امداد خودرو در سریع‌ترین زمان

شرکت کارنو وزین از معتبرترین شرکت‌های امداد خودرو تهران و سراسر کشور است، که با سابقه‌ایی بیش از یک دهه در ارائه خدمات خودرویی از قبیل امداد خودرو 24ساعته، خدمات فنی خودرو، فروش لوازم یدکی و فروش خودرو در حال خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارنو وزین، از خدمات مهم خودرویی در حال حاضر، امداد خودرو است. چرا که برای همه ما پیش آمده در میانه راه به ناگهان ماشین‌مان از حرکت بایستد و امکان ادامه مسیر با آن نباشیم. در این مواقع شما می‌توانید به دو صورت درخواست امداد کنید یا با شماره  تماس 54118-021 و یا از طریق سایت کارنو وزین سریر و شماره 66001097-021 با مشاوران ما در واحد امداد خودرو کارنو وزین صحبت کنید تا در صورت نیاز برای شما خودروی امداد ارسال شود. امدادگران ما بعد از دریافت تماس و اعلام مشکل و موقعیت مکانی از شما، به سرعت خود را به آنجا می‌رسانند.

پیش آمده که خودرو شما در همان مکان تعمیر نشود و برای رفع باید به یک نمایندگی معتبر حمل شود، در این صورت نگران نباشید. ما در واحد امداد خودرو 24 ساعته شرکت کارنو وزین سریر برای آسایش خاطر هموطنان عزیزمان امکاناتی فراهم کرده‌ایم تا با خودروبر امداد کارنو وزین (کریر) ماشین شما به عاملیت مجاز انتقال داده شود تا زیر نظر متخصصین مجرب و با قطعات اصلی تعمیر شود.

به این نکته توجه کنید که هیچ خودروی امدادی مجازی بدون ثبت درخواست تلفنی و اعلام موقعیت خودرو از جانب شما، نباید در محل حاضر شود. در این مواقع خودروهای امدادی که اکثرا بدون مجوز از اتحادیه امداد خودرو  که گاها دارای آرم و علائم نیز هستند؛ به بهانه برطرف کردن نقص خودرویتان در محل حاضر می شوند. توجه داشته باشید که به دلیل نبود نظارت بر فعالیت این دست امدادگران خودرویی و امکان استفاده از قطعات غیراصلی و گاها استوک، باعث آسیب رسیدن به قطعات خودروی شما می‌شود.

خودروبرهای امدادی غیرمجاز در راه‌ها و جاده‌ها باعث سلب اعتماد مالکان خودرو به شرکت‌های دارای مجوز رسمی از اتحادیه، همانند امداد خودرو24ساعته کارنو وزین را نیز موجب می‌شود.

امداد خودرو کارنو با ارائه خدمتی با نام Home service  یا سرویس در محل خدمات زیر را ارائه می دهد :

· پنچرگیری و تعویض لاستیک

· تعویض باتری

· عیب یابی توسط دستگاه دیاگ

· تعویض پمپ بنزین

· تعویض انواع فیلتر خودروهای کیا هیوندای میتسوبیشی و کرمان موتور و… البته توجه داشته باشید که تعویض فیلتر سوخت برای کلیه ماشین‌ها به جز خودروهایی با تکنولوژی موتوری GDI انجام می‌شود. تمامی قطعات ما دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی می‌باشند.

· آزاد کردن ترمز دستی خودروهای مجهز به سیستم EPB  (الکترونیک پارک بریک)

· حل مشکل روشن نشدن خودرو

· باز کردن درب خودرو با حضور مالک و مدارک شناسایی

· تعویض انواع روغن خودروهای کیا هیوندای میتسوبیشی و کرمان موتور و… شامل روغن گیربکس، روغن موتور، روغن هیدرولیک

امداد خودرو در شرکت کارنو وزین سریر با خودروهای مختلفی انجام می‌شود:

1. پیکانتو :  ویژه امداد تعویض باتری و سایر خدمات امداد خودرویی از قبیل:

· تست با دستگاه هوشمند باتری

· دلایل خرابی باتری عمر طولانی و کیفیت باتری تاریخ تولید

2. خودرویI20 :  جهت امدادرسانی موارد بالا مانند تعویض باتری وعیب یابی بادستگاه و…

3. خودروبر یا کریر:

در کل هر خودرویی که بنابر دلایلی در محل روشن نمی‌شود مثل خودروهای تصادفی و معیوب، حمل آن توسط خودروبر امداد کارنو انجام می‌شود. همچنین در صورت داشتن خودروهای لوکس و تاریخی می‌توانید با کارشناسان امداد خودروی کارنو وزین تماس بگیرید.

4. خودروی آریسان:

علاوه بر امدادرسانی به منظور سرویس در محل خودرو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Home service در امداد کارنو شامل پنچرگیری، تعویض لاستیک، تعویض لنت، تعویض انواع روغن ها و همچنین انواع فیلترها می باشد. البته باید توجه شود تعویض فیلتر سوخت برای کلیه خودروها به جز خودروهایی که دارای تکنولوژی موتوری GDI هستند، انجام می گردد.

ضمنا مالکان خودروهای کیا، هیوندای، میتسوبیشی، بی وای دی، کرمان موتور و فیات برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات گوناگون مانند سرویس دوره‌ایی و خرید انواع لوازم یدکی از قبیل قطعات موتوری هیوندای و کیا و … به وب سایت ما به آدرس www.karnovazin.com مراجعه نموده یا با شماره 66001097-021 با واحد فروش قطعات یدکی کارنو در ارتباط باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

خبرگزاری ایسنا