آموزش ساخت جاکلیدی نمدی و انواع جاکلیدی های جالب با پارچه نمدی

استفاده از پارچه های نمدی رنگارنگ و زیبا این روزها رونق زیادی یافته است و اغلب بانوان هنرمند و خلاق با استفاده از نمد های مختلف اقدام به ساخت عروسک های نمدی، وسایل تزیینی با نمد، وسایل کاربردی و… می نمایید. جاکلیدی نمدی نیز از جمله کارهای نمدی پرطرفدار است که به راحتی و در مدل های متنوع و جالب ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

روشی که در ساخت جا کلیدی نمدی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار آسان است و با یادگیری اصول اولیه آن می توانید کارهای نمدی خاص و متفاوتی انجام دهید. از این رو در این مطلب به آموزش درست کردن جاکلیدی با نمد می پردازیم و سپس مدل های حدید و متنوع انواع جا کلیدی های نمدی را معرفی می نماییم تا از این طریق بتوانید بهترین و زیباترین جا کلیدی را بسازید.

ساخت جاکلیدی نمدی زیبا و جدید :

همانطور که قبلا در مباحث مربوط به آموزش نمد دوزی نیز مطرح نمودیم، ابتدا باید طرح مورد نظر را انتخاب نموده و سپس پارچه های ازجنس نمد را فراهم کنید و بعد اقدام به تهیه الگو نمایید. الگو را روی پارچه نمد منتقل نموده و بعد از برش شروع به دوخت نمایید. برای درست کردن جاکلیدی با نمد، قصد داریم از طرح فنجان فانتزی استفاده نماییم که کشیدن الگوی آن بسیار آسان می باشد. حال الگوها را برش زده و برای شروع دوخت آماده نمایید.

آموزش جاکلیدی با نمد

در مرحله بعد به سراغ نخ و سوزن رفته و با استفاده از کوک های مختلف، تکه های فنجان فانتزی را به یکدیگر متصل نمایید.

کارهای نمدی زیبا

برای زیبایی بیشتر جاکلیدی می توانید به جای چشم از مرواریدهای مشکی استفاده کنید و سپس با کوک هایی که با نخ مشکی روی پارچه می زنید مژه هایی زیبا برای چشم ها ایجاد نمایید.

آموزش ساخت جاکلیدی با نمد

حال تکه نمد دیگری را زیر کار قرار دهید و به اندازه فنجان فانتزی برش دهید.

درست کردن جاکلیدی با پارچه نمدی

نوار باریکی از نمد در رنگ دلخواه تهیه کنید و حلقه کوچکی را از آن عبور دهید. سپس نوار را تا زده و لابه لای دو تکه نمد اصلی قرار دهید و با سورن ته گرد از اتصال آن مطمئن شوید.

آموزش ساخت جاکلیدی

آموزش جاکلیدی با پارچه نمد

دور تا دور کار را به جز قسمت پایین، دوخت های ظریف بزنید و از اتصال تمام تکه ها به یکدیگر مطمئن شوید. سپس داخل فنجان را با پنبه یا پشم شیشه پر کنید و بعد قسمت پایین را نیز کوک بزنید.

آموزش ساخت جاکلیدی پارچه ای

جاکلیدی زیبای ما آماده است، شما می توانید این مدل جاکلیدی را پارچه های دیگر نیز تهیه نمایید و از داشتن جاکلیدی های متنوع و زیبا لذت ببرید.

ساخت جاکلیدی نمدی زیبامدل جاکلیدی پارچه ایی زیبا

مدل های جاکلیدی با نمد :

حال که با نحوه ساخت جا کلیدی با پارچه های نمدی آشنا شدید، به ارائه مدل های متنوع جا کلیدی می پردازیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند الگوی مناسبی برای شما باشند. همچنین می توانید عروسک های نمدی کوچکی تهیه نموده و با اتصال حلقه، آنها را به جاکلیدی های زیبا و جالبی تبدیل نمایید.

ساخت جاکلیدی نمدی جدید آموزش جاکلیدی پارچه ای مدل جاکلیدی با پارچه نمدی جاکلیدی های نمدی فانتزی ساخت عروسک نمدی برای جاکلیدی ساخت جاکلیدی کفشدوزک نمدی جاکلیدی های نمدی جدید درست کردن جاکلیدی عروسکی زیبامدل جاکلیدی با پارچه نمدی ساخت انواع جاکلیدی با ایده های جدید

مدل جاکلیدی های فانتزی با جنس نمد

امروزه وسایل دست ساز نمدی از جمله اکسسوری های پر کاربرد می باشد که به دلیل ساده بودن و متنوع بودن طرح های موجود برای درست کردن اکسسوری های دخترانه و پسرانه از آن بسیار استقبال می شوند و اغلب افراد تمایل به استفاده از این مدل اکسسوری ها دارند.

جاکلیدی های مختلف ساخته شده از پارچه های رنگارنگ نمد نیز از انواع اکسسوری های پرکاربرد می باشد که در طرح های مختلف فانتزی و جذاب می توان آن ها را ساخته و مورد استفاده قرار داد، حتی می توان از طریق این جاکلیدی های دست ساز زیبا و دیگر وسایل ساخته شده با نمد کسب در آمد کرد.

جدیدترین جاکلیدی نمدی

در ادامه این بخش مجموعه ای زیبا و فوق العاده دوست داشتنی و منحصر به فرد از جاکلیدی های درست شده با نمد در شکل ها و طرح های گوناگون را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم با تماشای تصاویر این مدل جاکلیدی ها به سادگی بتوانید جاکلیدی با طرح مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و اقدام به ساختن آن نمایید. درست کردن جاکلیدی با نمد کار چندان پیچیده و سختی نیست بلکه با کمی دقت در مدل ها و طرح های موجود می توان با نحوه دوخت و دوز و ساختن آن آشنا شد.

مدل های جدید جاکلیدی با جنس نمد

مدل های متفاوت جاکلیدی با جنس نمد

مدل های شیک جاکلیدی با جنس نمد

 

مدل های قشنگ جاکلیدی با جنس نمد

مدل های دیدنی جاکلیدی با جنس نمد

قشنگ ترین جاکلیدی نمدی

مدل های قشنگ جاکلیدی با جنس نمد

مدل های باحال جاکلیدی با جنس نمد

مدل های دوست داشتنی جاکلیدی با جنس نمد

مدل های فانتزی جاکلیدی با جنس نمد

جاکلیدی نمد با طرح زیبا

بامزه ترین جاکلیدی نمدی

جاکلیدی نمد با طرح جالب

جاکلیدی نمد با طرح ایده آل

جاکلیدی نمد با طرح فوق العاده

جاکلیدی نمد با طرح خاص

جاکلیدی نمد با طرح دوست داشتنی

متفاوت ترین جاکلیدی نمدی

امیدواریم آموزش ارائه شده در زمینه ساخت جا کلیدی نمدی و مدل های جدید انواع جا کلیدی های نمدی برای شما دوستان نیز جذاب و لذت بخش بوده باشد و از این طریق بتوانید جا کلیدی های زیبایی را با پارچه های نمدی مختلف بسازید. همچنین می توانید در بخش کاردستی با دیگر ایده ها برای استفاده از پارچه های نمدی آشنا شوید و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

منبع : آرگا

arga