راهنمای خرید گوشواره طلا

راهنمای خرید گوشواره طلا,راهنمای خرید گوشواره,خرید گوشواره طلا

راهنمای خرید گوشواره طلا

 

در میان مدل‌های مختلف زیورآلات، گوشواره از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا؟ چون گوشواره روی صورت شما خودنمایی می‌کند و هر نوع پوششی که داشته باشید و به هر شکلی که لباس بپوشید، باز این گوشواره‌های طلا هستند که در کنار صورتتان خودنمایی می‌کنند. بنابراین بهتر است از اهمیت انتخاب صحیح گوشواره‌ی مناسب غافل نشوید.

 

ما اصول این کار را در ادامه برایتان نوشته‌ایم تا دفعه‌ی بعدی که برای دورهمی دوستانه، مراسم عروسی یا مهمانی کاری دعوت می‌شوید، بهترین و متناسب‌ترین گوشواره را انتخاب و استفاده کنید.

 

تعیین بودجه قبل از خرید

برای خرید هر نوع طلا و جواهری است بهتر است اول محدوده‌ی قیمتی خود را مشخص کنید تا از همان ابتدا بدانید که توان خرید چه مدل‌هایی را دارید. با این کار، به طور خودکار گزینه‌های نامناسب از چرخه‌ی انتخاب‌های شما حذف می‌شوند و در نتیجه با سرعت بیشتر و سردرگمی کمتری می‌توانید خرید خود را انجام دهید. با این کار حدود قیمت گوشواره زنانه و مردانه هم دستتان می‌آید و متوجه می‌شوید که دنبال چه مدل گوشواره‌ای باید باشید.

 

خرید گوشواره طلا بر اساس فرم صورت

پس از تعیین بودجه، بهتر است به فرم صورت خود توجه کنید. چون بهتر است که گوشواره تکمیل‌کننده فرم صورت شما باشد که هم به زیبایی چهره‌ی شما کمک کند و هم زیبایی خود این اکسسوری به خوبی دیده شود. به طور مثال اگر صورت گرد دارید، بهترین مدل گوشواره برای شما مدل‌های چهارگوش است، زیرا زاویه‌های تیز این مدل گوشواره می‌تواند گردی صورت شما را خنثی کند و باعث متعادل‌تر دیده شدن صورتتان شود.

 

خرید گوشواره طلا برای صورت بیضی

در فرم صورت بیضی عرض پیشانی با عرض استخوان‌های فک برابر است و کشیدگی صورت با پهنای آن تناسب کامل دارد. افرادی که صورت بیضی دارند می‌توانند از شکل‌های مختلف گوشواره استفاده کنند. چون بیضی، متعادل‌ترین فرم صورت است و به وسیله‌ی جانبی برای متعادل شدن نیاز ندارد.

 

گوشواره مناسب صورت گرد

در صورت گرد پهن‌ترین قسمت صورت گونه‌هاست و به سمت چانه یا پیشانی که می‌رود باریک‌تر می‌شود. افرادی که صورت گرد دارند بهتر است از گوشواره‌های بلند و چهارگوش استفاده کنند. مدل‌های آویز یا اشکی هم مدل‌های مناسبی برای این افراد به‌شمار می‌آید زیرا بلندی گوشواره باعث می‌شود تا گردی صورت کمتر به چشم بیاید.

 

گوشواره طلا برای صورت قلبی

صورت‌های قلبی آنهایی هستند که پیشانی‌شان پهن‌تر از گونه‌هاست. گونه به سمت چانه که می‌رود باریک می‌شود، بنابراین بهتر است گوشواره‌هایی برای این فرم صورت انتخاب شوند که در بخش پایینی خود پهن هستند. پهنای این زیورآلات به پُر دیده شدن بخش خالی گونه‌ها به سمت چانه کمک می‌کند.

 

خرید گوشواره برای فرم صورت مربعی

به صورت‌هایی را مربعی می‌گویند که تقریباً هیچ بخش باریکی از پیشانی تا چانه ندارند. گوشواره طلا که فرم دایره‌ای، بیضی و منحنی دارد باعث می‌شود تا تیزی زوایای این فرم صورت کمتر دیده شود و در نتیجه باعث متعادل دیده شدن چهره می‌شود. شاید بتوان گفت بهترین مدل گوشواره برای صورت مربعی، گوشواره‌های حلقه‌ای بسیار بزرگ است.

 

گوشواره طلا برای صورت باریک و کشیده

اگر صورت بلند و کشیده دارید پیشنهاد می‌کنیم گوشواره‌های حلقه‌ای، چلچراغی یا اشکی بلند و درشت انتخاب کنید تا گوشه‌های صورت شما را پر نشان دهند و باعث شود کشیدگی صورت کمتر دیده شود.

 

مدل های گوشواره طلا,تعیین بودجه قبل از خرید,خرید گوشواره طلا بر اساس فرم صورت

خرید گوشواره طلا بر اساس رنگ مو

 

خرید گوشواره طلا بر اساس رنگ موها

از دیگر گزینه‌هایی که برای خرید گوشواره طلا باید مدنظر داشته باشید رنگ مو است. گوشواره‌هایی را انتخاب کنید که در تناسب با رنگ موهای شما، خود را بیشتر نشان دهند. به طور مثال، وقتی رنگ موی قهوه‌ای روشن دارید بهتر است از گوشواره‌های طلایی استفاده کنید تا گرمای رنگ‌ها به صورت شما جلوه بیشتری ببخشد.

