خصوصیات متولدین بهمن

خصوصیات متولدین بهمن

single content top

اگر عاشق متولد بهمن باشید ، با تمام وجود عاشق شما خواهد شد . تنها نکته ای که باید از آن دوری جویید ، این است که بر سر راه پیشرفت او قرار نگیرید . او عاشقی صادق است . دیر عصبانی می شود . آزار دهنده نیست . برنامه های خودش را دارد . هرگز تغییر نخواهد کرد . اگر نتوانید خود را با ایده های گوناگون مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی او هماهنگ کنید ، هرگز شانسی برای دستیابی به عشق پایدار او نخواهید داشت . متولدین این ماه عموماً بسیار حسّاس ، استوار و ثابت‌قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فکر دیگران را می‌خواند ، ثابت‌قدم ، آرامش دوست ، کمک‌رسان ، آسان زندگی می‌کند ، پرسه‌زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه‌مند به دوستان ، آزادی خواه ، بلندپرواز ، رام‌نشدنی ، هرجا برود بر می‌گردد ، جاه‌طلب ، از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تودار، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته‌خو ، از تعریف لذّت می‌برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر می‌دهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شکوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش‌قلب و مهربان ، کم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحرکت و بی‌قرار ، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس  .
بهمنی ها حساس و نکته سنج هستند ؛ متولدین بهمن ماه برای موفقیت و احساس رضایت در زندگی خود ، نیاز به همسری ماجراجو و اهل مخاطره و ریسک دارند . آنها برای پیشرفت و موفقیت به فضای عمل گسترده ای نیاز دارند وگرنه غمگین و افسرده می شوند . آنها از درگیر شدن در علت ها و معلول ها لذت می برند ، پس طوری عمل کنید که نشان دهید که به این علاقه شان اهمیت می دهید .
آنها از چیزهای پیش بینی نشده و غیرمترقبه لذت می برند و دوست دارند که گاه و بیگاه غافلگیر شوند ؛ آنها در کل از هر چیز نامتعارف و منحصر به فردی به وجد می آیند. آنها از صحبت و گفت و گو لذت می برند ، پس هنگام صحبت شان ، آنها را تشویق به ادامه دادن بحث کنید . نسبت به آنها خیلی سخت گیر و موشکافانه عمل نکنید وگرنه دست و پای خود را گم می کنند ؛ در عین حال تمایل به پرحرفی و به اصطلاح روده درازی کردن در آنها وجود دارد .
متولدین مرد بهمنی : دارا دوستان زیادی است ، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است . حسود و سوظنی نیست ، هارت و پورت و هیاهو دارد . دیر ازدواج می‌کند و در بیماری وسواس است . ذاتآ اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلآ عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد .متولدین زن بهمنی : بسیار غافلگیر کننده ، سزیع الانتقال ، دارادی حس پیش بینی ، کنجکاو ، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم ، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست . او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعین حال از آن هیچکس نمی‌باشد .

سمبل متولدین بهمن : آب گیر 
عنصر متولدین بهمن : هوا 
سیاره متولدین بهمن : زهره 
عضو آسیب پذیر بهمن : مچ و ساق پاها 
روز اقبال متولدین بهمن : چهارشنبه 
اعداد شانس متولدین بهمن : ۱ و ۷
سنگ خوش یمن متولدین بهمن : یاقوت ارغوانی
رنگ متولدین بهمن : آبی 
حیوان متولدین بهمن: پرندگان درشت اندام 

پیوند زناشویی بهمن با سایر ماه ها:

بهمن با فروردین : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند.
بهمن با اردیبهشت : ( بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر.
بهمن با خرداد : ( بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر.
بهمن با تیر : ( متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد.
بهمن با مرداد : ( خوب ) هر دو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود.
بهمن با شهریور : ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.
بهمن با مهر : ( بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش.
بهمن با آبان : ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری.
بهمن با آذر : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند.
بهمن با دی : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی.
بهمن با بهمن : ( خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف.
بهمن با اسفند : ( خوب ) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اگه دوست دارید با خصوصیات ماه های دیگه هم آشنا بشید از لینک های زیر استفاده کنید.