کاپشن یکی از آیتم‌های پرکاربرد، به خصوص در استایل آقایان و در آب و هوای سرد است. این پوشش نقش مهمی در خوش‌استایلی و شیک‌پوشی دارد و از طرف دیگر، وظیفه‌ی گرم نگه داشتن و محافظ از شما در برابر شرایط آب و هوایی سرد را دارد؛ پس باید در خرید آن دقت زیادی کرد. در ویدیوی این هفته قصد داریم کاپشن مردانه‌ی مانگو کد ۵۰۱۰ را جعبه‌گشایی کنیم و ببینیم آیا انتظارات ما از یک کاپشن ایدئال مردانه را برآورده می‌کند یا خیر. با ما همراه باشید.

مشاهده محصول در دیجی‌استایل

جنس کاپشن مردانه‌ی مانگو کد ۵۰۱۰، پلی‌استر است. طرح آن ساده است اما پارچه‌ی آن چهارخانه‌ی خیلی ریز است. رنگ این کاپشن طوسی است و مدل آن هم پافر است که یکی از ترندهای پاییز و زمستان سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. کاپشن‌های پافر سبک هستند و به خاطر الیاف مصنوعی و پری که داخل آن‌ها دوخته شده است، عایق بسیار خوب گرما هستند و شما را در آب و هوای خیلی سرد هم گرم نگه ‌می‌دارند.

قد این کاپشن مردانه ۷۱ سانتی‌متر است و قد آستین آن ۶۸ سانتی‌متر است. یقه‌ی آن هم مدل ایستاده و ۶ سانتی‌متر است. درست است که مانگو یک برند اسپانیایی است اما خیلی از برندها در این سطح محصولات خود را در کشورهای آسیایی تولید می‌کنند. این کاپشن هم در کشور ویتنام تولیده شده است.

کیفیت تولید و دوخت این کاپشن واقعا بالاست؛ زیپ‌های جلوی کاپشن و جیب‌ها خیلی روان هستند، جیب‌ها کاربردی هستند و تمیز دوخته شده‌اند و دکمه‌های باکیفیتی هم دارد و در کل انتظارات ما از برند مانگو را کاملا برآورده می‌کند.

برای بررسی بهتر کاپشن مردانه‌ی مانگو کد ۵۰۱۰ شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.