خصوصیات متولدین فروردین

single content top

فروردینی ها در پی عشق آتشین و پر شورترین عشق ممکن اند. او خود به خود جنس مخالف را جذب می کند. زندگی رمانتیک و صداقت برای او بسیار اهمیت دارد و گاه احساس مالکیت شدیدی نسبت به معشوق خود را دارد . هرکس آرزوی هم نشینی با او را دارد چون او شریکی بی همتاست . متولدین این ماه عموماً پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رک و بی‌پروا ، زود عکس‌العمل نشان می‌دهد ، لایق و کاردان ، عاشق قدرت بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فکر نمی‌کند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفکر ،دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد ، با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، بامطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتکر ، مقتدر ، اهل بخشش ، اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پرانرژی ، اهل کشمکش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه ، گاهی یاغی ، بی‌ریا ، گاهی خشک و یک دنده ، مخالف دوز و کلک ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددکار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند .
در کارهای خصوصی متولدان فروردین ما دخالت نکنید ، آنها به دنبال دست یافتن به خواسته ها و برآورده ساختن توقعات خود هستند و در این زمینه ، بسیار خودمحور و شاید خودبین به شمار می آیند . در مورد اینکه متولدان فروردین ماه به راحتی دل شما را به دست بیاورند ، احتیاط کنید و گرنه به همان آسانی نیز شما را از دست خواهندداد و تا ابد فراموش تان می کنند . آنها به سمت افرادی جذب می شوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز برای آنها به منزله آغازی جدید است ، پس آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره ای از سوی آنها باشید .
مقابل آنها ، محکم و با اراده ظاهر شوید و همیشه آنها را تحسین کنید و بر این مسئله که به وجودشان افتخار می کنید ، تاکید کنید . هرگز پاپیچ آنها نشوید و در کارهای خصوصی شان دخالت نکنید و آنها را مورد انتقاد تخریب کننده قرار ندهید ؛ دوستان شان را بپذیرید و از آنها بیهوده و بی اساس خرده نگیرید .
متولدین مرد فروردینی : رک و راست ، عاشق پیشه ، حسود ، پرتوقع و ریاست طلب ، هرگز به گذشته فکر نمی‌کند ، رفتار و قیافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر می‌رسد ، از زن خجول ، ملالت آور و منفی بافی بیزار است .

متولدین زن فروردینی : او بیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی کند . دارای قابلیت‌های زیادی است بطوری که تقریباً از عهده‌ی انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست‌وزیری برمی‌آید . خوش‌بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می‌باشد . عصبانیت‌هایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می‌باشد.

سمبل متولدین فروردین : قوچ
عنصر متولدین فروردین : آتش
سیاره متولدین فروردین : مریخ
عضو آسیب پذیر متولدین فروردین : سر
روز اقبال متولدین فروردین : سه شنبه
سنگ خوش یمن متولدین فروردین : الماس
رنگ متولدین فروردین : قرمز

پیوند زناشویی فروردین با سایر ماه ها:
فروردین با فروردین : ( خوب ) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر.
فروردین با اردیبهشت : ( متوسط ) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد.
فروردین با خرداد : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش.
فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد.
فروردین با مرداد : ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد.
فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب.
فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقده تساوی حقوق زن و مرد.
فروردین با آبان : ( بد ) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا.
فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است.
فروردین با دی : ( بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند.
فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند.
فروردین با اسفند : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد.

اگه دوست دارید با خصوصیات ماه های دیگه هم آشنا بشید از لینک های زیر استفاده کنید.