آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

بر اساس جدیدترین گزارش های مرکز مدیریت راه های کشور هم اکنون در اکثر محورهای شمالی ترافیک سنگینی مشاهده می شود و هر قدر به ساعات پایانی امروز نزدیک شویم این ترافیک سنگین تر خواهد شد.

به گزارش ایسنا بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو، شاهاندشت و آب اسک و در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده های پل دزبن، تونل کندوان، گرماب، وینه و سرودار مشاهده می شود اما در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روانی برقرار است. همچنین بر اساس آخرین گزارش های سازمان هواشناسی و تصاویر دوربین های دریافت شده نیز محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

البته در سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز ترافیک سنگینی گزارش شده است که می توان به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده های گلشهر، مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و محدوده کمالشهر، آزادراه قم – تهران حدفاصل بهشت زهرا تا اتوبان آزادگان و در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک اشاره کرد.

البته طی ۲۴ ساعت گذشته هم از نظر تردد در محورهای شمالی  شاهد ترافیک روان بودیم و از نظر جوی هم در برخی محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان بارش برف و باران رخ داده است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا