربان صدقه رفتن برای همسر جانش!

چهره

نرگس محمدی هم از این عکس‌های عاشقانه‌طوری با همسرش علی اوجی در طبیعت سرسبز گرفت و در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت!

چهره

مهران غفوریان بعد از مرخص شدن از بیمارستان تقریبا هر هفته یک عکس از خانواده‌ی سه نفره‌شان منتشر می‌کند و خدا را شکر می‌کند که دوباره به آغوش خانواده بازگشته و کنار همسر و دخترش می‌خندد.

چهره

گویا عکس‌های سیزده به درِ علیرضا نیکبخت تازه به دستش رسیده!

چهره


یادش بخیر هفته…

ساناز کاشمری یکی از اعضای گروه نوستالژیک آریان این عکس قدیمی را که مربوط به ۲۲ سال قبل است از گروهشان در لندن به اشتراک گذاشت. از آن گروه قدیمی محبوب این روز‌ها دیگر چیزی نمانده و هر کدام در یک قسمت از جهان مشغول زندگی هستند!

چهره


سخن حکیمانه هفته…

معلوم نیست چه کسی میلاد کی‌مرام را ناراحت کرده که از شدت عصبانیت چاره‌ای جز ریلکس بودن ندارد! البته احتمال اینکه طرف ایرانی نباشد هم زیاد است وگرنه چه دلیلی دارد که میلاد متن مورد نظرش را به انگلیسی هم بنویسد؟!

چهره

شاید جواب نوشته‌ی حاج آقا عباسی همان است که روی دیوار پشت سرش نوشته شده است!

چهره

 


رفیقانه‌طوری هفته…

مونا فرجاد این عکس پدر و دختری را در کنار پدر خوشتیپش جلیل فرجاد به اشتراک گذاشت و از اینکه همه از شباهتش به پدر می‌گویند، تعریف کرد.

چهره

آریا و زینال قاسم‌پور از بازیگران تازه‌کاری که در سریال نیسان آبی خیلی خوب درخشیدند. همانطور که مشاهده می‌کنید؛ آقا زینال بامزه یک تپل دهه نودی است که دو تا پیج اینستاگرام هم دارد!

چهره

عکسی از بهرام رادان با گریم جدیدش که احتمالا برای سریال جیران است. البته بیشتر شبیه آقایان گروه داعش شده تا اعلی حضرت!

چهره

برای یک مادر هیچ حسی از این بهتر نیست که فرزندانش را در کنارش داشته باشد! خدا برای هم حفظتان کند خانم مقانلو.

چهرهعکسی از ویشکا آسایش در کنار پسرش در حالی که تصمیم دارند خیلی جدی باشند!

چهره


کوچولو‌های هفته…

مثل اینکه امروز روز مادر و پسری است!

چهره

با توجه به اخم‌های نبات کوچولو و نوشته‌ی پدرش شاهرخ استخری، احتمالا لحظاتی قبل از ثبت این عکس، اتفاقی برای نبات کوچولو افتاده است!

چهره

bartarinha