معرفی رنگ سال ۲۰۲۲، در سال ۱۴۰۱ چه رنگی مد است؟

با نزدیک شدن به سال جدید رنگ سال ۲۰۲۲ نیز از سوی موسسه پنتون معرفی شده است. شرکت پنتون هر ساله وظیفه تعیین رنگ سال را بر عهده دارد و طراحان مد و لباس نیز بر اساس رنگ اعلام شده از سوی موسسه پنتون کالاهای خود را تولید می کنند همچنین برخی از افراد نیز با توجه به رنگ سال جدید تغییراتی را در دکوراسیون داخلی منزل خود انجام می دهند.

معرفی رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی و ۱۴۰۱ شمسی

موسسه پنتون هر ساله رنگی را معرفی می کند که مردم و تولید کنندگان بتوانند از آن به صورت گسترده استفاده نمایند ولی بر خلاف هر سال رنگ سال ۲۰۲۲ رنگی است که به تازگی از سوی این موسسه خلق شده است و این رنگ مانند سال های پیش از بین مجموعه گسترده رنگ های این شرکت انتخاب نشده است. اگر شما تمایل دارید با رنگ سال جدید آشنا شوید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

معرفی رنگ سال 2022


  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی

  •  بلیط کیش


 رنگ سال جدید چیست ؟

همانطور که ذکر شده موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را خلق کرده است و این کار موسسه پنتون به دلیل تغییراتی است که در زندگی و دوران اتفاق افتاده است. شرکت پنتون بعد از بررسی های فراوان سرانجام رنگ زیبا و بی نظیر آبی بنفش (very peri) را به عنوان رنگ سال معرفی کرد.

آبی بنفش به رنگ آبی نزدیک است و در ترکیب این رنگ مقداری رنگ قرمز نیز وجود دارد به همین دلیل این رنگ باعث ایجاد آرامش می شود همچنین این رنگ حس حرکت را به دیگران القاء می کند و باعث ایجاد خلاقیت نیز می شود.

بررسی رنگ سال 2022

ست کردن این رنگ در پوشش کمی دشوار می باشد به همین دلیل موسسه پنتون چهار پالت رنگی را به همراه این رنگ زیبا ارائه کرده است که هر یک از این پالت های رنگی مکمل رنگ آبی بنفش به شمار می روند و شما می توانید با مشاهده این پالت رنگی از بین آن ها رنگ هایی زیبا را برای استفاده در کنار رنگ سال انتخاب نمایید که در این صورت رنگ آبی بنفش نیز جلوه بهتری پیدا می کند.


  •  قاصدک 24

  •  مبل و میز


مکمل رنگ سال 2022

کاربرد رنگ آبی بنفش در پوشاک و مد

اگر شما تمایل استایلی متفاوت و جذاب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان را آبی بنفش انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که می توانید برای ست کردن این رنگ در پوشش تان از پالت رنگی ارائه شده از سوی موسسه پنتون استفاده نمایید.

پوشیدن لباس هایی با رنگ آبی بنفش باعث می شود تا شما استایلی خاص و متفاوت داشته باشید علاوه بر این شما می توانید این رنگ را در پوشش تان به راحتی با سایر رنگ های خنثی ترکیب نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

رنگ آبی بنفش 2022

رنگ سال 2022 چیست ؟ رنگ سال 1401 معرفی رنگ سال 2022 از سوی موسسه پنتون مدل پیراهن مجلسی مدل مانتوی 2022 مدل مانتو زیبا 2022 رنگ سال 2022 در پوشش   رنگ سال 1401 لباس زنانه 2022 مدل پیراهن کوتاه 2022 رنگ سال 2022 میلادی ست لباس 2022 مدل لباس 2022

کاربرد رنگ آبی بنفش در آرایش صورت و دیزاین ناخن

برخی از خانم ها تمایل دارند از رنگ مد سال برای دیزاین ناخن ها و میکاپ صورت خود استفاده نمایند که اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است قبل از انتخاب رنگ سال برای میکاپ صورت تان از مطابقت و همخوانی آن با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطمئن شوید.

در صورت تمایل می توانید برای دیزاین ناخن هایتان علاوه بر رنگ آبی بنفش از مکمل های این رنگ نیز استفاده نمایید که در این صورت مدل دیزاین ناخن هایتان جذاب و بی نظیرتر به نظر می رسد. رنگ آبی بنفش جزء رنگ های فانتزی می باشد و شما می توانید رنگ مو ۲۰۲۲ خود را آبی بنفش انتخاب نمایید و تغییرات قابل توجهی را در ظاهرتان ایجاد نمایید.

مدل میکاپ 1401

دیزاین ناخن 2022 مدل دیزاین ناخن ساده   آرایش صورت 1401 استفاده از رنگ سال در دیزاین ناخن استفاده از رنگ سال 2022 در میکاپ

طراحی دکوراسیون منزل با رنگ آبی بنفش

از کاربرد رنگ آبی بنفش در طراحی داخلی منزل تان غافل نشوید توجه داشته باشید که این رنگ را می توانید رنگ قالب در نظر بگیرید همچنین می توانید از رنگ آبی بنفش در جزئیات منزل تان استفاده کنید که در این صورت نیز در فضای منزل شما تنوع بی نظیری ایجاد می شود.

معرفی رنگ زیبا سال 2022   دیزاین پذیرایی 2022 دکوراسیون خاص منزل دیزاین داخلی منزل 2022 طراحی دکوراسیون برای منزل دکوراسیون آبی بنفش

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با رنگ سال ۱۴۰۱ شمسی و ۲۰۲۲ میلادی آشنا شدید که امیدواریم این رنگ زیبا و خاص مورد توجه تان قرار گرفته باشد و بتوانید به درستی از آن در استایل زنانه ، استیل مردانه ، میکاپ ، رنگ موها یا طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

arga