جدیدترین شیرآلات ساختمانی که در قرن جدید پیش رو خواهید داشت

هنگامی که به بازار فروش شیرآلات ساختمانی مراجعه می‌کنید این محصول را می‌توانید در برندهای متنوع خارجی و ایرانی بیابید، شیر قهرمان و شیر شایان از برندهایی هستند که در ایران تولید می‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. همچنین شیرآلات KWC که ساخت کشور سوئیس می‌باشد، اکنون در ایران دارای نمایندگی است و خط تولید آن تحت لیسانس سوئیس محصولات متنوعی از جمله شیر توکار را تولید می‌نماید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت اپال نما، شیرآلات ساختمانی و بهداشتی از آن دسته محصولاتی هستند که از گذشته تاکنون تغییرات عمده‌ای در ساختارشان پدید آمده و شاید در آینده نیز با شیرآلاتی روبرو شوید که ساختارشان با شیرآلات فعلی تفاوت‌های چشمگیری پیدا کرده باشد. ما در این مطلب به بررسی بیشتر سه برند معتبر ایرانی این محصول که جزء پرفروش ترین برند شیر به شمار می‌آیند پرداخته و درباره برخی از مدل‌های آن مانند شیر توکار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

واژه شیر از کجا آمده است؟

همان‌طور که می‌دانید شیر سلطان جنگل و نماد قدرت است به همین منظور بالای سردرها، دروازه‌ها و .. از نماد شیر استفاده می‌شد. همچنین در بسیاری از محلات و یا میدان‌های مرکزی شهر یا روستا حوضچه‌هایی برای برداشتن آب طراحی شده بود که از دهان شیر آب بیرون می‌ریخت. همین مورد باعث شد که بعدها نام شیر بر ابزاری که با باز و بسته کردن آن می‌توانستند از آب استفاده نمایند، گذاشته شود. این محصول که تاریخچه‌ای قدیمی دارد در زبان انگلیسی faucet یا sanitary taps نامیده شده است. در حال حاضر با استفاده از شیرآلاتی که در بازار موجود است نه تنها می‌توان از آب راحت‌تر استفاده کرد بلکه این محصول کمک می‌کند تا در حدود زیادی در مصرف آب صرفه جویی شود. ضمن آن که در گذشته شیرآلاتی که ساخته می‌شدند قابلیت مخلوط کردن آب سرد و گرم را نداشتند اما اکنون این محصول از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است و امید می‌رود که در آینده در طراحی و ساختارشان قابلیت‌ها و ظرافت‌های متنوع دیگری به کار گرفته شود.

پرفروش ترین برند شیر در بازار ایران کدامند؟

شیر قهرمان

قهرمان نیک جو در سال ۱۳۵۹ کارخانه تولید شیرآلات قهرمان را در ایران راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون محصولات بی‌نظیری را در این حوزه ارائه کرده که اکنون کمتر کسی است که نام شیر قهرمان را نشنیده باشد زیرا این برند جزء پیشتازان این صنعت در ایران به شمار می‌آید.

کارخانه شیر قهرمان علاوه بر تولید شیرآلات بهداشتی، در خصوص تولید شیرآلات ساختمانی و لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای حمام و .. نیز فعالیت دارد و در سال‌های اخیر توانسته با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و همچنین استفاده از تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی که بخشی از آن‌ها از کشورهای اسپانیا و آلمان تهیه می‌شود، محصولات با کیفیت‌تر و زیباتری را تولید نماید و استانداردهای بین‌المللی را دریافت نماید.

شیرآلات KWC

برند کی دبلیو سی نیز یکی از پرفروش ترین برند شیر در ایران به شمار می‌آید. این برند ابتدا فعالیت‌های هنری داشت و محصولاتی هنری را تولید می‌کرد اما پس از فوت بنیان‌گذار کی دیبلو سی مهندسی به نام لوگینبول مدیریت شرکت کی دبلیو سی را بر عهده گرفت و سعی کرد خط تولید شیرآلات KWC را راه‌اندازی نماید. پس از آن خط تولید محصولات این شرکت در امریکا، آلمان و ایتالیا هم راه‌اندازی شد و بستری فراهم شد تا تولیدات بی‌نظیر این شرکت در کشورهای مختلف دنیا شناخته شود و مورد استفاده قرار گیرد.

 از مهمترین تولیدات برند کی دبلیو سی می‌توان به شیر توکار اشاره کرد که محصولی منحصر بفرد در حوزه شیرآلات بهداشتی به شمار می‌آید.

شیر توکار 

یکی از محصولات خاص برند شیر کی دبلیو سی، شیر توکار می‌باشد که با استفاده از تکنولوژی خاصی تولید شده و تمامی اتصالات آن داخل دیوار قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند در حمام و سرویس بهداشتی‌های کوچک و بزرگ از این نوع شیر استفاده کنند. شاید نام شیر توکار این ذهنیت را به وجود آورد که در صورت بروز مشکل ممکن است جایگزینی و تعمیر آن سخت باشد در حالی که اینگونه نیست و با توجه به این مورد که تمام قطعات شیر توکار قابل دسترس و تعویض است بنابراین می‌توان از آن برای سرویس بهداشتی‌های ساده تا لوکس استفاده کرد.

شیر شایان

هنگامی که صحبت از پرفروش ترین برند شیر می‌شود، می‌توان به برند شیر شایان اشاره کرد. تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شایان نیز در ایران دارای سابقه ۳۰ ساله است و این شرکت در طی مدت فعالیت خود توانسته مدل‌های متنوع این محصول از قبیل شیرآلات اهرمی، شیرآلات کلاسیک و .. را با توجه به کاربری آسان و همچنین با در نظر گرفتن استانداردهای معتبر جهانی تولید نماید. همچنین شرکت شیر شایان توانسته ضمن برآورده کردن نیاز بازار داخلی، محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر نماید. از مهمترین ویژگی تولیدات شیر شایان می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد که متناسب با توان خرید مصرف کنندگان مختلف ارائه شده است.

 برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت اپال نما به آدرس opalnama.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

خبرگزاری ایسنا