نحوه نگهداری استخر روباز و سرپوشیده در فصل سرما

داشتن یک استخر می تواند راهی عالی برای استراحت و غلبه بر گرما در روزهای گرم تابستان باشد. با این حال، مانند همه چیزهای خوب، فصل شنا نیز هر سال به پایان می رسد. استخر یک سرمایه گذاری بزرگ است که باید به درستی نگهداری شود تا سال به سال آنطور که باید کار کند. اگر در منطقه‌ای زندگی می کنید که باید استخر خود را در فصل سرما زمستانی کنید، تمام اقدامات ضروری  را انجام دهید تا تجهیزات استخر در برابر یخ زدگی عمیق مقاومت کنند.

 

با شروع کاهش دما، بسیاری از صاحبان استخر شروع به آماده شدن برای بستن استخرهای خود برای زمستان می کنند تا استخر و تجهیزات استخر خود را از یخ زدگی و سرما محافظت نمایند. این امر مستلزم جدا کردن تجهیزات استخر، تمیز کردن و جمع آوری لوازم استخر و نگهداری مناسب مواد شیمیایی است.

 

همانطور که هر صاحب استخر می‌داند، تجهیزات و مواد شیمیایی استخر ارزان نیستند و در صورت صدمه و آسیب ، مجبور می شوید،  از تجهیزات و محصولات جدید برای استخرتان استفاده نمایید، که خرید تجهیزات جدید برای استخر، می تواند هزینه های هنگفتی را برای شما به وجود آورد.

 

اقدامات درست را برای اطمینان از نگهداری صحیح لوازم و تجهیزات استخر در طول ماه‌های زمستان انجام دهید. بنابراین باید با نحوه نگهداری تجهیزات استخر در سرما و زمستان آشنا شوید. آخرین چیزی که نیاز دارید این است که بهار آینده تجهیزات را دوباره بخرید. به منظور به حداکثر رساندن عمر و عملکرد تجهیزات خود و اطمینان از اینکه مواد شیمیایی شما ایمن ذخیره می شوند، نکات زیر را برای نگهداری صحیح تجهیزات استخر در نظر بگیرید.

 

نحوه نگهداری تجهیزات استخر در زمستان

نحوه نگهداری استخر,نحوه نگهداری استخر روباز و سرپوشیده,نحوه نگهداری استخر در زمستان

نحوه نگهداری تجهیزات استخر در زمستان

 

هنگامی که دما کاهش می یابد، صاحبان استخر نگران یخ زدن آب در سطح استخر خود نباشند. نگرانی اصلی شما باید لوله ها و تجهیزات استخرتان باشد. اگر تجهیزات استخر شما زمستانی نباشد، آب می‌تواند در داخل پمپ، فیلتر یا سیستم گرمایشی شما یخ بزند و به این قطعات آسیب برساند، بنابراین مهم است که جریان آب در سیستم استخر شما در تمام مدت یخ زدن دما حفظ شود.

 

اکنون که پاییز فرا رسیده است، زمان آن است که آماده سازی برای ذخیره تجهیزات استخر خود را برای زمستان آغاز کنید تا مطمئن شوید که برای استفاده در سال آینده آماده است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام نگهداری تجهیزات استخر خود در نظر بگیرید.

 

رعایت این نکات و عمل به آنها باعث می شود تا تجهیزات استخر شما سالم و بدون آسیب بماند تا در فصل جدید گشایش استخرتان بتوانید از آنها استفاده نمایید. نگهداری از تجهیزات استخر در زمستان ، شامل انجام تنظیمات شیمیایی آب، برداشتن نردبان استخر، پوشاندن استخر، جداسازی فیلتر استخر و آماده سازی پمپ استخر برای سرمای زمستان است.

 

انتخاب محل مناسب جمع آوری تجهیزات استخر

استخر شما با لوازم جانبی زیادی همراه است. از وسایل ضروری مانند تمیز کردن مواد شیمیایی، فیلترها و پمپ ها گرفته تا اسباب بازی های استخری مانند رشته فرنگی و لوله های داخلی، لوازم استخر زیادی وجود دارد که به آنها نیاز دارید. با این حال، مهم است که مکانی برای نگهداری این اقلام، به خصوص در طول زمستان داشته باشید.

 

تمامی صاحبان و استخرداران، باید مکانی را برای جمع آوری تجهیزات جانبی استخر خود در نظر بگیرند تا در زمستان از آسیب در امان باشند. نگهداری لوازم و تجهیزات استخر،  نیازی به هزینه گزافی ندارد. به این ترتیب، وقتی آنها را برای فصل بعدی شنا نیاز دارید، همه چیز در یک مکان قرار می گیرد. هنگامی که دمای گرم باز می گردد، قادر به یافتن سریع تجهیزات می شوید که باعث صرفه جویی در زمان می شود.

 

مراقبت از پمپ استخر و فیلتر استخر

نحوه نگهداری استخر,نحوه نگهداری استخر روباز و سرپوشیده,نحوه نگهداری استخر در زمستان

مراقبت از پمپ استخر و فیلتر استخر

 

مراقبت از پمپ استخر و فیلتر استخر مهم است زیرا آنها آب استخر شما را تمیز، زلال و بهداشتی نگه می دارند. بدون پمپ و فیلتر نمی توانید در استخر خود شنا کنید. پمپ استخر آب را در استخر شما به گردش در می آورد تا مواد شیمیایی به طور مساوی توزیع شوند. فیلتر به حذف زباله ها از استخر شما کمک می کند و پمپ و فیلتر با هم به توقف رشد جلبک ها و باکتری ها کمک می کنند.

