تقلا در زمین چمن مستهلک ورزشگاه بحرینی

زمین چمن ورزشگاه المحرق بحرین به علت فرسودگی، باعث کاهش کیفیت بازی و به دردسر افتادن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای چرخش توپ روی زمین چمن شد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ملی ایران و هنگ کنگ در چارچوب انتخابی جام جهانی به میزبانی بحرین با برتری ۳ بر یک تیم ملی تمام شد.

همانطور که دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی در نشست خبری قبل از بازی از کیفیت زمین چمن ورزشگاه المحرق انتقاد کرده بودند، این ورزشگاه چمن یک دستی ندارد و ارسال توپ روی زمین با دردسرهایی برای بازیکنان همراه است.

البته تیم ملی برای آخرین بار در این ورزشگاه فرسوده بازی می کند و از این پس یک بازی در ورزشگاه خلیفه و دو بازی هم در ورزشگاه ملی بحرین برگزار خواهد کرد.

همچنین کمال کامیابی نیا، محمدرضا اخباری، مرتضی پورعلی گنجی، جعفر سلمانی خط خورده های این بازی هستند.

وحید امیری که در کارنامه خود در پست‌هایی مانند هافبک هجومی و مهاجم به میدان رفته بود، بعد از بازی در پست دفاع چپ برای پرسپولیس در آسیا، در تیم ملی هم در همین پست به کار گرفته شده و میلاد محمدی، مدافع خنک بلژیک و احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی را نیمکت نشین کرده است.

در دقیقه ششم این دیدار، مهدی طارمی با برخورد به مدافع هنگ‌کنگی سرنگون شد اما داور این برخورد را خطای پنالتی ندانست. چند دقیقه بعد چنین اتفاقی درباره سردار آزمون رخ داد که باز هم داور اعتنایی به این برخورد نداشت و در مواجهه با اعتراض ملی‌پوشان ایران، آن‌ها را از دخالت در کار داور بازداشت.

پس از خروج علیرضا جهانبخش از زمین، وحید امیری بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفت و کمتر از دو دقیقه بعد توانست دومین گل تیم ملی ایران را به عنوان کاپیتان ایران به ثمر برساند.

در حالی که تصاویر تلویزیونی مشغول بازپخش گل سوم ایران به هنگ کنگ بودند، این تیم توانست به سرعت یکی از گل‌های خورده را جبران کند که به راحت ترین شکل ممکن به ثمر رسید.

گل اول هنگ کنگ در این دیدار، نخستین گل این تیم به ایران در تاریخ بازی‌های مستقیم دو تیم در طول نیم قرن گذشته بود که به نام تیم دراگان اسکوچیچ ثبت شد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا