تخفیف‌های تکرارنشدنی فروشگاه تیمچه در بلک‌ فرایدی امسال!

امسال فروشگاه اینترنتی تیمچه، با جشنواره «این جمعه وقتشه» به استقبال بلک‌فرایدی رفته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تیمچه، جشنواره‌ای که از جمعه ۵ آذر شروع شده و تا پایان روز دوشنبه ۸ آذر ادامه دارد. از این لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری دریافت کنید:

تخفیف‌های تیمچه در بلک فرایدی

تیمچه به عنوان یک فروشگاه اینترنتی متنوع، در اولین بلک‌فرایدی خود روی هزاران کالا تخفیف‌های تکرارنشدنی ارائه داده است که این تخفیف‌ها همزمان با آغاز بلک‌فرایدی در سراسر دنیا، روی سایت تیمچه قرار گرفته است.

همانطور که می‌دانید بلک‌فرایدی یا جمعه سیاه هر ساله در آخرین جمعه ماه نوامبر در بسیاری از برندها و فروشگاه‌های معتبر دنیا برگزار می‌شود و  بسیاری از افراد از ماه‌ها قبل خود را برای ثبت یک خرید به‌صرفه در این روز آماده می‌کنند. 

تیمچه هم امسال در اولین بلک‌فرایدی خود روی انواع کالا مثل کالای دیجیتال، لوازم آشپزخانه، لوازم  بهداشتی، پوشاک و … تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است؛ تخفیف‌هایی که دیگر تا آخر سال تکرار نخواهند شد.

در جشنواره «این جمعه وقتشه» که از ۵ تا ۸ آذر برگزار می‌شود، تخفیف‌های ویژه تیمچه هر ۸ ساعت در قالب کد تخفیف و هر ۱۲ ساعت در قالب کالاهای چوب حراج ارائه شده است. شما با خرید در این جشنواره، علاوه بر استفاده از تخفیف‌های جذاب، می‌توانید از ارسال رایگان و تضمین اصالت و سلامت کالاها بهره‌مند شوید.

پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت استثنائی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود استفاده کرده و با بلک‌فرایدی تیمچه یک خرید اقتصادی را تجربه کنید.

روی گزینه زیر کلیک کنید و قبل از تمام شدن تخفیف‌های جذاب تیمچه، کالای مورد نیاز خود را با تخفیف بخرید.

مشاهده تخفیف‌های حراج بلک‌فرایدی تیمچه

انتهای رپرتاژ آگهی

خبرگزاری ایسنا