معرفی انواع سبک های طراحی کابینت آشپزخانه

چیدمان درست آشپزخانه مهمترین عامل در حصول اطمینان از ایجاد فضای کاربردی است. چه آشپزخانه شما کوچک و تنگ باشد یا بزرگ و وسیع، با یک چیدمان یا طراحی کابینت آشپزخانه هوشمندانه میتوان از تمامی المان ها بیشترین استفاده را کرد. طراحی نقشه و استفاده از طرحی متناسب با فضای آشپزخانه یکی از مهمترین موارد قبل از پیاده سازی کابینت ها و سایر المان ها است. انواع کابینت آشپزخانه با پیروی از یکسری طرح ها و موارد اجرایی می شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم با معرفی و بررسی سه سبک طراحی محبوب کابینت آشپزخانه اطلاعات شما را در این زمینه گسترده تر نماییم.

 

معرفی انواع سبک های محبوب در طراحی کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای داشتن آشپزخانه ای لوکس و به روز می باشد.  ترکیب خطوط کلاسیک با اشاره به مدرنیته، سبک نئوکلاسیک مسحور کننده ای را ایجاد می کند. بنابراین کابینت آشپزخانه با معماری نئوکلاسیک همیشه جذابیت بصری زیادی دارد.

 

انواع سبک های طراحی کابینت آشپزخانه,سبک های طراحی آشپزخانه,معرفی سبک های کابینت آشپزخانه

انواع کابینت های نئو کلاسیک

 

ویژگی های کابینت نئو کلاسیک

متفاوت از کابینت آشپزخانه معمولی، کابینت نئوکلاسیک با چوب طبیعی ساخته می شود. کابینت نئو کلاسیک در محیط مرطوب و گرم مانند آشپزخانه طرحی کاملاً محکم، انعطاف پذیر و پایدار است.  پس از مدتی استفاده نگران ترک خوردن یا ور آمدن رویه کابینت نخواهید بود زیرا چوب طبیعی هرچه بیشتر از آن استفاده کنید زیباتر می شود.

 

پالت رنگی متنوع کابینت های آشپزخانه نئوکلاسیک، وقتی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرند، زیباتر می شود.

 

در کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک خطوط منظم با خطوط چوبی طبیعی ظرافت و اشرافیت بی نظیری را به نمایش می گذارد.  به ویژه طرح آن منحصر به فرد خواهد بود زیرا دانه های چوب طبیعی دارای رنگ و بافت متفاوت می باشد.

 

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت ممبران نوعی روکش است که با فشار دادن غشاهای PVC بر روی یک سطح MDF خام یک طرفه به دست می آید. روکش PVC  می تواند بر روی مغزی ها با جنس های مختلف پیاده سازی شود.

 

کابینت ممبران اغلب در زمینه های معماری و دکوراسیون، به ویژه در کابینت آشپزخانه، حمام و میز تلویزیون استفاده می شود.  اخیراً، استفاده از آن در کمد دیواری  و روکش کشوها نیز رایج شده است.

 

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک,ویژگی های کابینت نئو کلاسیک,کابینت آشپزخانه ممبران

مدل کابینت ممبران

 

ویژگی های کابینت ممبران

یکی از مهمترین ویژگی های کابینت ممبران این است که پس از پردازش ظاهر سه بعدی پیدا می کنند. این ویژگی، ظاهری تزئینی و شیک را در فضای استفاده شده رقم می زند.  تمیز کردن کابینت های ممبران بسیار آسان است. فاقد باکتری و مواد مضر است.  ممبران یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خانه و محل کار است زیرا دوام و استحکام بالایی دارد.

 

مزیت این روکش ها این است که به صورت تک بلوک طراحی شده اند و به صورت یک تکه فشرده شده اند. به همین دلیل، شکستن و ترک خوردن پیش نمی آید و سالها دوام می آورند.

 

یکی دیگر از مزایای تک قطعه بودن این است که هیچ نواری در لبه ها وجود ندارد، آنها از نظر رنگ و یکپارچگی الگو بسیار تمیز و زیبا بنظر می رسند. علاوه بر این، تورم ناشی از لایه برداری و رطوبت در لبه های درب وجود ندارد. به همین دلیل، درب های ممبران مورد علاقه کاربران در کابینت آشپزخانه و حمام است.