 

برای موهای بلوند و روشن، گوشواره طلای زرد بهتر از طلای سفید یا پلاتین است. برعکس، برای موهای تیره، گوشواره‌های طلای سفید یا پلاتین مناسب‌تر است چون تضاد رنگی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا گوشواره بهتر و بیشتر دیده شود. برای موهای قرمز، نارنجی، مسی و بنفش هم گوشواره طلای زرد و رزگلد مناسب‌تر است.

 

خرید گوشواره طلا بر اساس مدل موها

هنگام خرید گوشواره طلا خوب است به بلندی و کوتاهی مو و حالت آنها هم توجه کنید. موهای بلند صاف، فر، موج‌دار، چتری هر یک با گوشواره‌ای خاص ست می‌شوند. البته مثلاً گوشواره‌های حلقه‌ای و گوشواره میخی رایج‌ترین و پرکاربردترین مدل گوشواره هستند و تقریباً با هر مدل مو و فرم صورتی مطابقت دارند. اما به طور کلی خوب است که مدل گوشواره را با توجه به مدل موهای خود انتخاب کنید.

 

گوشواره طلا برای موی کوتاه

کوتاهی مو کمک می‌کند تا هر تیپ و مدل گوشواره‌ای از بلند، آویز یا منگوله‌دار گرفته تا حلقه‌ی ریز و میخی در گوش‌ها بسیار زیبا دیده شوند. بنابراین برای موهای کوتاه از هر مدل گوشواره طلایی می‌توان استفاده کرد و محدودیتی وجود ندارد.

 

گوشواره طلا برای موی بلند

موهای بلند اصولاً حالت خاصی ندارند و بنابراین بهتر است با گوشواره طلای مناسب به آن جلوه و حالت دهید. برای این مدل مو، گوشواره‌های آویز مناسب‌تر است زیرا صورت و گردن را بلندتر نشان می‌دهد و باعث جلوه بخشیدن به چهره می‌شود. البته توجه داشته باشید که برای موهای بلند و فرفری که روی گوش‌ها را می‌پوشانند، استفاده از گوشواره‌های میخی و گوشواره‌های کوتاه چندان منطقی نیست چون زیر موها دیده نمی‌شوند.

 

گوشواره طلا برای موی فر و مجعد

گوشواره‌های حلقه‌ای و گوشواره‌ها‌ی میله‌ای و صاف نیز از مدل‌های مناسب برای موهای فر هستند چون در موها گیر نمی‌کنند.

 

خرید گوشواره طلا برای صورت بیضی,گوشواره مناسب صورت گرد,گوشواره طلا برای صورت قلبی

راهنمای خرید گوشواره طلا از فروشگاه آنلاین گالری پرسته

 

خرید گوشواره طلا متناسب با دیگر زیورآلات

در زمان خرید و استفاده از گوشواره طلا باید به تناسب آن با دیگر زیورآلات مثل گردنبند هم توجه داشته باشید. به طور مثال اگر گوشواره طلای زرد انتخاب می‌کنید، بهتر است گردنبند شما هم طلای زرد باشد. پیشنهاد ما این است که سراغ فلزات دیگر نروید. طلای سفید، رزگلد، نقره یا مس برای ست شدن با طلای زرد به هیچ عنوان مناسب نیستند.

 

اما در مورد انتخاب سنگ‌ها خیلی محدودیت وجود ندارد. طلای زرد و سفید تقریباً با هر سنگ و گوهری ست می‌شوند. از الماس‌های بی‌رنگ و درخشان گرفته تا یاقوت و زمرد روی طلا بسیار شیک و زیبا دیده می‌شوند. اما مثلاً در مورد طلای رزگلد بهتر است از سنگ‌های صورتی و قرمز روی زیور استفاده شده باشد. همچنین توجه داشته باشید که اگر گردنبند بزرگی استفاده کرده‌اید، بهتر است گوشواره را ساده انتخاب کنید.

 

کلام آخر

در این راهنمای خرید گوشواره طلا توضیح دادیم که فرم صورت، رنگ موها، مدل موها و دیگر زیورآلات شما مخصوصاً گردنبند در تعیین و انتخاب فرم، طرح و رنگ گوشواره طلا بسیار تاثیرگذار هستند. هر چه بیشتر بتوانید تناسب این موارد را با هم حفظ کنید، تیپ و استایل نهائی شما جذاب‌تر خواهد بود.

 

مدل‌های مختلف گوشواره در فرم و شکل‌های بسیار متنوع، از میخی و حلقه‌ای گرفته تا آویز و منگوله‌دار در بازار موجود است. به همین خاطر، برای پیشگیری از سردرگمی در زمان خرید بهتر است معیارهایی که در بالا نوشته‌ایم را گوشه‌ی ذهن خود داشته باشید. برای خرید اینترنتی مدل‌های مختلف گوشواره طلا، گردنبند طلا، دستبند و دیگر زیورآلات طلای 18 عیار می‌توانید به فروشگاه آنلاین گالری پرسته سر بزنید. در این فروشگاه تمامی گوشواره‌ها با بهترین کیفیت ساخته و با متنوع‌ترین قیمت‌ها عرضه شده‌اند تا پاسخ‌گوی نیاز تمامی افراد جامعه باشد. در زمان خرید از گالری پرسته می‌توانید رنگ گوشواره را نیز متناسب با رنگ موهایتان سفارش دهید.

 

Beytoote