بهترین مدل مانتوهای لیلا اوتادی که در مکان های مختلف پوشیده است + عکس

لیلا اوتادی از بازیگران معروف ایرانی است که دارای استایلی متفاوت و جذاب می باشد و اگر شما تمایل دارید از مدل مانتوی بازیگران ایرانی الگوبرداری نمایید و مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود تهیه نمایید بهتر است انواع مدل مانتوهای لیلا اوتادی را نیز مشاهده نمایید.

مدل مانتوهای لیلا اوتادی با طرح و رنگ های زیبا

اغلب بازیگران ایرانی دارای تیپ و ظاهری متفاوت می باشند و از مانتوهایی با تن پوش و رنگی متفاوت در پوشش خود استفاده می کنند. در مطالب قبلی مدل مانتوی بهنوش طباطبایی و مدل مانتو ترانه علیدوستی و مدل مانتو مهناز افشار را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل مانتوی لیلا اوتادی آشنا خواهید شد.

مدل مانتو لیلا اوتادی

مانتوهای شیک لیلا اوتادی

با توجه به اینکه مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود از این رو اغلب خانم ها در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت و دقت لازم را به خرج می دهند تا فرم اندام آن ها بدون نقص به نظر برسد و ظاهری ایده آل و جذاب تر داشته باشند.

مدل مانتوهایی که لیلا اوتادی برای پوشیدن انتخاب می کند اغلب دارای طرحی بلند می باشند همچنین این بازیگر معروف و خوش سلیقه در مکانهای مختلف از مدل مانتویی شیک و متفاوت استفاده می کند به همین دارای استایلی منحصر به فرد می باشد.

مانتوهایی که این بازیگر ایرانی برای پوشیدن انتخاب می کند اغلب دارای طرحی ساده هستند و در دوخت برخی از آن ها نیز از پارچه های طرح دار یا تزیینات خاص استفاده شده است همچنین برخی از طرح های مانتو وی به صورت دو یا چند رنگ می باشند که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوی دو رنگ لیلا اوتادی مدل مانتو بلند لیلا اوتادی طرح مانتوی لیلا اوتادی مانتو رنگی لیلا اوتادی مدل مانتوهای لیلا اوتادی

در پوشش این بازیگر استفاده از رنگ های تیره و روشن به چشم می خورد همچنین لیلا اوتادی همواره سعی دارد طرح و رنگ اکسسوری های خود را به گونه ای انتخاب نماید که با طرح و رنگ مانتویش همخوانی و مطابقت داشته باشند.

لیلا اوتادی به ندرت از مانتوی کوتاه در پوشش خود استفاده می کند و اغلب این بازیگر در مکان های مختلف با مانتوی بلند به چشم می خورد به همین دلیل تیپ و استایلش خاص و متفاوت به نظر می رسد.

مانتو مجلسی لیلا اوتادی مانتوی رنگی لیلا اوتادی مانتوی شیک لیلا اوتادی مانتوی مجلسی لیلا اوتادی مانتوی لیلا اوتادی

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های مانتوی لیلا اوتادی جلب کردیم که امیدواریم این طرح مانتوها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

منبع : آرگا

arga