راهنمای جذاب ست کردن شال گردن + عکس

شال گردن از انواع اکسسوری های کاربردی برای خانم ها و آقایان می باشد و شما می توانید با ست کردن شال گردن با سایر لباس هایتان تغییر مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

نحوه ست کردن شال گردن

شال گردن ها در انواع جنس های ضخیم و نازک موجود می باشند که شال گردن های نازک برای روزهای بهاری انتخابی مناسب می باشند و از شال گردن ضخیم نیز می توانید در روزهای سرد و برفی سال استفاده نمایید.

ست کردن شال گردن

ست نمودن شال گردن برای خانم ها و دختران جوان

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که به پوشش و استایل خود اهمیت می دهید بهتر است علاوه بر بستن شال گردن با اصول هماهنگ کردن این اکسسوری با سایر لباس هایتان آشنا شوید.

شال گردن های زنانه در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند و برای بافت آن ها از کاموای تک رنگ یا چند رنگ مختلف کاموا استفاده می شود.


  • کالا چیو

  •  نهال بیبی شاپ


اگر شما تمایل دارید روزهای سرد و برفی سال بدن خود را گرم تر نگه دارید بهتر است از شال گردن پشمی یا کشمیری استفاده نمایید که این شال گردن ها به راحتی با سایر لباس های زمستانه هماهنگ می شوند.

اگر از لباس های طرح دار در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است مدل شال گردن را ساده انتخاب نمایید همچنین اگر لباس هایی ساده را می پوشید بهتر است شال گردن خود را از بین مدل های طرح دار انتخاب نمایید.

در صورت تمایل می توانید طرح شال گردن را با طرح ژاکت یا بلوز بافتنی خود ست نمایید که در این صورت استایلی متفاوت و جذاب تر خواهید داشت.

ست شال گردن زنانه ست شال گردن دخترانه ست کردن شال گردن شیک ست کردن شال گردن برای خانم ها مدل های ست کردن شال کردن زنانه ست کردن شال گردن با لباس ها مدل ست کردن شال گردن مدل های ست شال گردن ست شال گردن با لباس های تیره ست کردن شال گردن با اصولی مناسب ست کردن شال گردن با روش هایی کاربردی ست شال گردن

ست نمودن شال گردن برای آقایان و پسران جوان

اغلب آقایان در روزهای سرد سال از شال گردن مردانه در پوشش خود استفاده می کنند که ست نمودن این اکسسوری در پوشش آقایان نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ شال گردن را در پوشش خود با طرح و رنگ کلاه و دستکش ست نمایید همچنین می توانید رنگ شال گردن را متفاوت را با رنگ اکسسوری های خود انتخاب نمایید.

شال گردن های مردانه و پسرانه در انواع رنگ های تیره و روشن و خنثی موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید رنگ شال گردن به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست شود بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های خنثی نظیر کرم و قهوه ای و مشکی و سفید و … انتخاب نمایید. اگر در پوشش خود از لباس های رنگ خنثی استفاده می کنید بهتر است رنگ شال گردن را از بین رنگ های تیره یا روشن انتخاب نمایید تا استایل تان یکنواخت به نظر نرسد.

در صورت تمایل می توانید رنگ شال گردن را با رنگ کفش هایتان ست نمایید که در این صورت استایلی متفاوت و ایده آل تر خواهید داشت.

مدل ست کردن شال گردن مردانه ست کردن شال گردن مردانه در پوشش مدل های ست کردن شال گردن ست نمودن شال گردن در پوشش اصول ست کردن شال گردن ست کردن شال گردن با لباس های قهوه ای ست کردن شال گردن سورمه ای در پوشش ست کردن شال گردن مردانه و پسرانه ست کردن شال گردن با کفش اصول ست کردن شال گردن اصول ست نمودن شال گردن در پوشش ست کردن شال گردن مردانه و پسرانه

در این مطلب با نحوه ست نمودن شال گردن مخصوص آقایان و خانم های شیک پوش آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

برچسب :

arga