 

آماده سازی و حفاظت از پمپ و فیلتر در برابر سرمای زمستان از آنها در برابر آسیب محافظت می کند و عملکرد آنها را بهینه می کند و وقتی صحبت از بهداشت استخر شما و در نتیجه سلامتی شما و خانواده شما می شود، کمی تلاش ارزشش را دارد. وقتی آب یخ می زند منبسط می شود. بنابراین هدف شما از زمستانی کردن پمپ و فیلتر محافظت از آنها در برابر آسیب هایی است که یخ زدن آب می تواند ایجاد کند. آب پمپ و فیلتر استخر خود را بردارید.

 

مراقبت از پمپ و فیلتر و آماده سازی آنها برای زمستان عمر تجهیزات استخر شما را افزایش می دهد و نیاز به محصولات جدید را برطرف می نماید. تعمیر و نگهداری خوب به این معنی است که تجهیزات شما کارآمدتر عمل می کنند و این بدان معناست که در هزینه های تعمیرات، تعویض و انرژی صرفه جویی می کنید.

 

مهمتر از آن، از آنجایی که پمپ و فیلتر شما رشد جلبک ها و باکتری ها را متوقف می کند، سلامت خانواده شما را تضمین می کند. بنابراین پاییز امسال کمی وقت بگذارید تا پمپ و فیلتر خود را به درستی زمستانی کنید.

 

نگهداری صحیح مواد شیمیایی استخر

مالکیت استخر نیز مسئولیت بزرگی در رابطه با ایمنی دارد و این شامل ذخیره سازی مناسب مواد شیمیایی استخر نیز می شود. نگهداری مناسب مواد شیمیایی استخر می تواند احتمال وقوع حادثه را کاهش دهد و اقدامات زیر را هنگام نگهداری از مواد شیمیایی استخر پیشنهاد می شود:

 

• مواد شیمیایی را در مکانی خشک و خنک که دارای تهویه مناسب و دور از نور مستقیم خورشید باشد نگهداری کنید.

 

• مواد شیمیایی را در بسته و در ظرف اصلی خود نگهداری کنید تا برچسب آن قابل مشاهده باشد.

 

• مواد شیمیایی مختلف را دور از یکدیگر نگهداری کنید تا از واکنش های شیمیایی تصادفی جلوگیری کنید. کلر را هرگز نباید با اسید مخلوط کرد و مایعات را هرگز نباید در بالای پودر یا نزدیک آن نگهداری کرد، زیرا ممکن است نشت کند و باعث واکنش شود.

 

• مطمئن شوید که تمام مواد شیمیایی دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار داشته باشند. در صورت بلعیدن، مواد شیمیایی ممکن است باعث آسیب جدی و مسمومیت شوند.

 

• هنگام انتخاب مکانی برای نگهداری مواد شیمیایی استخر، هرگز مواد شیمیایی را در نزدیکی کوره، یا هر ماده قابل اشتعال دیگری قرار ندهید.

 

نگهداری و مراقبت از استخر

اجازه ندهید سطح آب شما پایین بیاید. در بسیاری از خانه‌ها، استخر شنا در فضای بیرونی است، بنابراین وقتی آب کم است، به راحتی می‌توان دید. اگر تایمر یا مکانیزم پر کردن آب ندارید، مطمئن شوید که استخر شما پر است، زیرا اگر هوا از کفگیرها عبور کند و به سیستم وارد شود، تجهیزات شما ممکن است یخ بزند.سبدهای اسکیمر خود را تمیز کنید. تعمیر و نگهداری استخر خود را به روز نگه دارید. فیلتر استخر خود را طبق برنامه تمیز کنید.

 

شست و شوی معکوس را به تعویق نندازید. تا زمانی که آب با سرعت معقولی در لوله کشی و تجهیزات استخر شما حرکت کند، یخ نمی زند. بنابراین همواره به حرکت و میزان آب استخرتان توجه کنید. اگر این موارد نگهداری را رعایت نکنید، جریان آب از طریق تجهیزات استخر شما تا حد زیادی کاهش می یابد. در شرایط یخ زدن، این می تواند منجر به آسیب  تجهیزات استخر شما شود.

 

برای اموزش های بیشتر میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

https://digipoolmarket.com/اصول-نگهداری-استخر-در-زمستان/

 

در پایان

انتخاب محل مناسب جمع آوری تجهیزات استخر,مراقبت از پمپ استخر و فیلتر استخر,نگهداری صحیح مواد شیمیایی استخر

فروش آنلاین و حضوری تجهیزات استخر

 

هنگام نگهداری هر گونه لوازم یا تجهیزات استخر، به دمای انجماد، رطوبت و عناصر بیرونی توجه داشته باشید، زیرا همه این شرایط می تواند به تجهیزات شما آسیب برساند. در صورت امکان، برای محافظت عالی، تجهیزات استخر خود را در یک واحد ذخیره سازی کنترل آب و هوا ذخیره کنید. پیروی از این نکات و دستورالعمل‌های ذخیره‌سازی، تجهیزات استخر شما را در بهترین حالت و ایمن نگه می‌دارد. سایت https://digipoolmarket.com عرضه کننده تجهیزات استخر، سونا و جکوزی می باشد که به صورت فروش آنلاین و حضوری در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

 

Beytoote