روزی که رونالدو با سبیل و چهره مبدل به مهمانی رفت!

فوتبالی: کریستیانو رونالدو گفته بود که استفاده از چهره مبدل در شب جشن سال نو باعث شده تا یکی از بهترین شب های زندگی خود را داشته باشد چرا که احساس آزادی داشته است!

برنده پنج توپ طلا در زمان حضورش در رئال مادرید تصمیم گرفت که به همراه دوست و پادوی خود ریکاردو با چهره مبدل به مهمانی برود. رونالدو برای این کار تصمیم گرفت که سبیل بگذارد و عینک دودی بزند تا ناشناخته بماند و بدین ترتیب خودش و دوستش با چهره ای متفاوت به این مهمانی رفتند.

رونالدو در مصاحبه ای با پیرس مورگان در مورد آن شب صحبت کرده بود:” جشن سال نو بود و با ریکاردو صحبت کردم و تصمیم گرفتیم که با هم بیرون برویم. می خواستیم به یک دیسکو برویم. شب سال نو بود و نمی توانستیم در خانه بمانیم. او گفت:”باشد اما باید راهی برای خروج پیدا کنیم. بیا از کلاه گیس، سبیل مصنوعی، ژاکت یا چنین چیزهایی استفاده کنیم. بدین ترتیب کلاه گیس خریدیم که از موهای طبیعی ساخته شده بود که فوق العاده بود. از موهای خودم هم بهتر بودند. به هتلی در مرکز مادرید رفتیم که یک کافه در پشت بام خود داشت.

در آن جا بودیم که همه با تعجب به ما نگاه می کردند و با خودشان می گفتند:”این ها کی هستند؟” به پشت بام رفتیم و گفتم:”ریکی باید فقط انگلیسی صحبت کنیم تا کسی ما را نشناسد.” تنها باری که با ریکی پرتغالی صحبت کردم زمانی بود که به سمتش رفتم و گفتم:”ریکی، چه بنوشیم؟” یک نفر از پشت گفت:” کریستیانو، تو را شناختم.” باورم نمی شد که این اتفاق رخ داده باشد. خیلی آزرده شدم. آن مرد به همه در کافه گفت که من رونالدو هستم. پس حس کردم که همه به من نگاه می کنند. دو، سه ساعت دیگر در ان جا ماندیم و بعد به خانه رفتیم تا بخوابیم. یکی از بهترین شب هایم بود. حس آزادی داشتم.”

bartarinha