72 ساعت حساس برای پرسپولیس – رضاییان

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه الوطن در حالی شایعاتی را پیرامون فسخ قرارداد رضاییان منتشر کرده که جدایی رامین هنوز قطعی نشده است. این روزنامه پرتیراژ قطری در شماره امروز خود با اشاره به وضعیت رامین رضاییان نوشت که باشگاه السیلیه او را در فهرست فروش قرار داده و با فسخ قرارداد، جدایی این بازیکن را رقم زده است.

 

 

در روزهای اخیر و پس از انتشار خبر جدایی احتمالی رامین رضاییان از السیلیه، بار دیگر این بازیکن به تیتریک رسانه‌ها در ایران تبدیل شد و به خصوص طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس اشتیاق زیادی به جذب این مدافع راست 31 ساله نشان دادند و به صورت طبیعی باتوجه به علاقه رضاییان و سابقه بازی در پرسپولیس، این انتقال قریب الوقوع به نظر می‌رسید.

 

رضاییان که در لیگ پانزدهم و نیم فصل اول لیگ شانزدهم شاگرد برانکو ایوانکوویچ بود و روزهای خوبی را در پرسپولیس گذراند، در سالهای بعدی نیز همیشه جزو گزینه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه بود و گمانه‌زنی درباره این انتقال انجام می‌شد اما حالا به نظر می‌رسد که پیوستن رامین به پرسپولیس محتمل تر از هر زمان دیگری است.

 

اما باوجود انتشار شایعات پیرامون فسخ قرارداد و جدایی رسمی رضاییان از السیلیه، امیرهوشنگ سعادتی مدیربرنامه او می‌گوید: «قرارداد رامین رضاییان فسخ نشده و ما برای مذاکره و جلب رضایت باشگاه در روزهای آینده به قطر خواهیم رفت تا توافق را انجام دهیم.»

 

 

به نظر می‌رسد مذاکره برای فسخ توافقی رامین رضاییان با باشگاه السیلیه خواهد بود که اگرچه به صورت قرضی این بازیکن را در اختیار دارد اما جلب رضایت این باشگاه، جدایی و قرارگیری در حالت بازیکن آزاد را برای مدافع پیشین پرسپولیس رقم خواهد زد. بنابراین در صورتی که رضاییان شخصا رضایت نامه اش را بگیرد و به صورت توافقی جدا شود، او می‌تواند مستقل از باشگاه، مذاکره برای انتقالش را آغاز کند.

 

اگرچه شانس پرسپولیس برای جذب او بالاتر از سایر تیمهاست اما حتی احتمال دارد که رضاییان همچنان لژیونر بماند و در تیم دیگری از لیگهای حاشیه خلیج فارس، فوتبال خود را ادامه دهد.

 

باتوجه به لیست پرسپولیس، این تیم 3 جای خالی دارد و می‌تواند رامین رضاییان را به فهرست بزرگسالان اضافه کند. نکته مهم اینکه ورود پرسپولیس به ماجرای رضایت نامه رضاییان احتمالا شرایط را به شکلی پیچیده تغییر می‌داد و برای باشگاه هم هزینه در پی خواهد داشت اما حالا مدیرعامل جدید قرمزها کار چندان دشواری نخواهد داشت و فقط باید با خود بازیکن توافق کند.

varzesh3