کشتار مرغ مورد نیاز بازار خوزستان در روزهای آینده

ایسنا/خوزستان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، عدم ارسال مرغ از سوی استان‌های تامین‌کننده مرغ زنده و کشتار روز به استان خوزستان را از دلایل کمبود مرغ در ایام اخیر برشمرد.

عبدالرحمان ناصریان در خصوص دلایل افزایش قیمت مرغ اظهار کرد: افزایش قیمت مرغ دلایل مختلفی داشته است؛ یکی از این دلایل، تعطیلی چند روزه کشتارگاه‌ها بوده است که خوشبختانه کشتارگاه‌ها پس از یک روز تعطیلی، همکاری خوبی داشتند و شیفت‌بندی انجام دادند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه برخی از مرغداران اقدام به عرضه مرغ زنده به استان‌های دیگر کردند و از طرفی بسیاری از استان‌ها که تامین مرغ زنده و کشتار روز استان خوزستان را بر عهده داشتند با توجه به قیمت بالایی که مرغ در استان‌های خود داشت، از ارسال مرغ به خوزستان خودداری کردند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: امیدواریم با توجه به تمهیداتی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی دیده شده است و نیز با توجه به آمارهای اعلام‌شده در خصوص موجودی مرغ زنده، بتوانیم در شب‌های آینده شاهد کشتار مرغ به میزان مورد نیاز مصرف مردم باشیم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا