ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ستاد مرکزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۰ در خیابان معلم افتتاح شد.

حجت الاسلام محمدجواد جعفری، یک فعال سیاسی اصولگرا در این مراسم گفت: هر کس که ادعا دارد انقلابی تر و به امام راحل و مقام معظم رهبری نزدیک تر است باید مواظب باشد چرا که شیطان و حب دنیا و جاه و مقام دست از سر ما برنمی دارد.
وی اظهار کرد: در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار داریم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات لیله القدر نظام است بنابراین باید برای تشویق مردم با هر فکر و سلیقه و تفکر سیاسی به حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ملاک و معیارهای انتخاب اصلح از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید این ملاک‌ها و معیارهایی را دنبال و از بین داوطلبان حاضر در صحنه فرد اصلح را انتخاب کنیم.

جعفری با اشاره به جریان انقلاب و بزرگان این جریان خاطرنشان کرد: اگر قرار است تغییری ایجاد شود در راستای تغییر وضعیت معیشتی مردم باید به خود بیاییم.
وی عنوان کرد: اینکه برخی‌ها تصور می کنند کار تمام و آیت الله رئیسی، رئیس جمهور خواهد شد خوش خیالی است چرا که مردم هستند که باید به صحنه بیایند و انتخاب کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا، ثابت قدم بودن، متزلزل نبودن، اخلاق‌مدار بودن، تحولگرا بودن و برنامه محور بودن را از شاخصه‌های آقای رئیسی عنوان کرد.

جعفری خطاب به جریان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: حفظ وحدت و انسجام حداکثری حول داوطلب شاخص یک وظیفه اصلی و اساسی است، از هرکس که می‌خواهد به این جریان کمک کنند استقبال کنیم، آستانه تحمل کردن همدیگر را بالا ببریم، جوانگرایی را مدنظر داشته باشیم و جوانان حرمت پیشکسوتان جریان را داشته باشند.
همچنین غلام‌محمد زارعی، نماینده سابق شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت: امروز در یک پیچ تاریخی هستیم برای عبور از این پیچ باید در کنار هم قرار بگیریم.
وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد یک اثر ناامیدی در بین مردم برای شرکت نکردن در انتخابات ۱۴۰۰ است بنابراین باید همه با وحدت در یک صف واحد برنامه‌های دشمن را خنثی کنیم.
زارعی اظهار کرد: مشارکت حداکثری اصلی‌ترین موضوع است و هر کس که مشارکت حداکثری را قبول نداشته باشد کاری در راستای اهداف نظام انجام داده است.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی دارای کارنامه برنامه و سابقه در تراز انقلاب اسلامی است و کشور و ملت ایران و افرادی کارآمد و کاربرد که دلداده غرب و اندیشه آنها نباشند، اقبال خواهند داشت.
زارعی تصریح کرد: آیت الله رئیسی شخصیتی فراجناحی است و آمده است که از همه اقشار و سلیقه ها استفاده کند و از طریق مبارزه با کانون های فسادزا ارث را برای حضور حداکثری مردم فراهم کرده است.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: آیت الله رئیسی تعاملی هوشمندانه بر اساس مصلحت، عزت و حکمت با دنیا خواهد داشت.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا