بیایید همه با هم به بارسلونا بخندیم! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در یکی از حساس ترین بازی های خود طی سالیان اخیر در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ مهمان بایرن بود؛ این دیدار برای تیم ژاوی هرناندز حکم مرگ زندگی را داشت چراکه آنها برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا محکوم به غلبه بر بایرن مونیخ قدرتمند بودند.

 

در واقع قابل پیش‌بینی بود که بنفیکا بتواند در بازی همزمان مقابل دیناموکیف حذف شده به پیروزی دست پیدا کند. از طرفی بارسا در بازی برابر بنفیکا نیز یک یک بار شکست خورده و یک تساوی کسب کرده بود بنابراین فقط و فقط باید بایرن مونیخ را شکست می‌داد تا از کابوس رفتن به لیگ اروپا جلوگیری کند.

 

 

 

 

بارسایی ها بسیار امیدوار بودند که بتوانند با غلبه بر بایرن مونیخ به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند. حتی ژاوی نیز پیش از این مسابقه تاکید کرده بود که بارسلونا تیم بزرگی است و تنها با هدف پیروزی بر بایرن به مونیخ می رود. با این حال بلوگرانا شب گذشته یک شکست تلخ را تجربه کرد و با سه گل مغلوب تیم یولیان ناگلزمان شد.

 

در سمت مقابل همانطور که پیش‌بینی می‌شد بنفیکا موفق شد با دو گل دیناموکیف را شکست دهد تا با توجه به شکست بارسلونا مقابل بایرن این تیم در رده دوم گروه قرار گرفته و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. با این تفاسیر حالا باید به شکلی کاملاً باورنکردنی شاهد این باشیم که بارسا در ادامه فصل در لیگ اروپا بازی کند نه لیگ قهرمانان.

 

بارسلونا برای اولین بار در 21 سال اخیر، از صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

آخرین بار که بارسلونا موفق به صعود از گروه خود نشد به فصل 01-2000 برمی‌گردد که پایین‌تر از میلان و لیدزیونایتد راهی جام یوفا شدند.

 

اما واکنش ها در رسانه های اجتماعی به حذف بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا جالب بوده است که در اینجا برخی از آنها را می بینید.

 

 

واکنش صفحه رسمی لیگ اروپا و خوش آمدگویی به بارسلونا

 

 

فوتبال پنج شنبه شب ها برای بارسلونا. آن ها حالا باید در یک هوای سرد پنج شنبه شب به مصاف لژیا ورشو بروند(ایموجی خنده)

 

 

بارسلونا بازیکنان جوان خوبی دارد، اما آنها به زمان نیاز دارند تا یاد بگیرند و خود را با فوتبال سطح بالا وفق دهند. ما در یک دوره انتقال هستیم، اما باز خواهیم گشت.

 

 

کومان بارسلونا را خراب کرد حالا ژاوی باید با این آشفتگی ایجاد شده توسط کومان مقابله کند.

 

 

تمام توییت‌هایی که بارسلونا را ترول می‌کنند صبح من را می‌سازند. 

 

 

امروز، اگر می خواهید بخندید، فقط بگویید میلان یا بارسلونا

 

 

با هم عزاداری کنیم

 

 

بیایید همه با هم به بارسلونا بخندیم

 

varzesh3