مدل های زیبای کیک تولد ۲۰۲۲ برای تم ها و سن و سال های مختلف

کیک جزء جدانشدنی جشن تولد می باشد بنابراین بهتر است در زمان سفارش یا پخت کیک حساسیت لازم را به خرج دهید و در صورتی که جشن تولد شما یا یکی از عزیزان تان نزدیک است می توانید با ایده گرفتن از انواع مدل کیک تولد ۲۰۲۲ ، کیک با تزئینی زیبا و طعمی بی نظیر را سفارش دهید.

مدل های تزیین کیک تولد ۲۰۲۲

برای تزیین کیک ایده های زیادی وجود دارد و اگر شما تمایل دارید کیک تولد را خودتان بپزید می توانید به کمک روش های ساده یا حرفه ای دیزاین کیک را انجام دهید.

کیک تولد ۲۰۲۲


  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی

  •  بلیط کیش


دیزاین کیک زیبا و جذاب

قبل از هر چیز بهتر است ابتدا مدلی مناسب را برای دیزاین کیک انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید کیک را سفارش دهید بهتر است به قنادی مراجعه نمایید که برای پخت کیک و شیرینی اصول بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند. قبل از رفتن به قنادی نیز بهتر است میزان بودجه ای مشخص را برای خرید تعیین کنید.

وزن و اندازه کیک را باید با توجه به تعداد مهمان هایتان محاسبه نمایید و علاوه بر این مقدار کیک نباید کم باشد و البته کیکی که سفارش می دهید نباید آنقدر بزرگ باشد که بعد از اتمام جشن مقدار زیادی از کیک تولد باقی بماند.

دیزاین کیک را می توانید با توجه به تم جشن تولد انتخاب نمایید همچنین بهتر است به سلیقه و علایق فردی که قرار است برای او جشن تولد را برگزار نمایید توجه داشته باشید.

کیک های تولد به صورت مدل های ساده ، رسمی و فانتزی تزیین می شوند و اگر شما تم ساده ای را برای تزیینات جشن تولد انتخاب کرده اید بهتر است کیک را هم از بین مدل های رسمی انتخاب نمایید. کیک های فانتزی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این مدل کیک ها برای جشن تولد بچه گانه و دخترانه انتخابی مناسب می باشند.


  •  مبل و میز

  •  قاصدک 24


دیزاین کیک شیک دیزاین کیک تولد ۲۰۲۲ کیک تولد ۲۰۲۲ زیبا و دو طبقه کیک تولد خامه ای کیک تولد زیبا و جالب مدل کیک تولد کیک خامه ای زیبا تزیینات کیک تولد تزیین ساده کیک تولد دیزاین کیک تولد قلبی تزیینات کیک تولد کیک تولد شکلاتی ۲۰۲۲

در صورتی که کیک تولد را می خواهید برای افراد بزرگسال سفارش دهید می توانید دیزاین کیک را با توجه به شغل یا حرفه فرد انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید کیک را برای تولد همسرتان سفارش دهید می توانید دیزاین عاشقانه ای را برای کیک تولد انتخاب نمایید.

توجه به طعم و عطر کیک نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید کیک را از بین طعم های مختلف نیمه وانیلی ، شکلاتی ، خامه ای و … انتخاب نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید یک کیک بزرگ با دیزاینی خاص را برای گذاشتن در مرکز میز تهیه کنید سپس کاپ کیک ها با طعم مختلف را در اطراف کیک بچینید که در این صورت دیزاین میز تولد نیز خاص و جذاب تر به نظر می رسد.

برای تزیینات کیک تولد از خامه ، خمیر فوندانت ، شکلات ذوب شده و … استفاده می شود همچنین در برخی از مدل های کیک تولد نیز برای دیزاین کیک از ترکیب خامه و شکلات های رنگی و … استفاده می گردد که این نوع کیک ها طعم و ظاهری بی نظیر دارند.

کیک تولد شکلاتی ۲۰۲۲ کیک تولد ۲۰۲۲ دو رنگ کیک تولد ۲۰۲۲ دخترانه کیک شکلاتی 2022 مدل های کیک تولد ۲۰۲۲ کیک تولد ساده کیک خامه ای کیک شکلاتی 2022 مدل های کیک تولد ۲۰۲۲ کیک تولد رنگی مدل های دیزاین کیک شکلاتی تزیینات ساده کیک تولد کیک تولد ۲۰۲۲ ساده و جالب تزیین رنگی کیک تولد کیک خامه ای زیبا کیک تولد پسرانه

کیک تولد دو طبقه

در این بخش از سفره آرایی مجله آرگا توجه شما عزیزان را به انواع دیزاین کیک تولد ۲۰۲۲ جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

arga