التماس و گریه؛این توپ را گل نکنید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که انتظار می‌رفت تیم پرمهره ساحل عاج با ستاره‌هایش پیروزی راحتی مقابل سیرالئون به دست آورد و با 6 امتیازی شدن کار صعود خود را قطعی کند با اشتباه دروازه‌بانش امتیازات بازی را تقسیم کرد.

 

ساحل عاج دو بار از حریف پیش افتاد و در شرایطی که تا ثانیه‌های انتهایی بازی نتیجه 2-1به سود این تیم بود و آنها سعی در آرام کردن بازی داشتند یک صحنه عجیب رخ داد.

 

پاس رو به عقب با ضربه سر مدافع ساحل عاج درحالی که انتظار می‌رفت به سادگی توسط علی سانگاره، دروازه‌بان این تیم جمع شود با فرود عجیب و ناموفق او فرصت عالی گلزنی را برای سیرالئون سختکوش و گلزنش الحاجی کامارا فراهم کرد تا او در این مسابقه دومین گل خود را هم به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

سانگاره در ابتدا این توپ را گرفت اما زانوهایش در چمن گیر کرد تا با صورت  به شکل عجیب و غریبی به زمین بخورد و در همین حین توپ از زیر دستش در بیاید. دروازه‌بان ساحل عاج از این لحظه تماشاگر صحنه گل بود و توان بلند شدن دوباره به قصد توپ را نداشت و با چهره‌ای بغض کرده، رنگ پریده و در آستانه گریه با چشم‌هایش برای گل نشدن این توپ التماس می‌کرد!

 

 

 

 


جالب اینکه سانگاره پس از این صحنه دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و با برانکارد از زمین خارج شد تا کاپیتان سرژ اوریر جای او را در لحظات پایانی بازی در دروازه بگیرد و شب کابوس‌وار این دروازه‌بان با تقدیم گل به حریف و مصدومیت تکمیل شود.

 

 

دروازه‌بان ساحل عاج در پایان مسابقه. او با پای آتل بسته و در میان دلداری هم‌تیمی‌ها ورزشگاه را ترک کرد.

 

 

 



با مصدومیت گلر ساحل عاج سرژ اوریه در لحظات پایانی به‌جای او از دروازه تیمش محافظت کرد

 

 

 

این صحنه سوژه شبکه‌های اجتماعی سراسر دنیا شده و ویدئوی دریافت گل و نحوه فرود سانگاره به زمین که بیشتر به سقوط شباهت داشت دست به دست می‌شود. بدون شک چهره بهت زده و گریان او و بلند نشدنش از زمین پس از این گل از صحنه‌های فراموش نشدنی جام ملت‌های آفریقای 2022 خواهد بود.

 

 

این هوادار فوتبال و دنبال کننده جام ملتهای آفریقا به انتقاد از وضعیت زمین‌های محل برگزاری مسابقات پرداخته که باعث مصدومیت شدید گلر ساحل عاج شده است.

 

varzesh3