بیوگرافی زبیر نیک نفس بازیکن ملی پوش باشگاه استقلال

محمد زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال با استعداد و خوش سابقه اهل ایرانی می باشد. این فوتبالیست در حال حاضر برای باشگاه استقلال تهران در پست هافبک دفاعی بازی می کند. نیک نفس سابقه بازی در تیم هایی مانند صنعت نفت، ذوب آهن، فولاد، استقلال و … دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی محمد زبیر نیک نفس همراه با تصاویر اینستاگرامی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی زبیر نیک نفس + تصویر زیبا

بیوگرافی زبیر نیک نفس فوتبالیست مطرح ایرانی

محمد زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال توانمند و محبوب کشورمان متولد ۱۲ آوریل سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد. او در شهر زیبای سنندج چشم به جهان گشوده است.

شروع فعالیت

این فوتبالیست کُرد، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۲ در سن ۱۱ سالگی با باشگاه صنعت نفت آبادان شروع کرد. او در این تیم ۵ سال بازی کرد و ۱۰۲ بار داخل میدان رفت و ۹ گل به ثمر رساند. در سال ۱۳۹۵ همراه با این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر رسید.

از سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در باشگاه ذوب آهن حضور داشت. برای این باشگاه نیز ۲۵ بار داخل زمین رفت و ۵ گل به ثمر رساند.

سال ۲۰۱۹ به مدت دو سال به تیم فولاد خوزستان رفت. او در این باشگاه موفق به زدن ۸ گل برای این تیم شد.

شرح حال زبیر نیک نفس

باشگاه استقلال تهران

تا اینکه وی در نقل و انتقالات تابستانی و در اواخر مرداد ماه سال ۱۴۰۰ با نظر فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال تهران پیوست. آقای نیک نفس پس از عقد قرارداد با این باشگاه بیان نمود:

خیلی خوشحالم. در مقاطعی قبلا به این انتقال نزدیک بودم که نشد اما الان خدا را شکر توانستم با استقلال به توافق برسم. از هیات مدیره، مدیرعامل، فرهاد و فرزاد مجیدی تشکر می‌کنم که کمک کردند این انتقال انجام شود.

وی در مورد حضور در استقلال تصریح کرد: استقلال تیم پرطرفداری است اما شمشیر دو لبه است. اگر خوب کار کنید و حاشیه نداشته باشید به موفقیت می‌رسید. بر عکس آن هم وجود دارد. من سعی می‌کنم حالت اول را در پیش بگیرم.

زندگینامه زبیر نیک نفس و همسرش

پیج اینستاگرام زبیر نیک نفس

پیج اینستاگرام محمدزبیر نیک نفس به آدرس zabir_niknafas می باشد. او در اینستاگرام خود تعدادی از تصاویر شخصی و جدید خود را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است. همچنین ایشان تا کنون بیش از ۳۵ هزار نفر فالوور دارد.

شرح حال خواندنی زبیر نیک نفسعکس اینستاگرامی محمد زبیر نیک نفس

بیوگرافی زبیر نیک نفس + تصاویر زیبا

ازدواج و همسر آقای نیک نفس

هنوز هیچ اطلاع دقیقی درباره ازدواج این فوتبالیست منتشر نشده است.

بیوگرافی زبیر نیک نفس و همسرش

هافبک دفاعی

از دیگر بازیکنان ایرانی که در پست هافبک دفاعی بازی می کنند می توان به آقای مسعود ریگی، سعید عزت اللهی، سعید مهری، میلاد سرلک، روزبه چشمی، کریم باقری و … اشاره نمود.

زندگینامه کامل زبیر نیک نفس

جوایز و افتخاران زبیر نیک نفس

محمد زیبر نیک نفس توانست همراه با باشگاه فولاد خوزستان به مربی گری جواد نکونام در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

جام حذفی
  • قهرمانی در جام حذفی: ۱۴۰۰–۱۳۹۹

سرگذشت جالب زبیر نیک نفس

بعد از مطالعه زندگینامه محمد زبیر نیک نفس بازیکن حال حاضر باشگاه استقلال می توانید در ادامه تعدادی از تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را مشاهده نمایید.

زندگینامه خواندنی زبیر نیک نفس

شرح حال زبیر نیک نفس و همسشر

بیوگرافی زبیر نیک نفس + تصاویر جذابعکس زبیر نیک نفس در خارج از کشور

بیوگرافی زبیر نیک نفس + تصاویر خاص

شرح حال کامل زبیر نیک نفس

زندگینامه جامع زبیر نیک نفسعکس جواد نکونام مربی سابق فولاد در کنار زیبر نیک نفس

زندگینامه جالب زبیر نیک نفس

امیدواریم از خواندن بیوگرافی زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال کشورمان، همچنین از تماشای تصاویر جدید و خاص وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

برچسب :

arga