خصوصیات متولدین دی

single content top

عجله ای در عشق ندارد . نه به سرعت عاشق می شود ، نه به سادگی راز دل خود را می گوید . او همواره در حرکت است ولی نمی داند چرا . فقط می داند باید موفق شود . اگر فکر میکنید می توانید او را از رسیدن به هدفش باز دارید و به سمت خود جذب کنید ، سخت در اشتباهید . متولدین این ماه عموماً دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و کاردان ، بهترین رئیس ، انتقام‌جوی شدید ، ساده‌پوش و بی‌آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پرتحمّل ، جدّی و جاه‌طلب ، فعّال و کوشا ، واقع بین ، سرکش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی کند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می کند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودکفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان‌دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار ، کوشا و مطمئن و خونسرد،  تودار ، مالک همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، خشکولی مهربان، خشن، دارای زبان نیش‌دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر کار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دکتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت‌قدم ، خودکار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز  .
سر قول خود به دی ماهی ها بمانید ؛ متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود در زندگی ، ابتدا ، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهند تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود . سر و وضع ظاهری برای آنها ، از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است ، از این رو برای راه یافتن به قلب شان باید دریابید که چه چیزی را دوست دارند ، سپس خود را به آن شکل درآورید .
آنها علاقه شدیدی به کارشان دارند و شما هم لازم است به شغل و پیشه آنها اهمیت زیادی بدهید .
درضمن آنها همیشه دوست دارند مدیر و رئیس باشند . آنها خواهان دریافت هدیه هستند ، ولی تنها از گرفتن کادوهای گران قیمت به وجد می آیند ؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی اعصابشان را تحت فشار نگذارید چون بسیار خشمگین و بدخلق می شوند و طغیان های عصبانیت شان غیرقابل کنترل است . آنها در پذیرفتن هرگونه مسئولیت و تعهدی ، بسیار کند عمل می کنند ، پس در زندگی با فرد متولد دی ، صبر و حوصله زیاد به خرج دهید .
متولدین مرد دی‌ : قدرت‌طلب ، خانواده‌دوست ، خوددار و سرد ، در عرصه عشق کم‌حرف و کم‌تظاهر ، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز . مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد . در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود . ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید . مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌کند .
متولدین زن دی‌ : جاه‌طلب ، کدبانو ، منظم ، کمی لجباز و زودرنج ، همیشه آراسته و خوش‌لباس ، هدف نهائی او همیشه تأمین زندگی ، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است . از نظر اجتماعی فوق‌العاده مبادی آداب و بانزاکت است .

سمبل متولدین دی : بز
عنصر متولدین دی : خاک
سیاره متولدین دی : زحل
عضو آسیب پذیر دی : زانو – استخوان
روز اقبال متولدین آذر : شنبه
اعداد شانس متولدین دی : ۸ و ۹
سنگ خوش یمن متولدین دی : عقیق رنگارنگ
رنگ متولدین دی : سیاه و قهوه ای

پیوند زناشویی دی با سایر ماه ها:

دی با فروردین : ( بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند.
دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا.
دی با خرداد : ( خوب ) خویشتن دار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند.
دی با تیر : ( خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند.
دی با مرداد : ( متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند.
دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت.
دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند.
دی با آبان : ( بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند.
دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند.
دی با دی : ( متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آن ها می شود.
دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی.
دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اگه دوست دارید با خصوصیات ماه های دیگه هم آشنا بشید از لینک های زیر استفاده کنید.