صعود منچسترسیتی به دور چهارم جام حذفی/ شکست بایرن مونیخ مقابل مونشن‌گلادباخ

تیم منچسترسیتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری برابر سوئیندون تاون جواز حضور در دور چهارم جام حذفی انگلیس را به دست آورد.

به گزارش تسنیم، تیم منچسترسیتی در آغاز مرحله سوم مسابقات جام حذفی انگلیس جمعه شب مقابل تیم دسته چهارمی سویندون تاون به میدان رفت و با نتیجه 4 بر یک بر میزبان خود غلبه کرد.

 

هری مک‌کردی در دقیقه 78 برای سویندون تاون گلزنی کرد و برناردو سیلوا در دقیقه 14، گابریل ژسوس در دقیقه 28، ایلکای گوندوگان در دقیقه 59 و کول پالمر در دقیقه 82، گل‌های سیتیزن‌ها را به ثمر رساندند.

 

***

 

بوندس‌لیگا| آغاز نیم‌فصل دوم با شکست بایرن مونیخ مقابل گربه سیاه

بایرن مونیخ نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا را با شکست آغاز کرد.

 

نیم‌فصل دوم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان جمعه شب با دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا آغاز شد که در این بازی مونشن‌گلادباخ با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

 

روبرت لواندوفسکی در دقیقه 18 دروازه مونشن‌گلادباخ را باز کرد، اما شاگردان آدولف هوتر 9 دقیقه بعد به بازی برگشتند و فلوریان نیوهاوس در دقیقه 27، گل تساوی را برای میهمان به ثمر رساند. در ادامه استفان لاینر در دقیقه 31 گل دوم مونشن‌گلادباخ را وارد دروازه بایرن کرد. تلاش دو تیم در نیمه دوم نیز ثمری نداشت و باواریایی‌ها سومین شکست فصل خود را متحمل شدند.

 

بایرن که با تیمی نصفه و نیمه به این مسابقه آمده بود و بازیکنانی چون مانوئل نویر، لروی سانه، گورتزکا و آلفونسو دیویس را به همراه نداشت، با 43 امتیاز در صدر جدول بوندس‌لیگا ماندنی شد. مونشن‌گلادباخ نیز که طی فصول اخیر بارها مقابل بایرن مونیخ نتایج غیرمنتظره کسب کرده و در این فصل سبب‌ساز حذف این تیم از جام حذفی آلمان شده بود، با 22 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.

 

***

 

لوشامپیونه| ادامه تیره‌روزی‌های بوردو با شکست مقابل مارسی

بوردو در آغاز نیم‌فصل دوم لوشامپیونه برابر مارسی شکست خورد و در رده‌های پایانی جدول رقابت‌ها باقی ماند.

 

تیم بوردو جمعه شب در اولین دیدار از هفته بیستم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) که نخستین هفته نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود، پذیرای مارسی بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

 

چنگیز اوندر در دقیقه 37، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

 

شاگردان خورخه سامپائولی با کسب دهمین پیروزی خود در لیگ یک فرانسه، 36 امتیازی شدند و به جایگاه دوم جدول صعود کردند. بوردو نیز که در دو هفته اخیر لوشامپیونه شکست خورده و اخیراً از جام حذفی فرانسه نیز کنار رفته، با 17 امتیاز در رتبه هفدهم جدول ایستاده است.

 

Beytoote