آیا می‌دانید در پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی چه می‌گذرد؟

جئو لئون یک عکاس با استعداد مستقر در لس‌آنجلس است که با انتشار عکس‌های جذاب نتیجه نهایی کارهایش همراه با عکس‌های پشت صحنه، بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام به دست آورده است. او نشان می‌دهد که در عکاسی نقش خلاقیت بسیار مهم‌تر از وسایل تزئینی است. در ادامه می‌توانید جدیدترین آثار لئون و مصاحبه‌ای با او را مشاهده و مطالعه کنید.

پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


لئون بیش از ۱۰ سال است که به عکاسی مشغول است. او می‌گوید:

مقاله‌ی مرتبط:

    • آشنایی با ۵۰ سبک و ژانر عکاسی؛ نکاتی که باید بدانید

همه چیز از سال ۲۰۱۱ شروع شد، زمانی که من در یک تیم رقابتی هنرهای رزمی بودم. مادر یکی از هم تیمی‌هایم یک عکاس روزنامه‌نگار بود که برای روزنامه کانزاس سیتی کار می‌کرد. او از همه‌ی تیم‌ها در مسابقات عکاسی می‌کرد. من بسیار مجذوب کارش شدم. او به من توصیه کرد که عکاسی را امتحان کنم. همسرم یک دوربین به من هدیه داد و بقیه‌ی داستان نیازی به گفتن ندارد.


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


وقتی از لئون در مورد فرایند خلاقیتش پرسیده شد، او گفت که همیشه با یک مودبُرد شروع می‌کند.

برای جرقه زدن یک مفهوم در ذهنم باید الهام بگیرم. به محض اینکه مفهوم را پیدا کردم، به سراغ مدل‌هایی می‌روم که با آن متناسب هستند. سپس برای زنده کردن یک ایده مکان، زمان، لباس‌ها و وسایل موردنیاز را برنامه‌ریزی می‌کنیم!

او اضافه می‌کند:

بسته به مفاهیم و نحوه‌ی اجرا، عکس‌برداری من معمولاً بین ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد. بیشتر اوقات دوستم کریس یا همسرم به من کمک می‌کنند. ویرایش و روتوش هر عکس می‌تواند بین یک تا سه ساعت طول بکشد.


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


جئو می‌گوید که امروزه سازندگان زیادی وجود دارند که سعی می‌کنند سبک یکدیگر را تکرار کنند.

هر هنرمندی باید یک سبک منحصر‌به‌فرد ایجاد کند تا از دیگران متمایز شود. به دلیل فراوانی استعدادها در هر حوزه‌ای، انجام این کار بسیار دشوار است.

توصیه‌ی او به سازندگان جوان این است که تا می‌توانند عکس بگیرند.

عکاسی کنید، تحقیق کنید و عکاسی را پیدا کنید که الهام‌بخش شما است! تا می‌توانید سؤال بپرسید. در عصر امروز اطلاعات زیادی وجود دارد که آرزو می‌کردم ای کاش در ابتدای شروع کارم از آن‌ها خبر داشتم! برای شروع از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده عکس بگیرید و بعد از هر عکاسی ایده‌هایی برای بهبود کارتان پیدا کنید.


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


این هنرمند عکاس در مورد مواجهه با بلاک ذهنی که سدی برای خلاقیت است، می‌گوید:

بعضی وقت‌ها آنقدر در خلق کردن زیاده‌روی می‌کنم که دیگر امکان ادامه دادن ندارم. درست مانند هر هنرمند دیگری، همیشه راه‌های متفاوتی را برای الهام گرفتن دوباره پیدا می‌کنم. تماشای فیلم، بازی‌های ویدئویی یا تماشای هنر دیجیتال در اینترنت می‌تواند راهی برای الهام گرفتن باشد. داشتن دوستانی که در حرفه‌تان به شما انگیزه و الهام می‌دهند، فوق‌العاده است.


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی


پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی

اگر تصاویر بالا را دوست داشتید و می‌خواهید کنجکاوی خود را در مورد پشت صحنه تصاویر زیبایی که می‌بینید، برطرف کنید به صفحه اینستاگرام لئون سر بزنید.

***

امیدواریم از این قسمت از شاتر لذت برده باشید. کدام تصویر برایتان جالب‌تر بود؟ آیا از پشت صحنه‌ی این تصاویر که به‌نظر خارق‌العاده و دور‌ از‌ دسترس می‌آیند، خبر داشتید؟

بیشتر بخوانید:

خلاقیت بی‌حدومرز در آثاری که بدون فتوشاپ و با گوشی هوشمند خلق شده‌اند
افسانه جادویی جزایر فارو
عجیب‌ترین شیوه‌های سرو غذا که با منطق جور در نمی‌آیند
تصاویر چشم‌نواز از بوم‌های مینیاتوری نقاشی‌های معروف
تصاویر آرامش‌بخش از پیوند ناگسستنی بین حیوانات و انسان

منبع boredpanda

  • شاتر



zoomit