 

کابینت ممبران با تنوع زیادی قابل اجرا است. سبکها، الگوها و مدلهای مختلفی وجود دارد که با هر دکوراسیونی سازگار است. هر الگوی دلخواه را می توان به راحتی تولید کرد. ترکیب رنگ کابینت ممبران نیز نامحدود بوده و می تواند در هر رنگی تولید شود. علاوه بر این، شرکت های درب کابینت ممبران گزینه های مناسب و متنوعی برای سبک دکوراسیون مورد نظر خانه شما ارائه می دهند.

 

درب های کابینت ممبران می توانند براق یا مات باشند.  صاف بودن این روکش ها نیز مزیت بزرگی را ارائه می دهد. به خصوص برای آشپزخانه و حمام.

 

کابینت آشپزخانه های گلاس

کابینت های گلاس می تواند ظاهری شیک و مدرن به آشپزخانه شما ارائه دهد.  یک سطح براق در طیف گسترده ای از رنگ ها و مواد موجود است که به شما امکان می دهد ظاهر آشپزخانه خود را سفارشی کنید.

 

اکریلیک یک پلاستیک مصنوعی سخت  با کیفیت بالا است که اغلب به عنوان ورق و جایگزینی برای شیشه استفاده می شود و سطحی مقاوم در برابر خرد شدن ایجاد می کند.  کابینت های اکریلیک براق بسیار مناسب آشپزخانه هایی با سبک مدرن هستند.  آنها بازتابی مانند آینه را ارائه می دهند و به راحتی ترک نمی خورند یا لکه نمی شوند.

 

ویژگی های کابینت ممبران,کابینت آشپزخانه های گلاس,ویژگی های کابینت آشپزخانه های گلاس

مدل کابینت آشپزخانه های گلاس

 

ویژگی های کابینت آشپزخانه های گلاس

هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه، سهولت در تمیز کردن همیشه مورد توجه است.  بالاخره این آشپزخانه است و اتفاقات زیادی در این فضا رخ می دهد.علائم و لکه های موجود در کابینت آشپزخانه براق را می توان با استفاده از یک پارچه مرطوب یا میکروفیبر پاک کرد. این امر تلاش شما را برای تمیز نگه داشتن کابینت آشپزخانه به حداقل می رساند.

 

سطح براق کابینت آشپزخانه جلوه ای شبیه به آینه را نشان می دهد که نور را منعکس می کند.  یک جلای براق، جلوه ای صاف را به ارمغان می آورد که نور را در سراسر آشپزخانه با الگوی زاویه ای پخش می کند.

 

کابینت های های گلاس دارای ویژگی های فوق العاده ضد آب هستند.  برای اینکه کابینت آشپزخانه خود را در برابر آب و رطوبت مقاوم کنید، نیازی به افزودن هیچگونه روش درمانی یا آب بندی ندارید.

 

کابینت های گلاس هرگز از مد نمی افتند.  آنها در دهه 1970 محبوبیت زیادی پیدا کردند و امروزه هنوز ایده آل ترین گزینه برای کابینت آشپزخانه مدرن هستند.

 

نقص هایی که به راحتی قابل مشاهده هستند یکی از بزرگترین اشکال کابینت های آشپزخانه براق است.  آلودگی، اثر انگشت، خط و خش و لکه ها وقتی فوراً تمیز نشوند به راحتی قابل مشاهده هستند. همچنین کابینت های های گلاس مستعد خط خوردگی هستند.  سطوح صافی دارند بنابراین حتی خراش های کوچک را می توان به راحتی مشاهده کرد.

 

ناگفته نماند انتخاب یک طراح حرفه ای و استفاده از متریال با کیفیت مسئله مهمی در اجرای کابینت آشپزخانه است. به این منظور تیم آرکا تمرکز خود را بر روی بهترین متریال و با کیفیت ترین اجرا گذاشته است تا بتواند رضایت مشتریان را در این بازار بزرگ صنایع چوب جلب کند.

مجموعه آرکا تیم جوان، فعال و با پشتکار است که سال ها در زمینه طراحی و اجرای کابینت، ساخت کمد دیواری، انواع میز اداری و میز پذیرش و دکوراسیون منزل فعالیت دارد. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 02177045172 و 09126779687 تماس حاصل نمایید. 

 

Beytoote