تزیین دفتر خاطرات با خلاقیت های جالب و ایده آل

برخی از افراد به ویژه نوجوانان برای ثبت خاطرات روزانه و یا اتفاقات شیرین زندگی خود اقدام به نوشتن آن ها در دفتر خاطرات می کنند، که به مرور این دفترچه برایش بسیار ارزشمند می شود و همواره در حفظ و نگهداری آن می کوشند. اغلب این افراد تمایل دارند، دفتر زیبایی برای ثبت خاطرات خود خریداری کنند و یا اینکه با هنر خود دفتر خاطراتشان را که شکل ظاهری ساده ای دارد، به بهترین شکل بیارآیید. از این رو در این بخش می توانید با انواع تزیین دفتر خاطرات آشنا شوید.

تزیین دفترچه خاطرات با پروانه کاغذی

ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین دفتر خاطرات

با گستردگی فضای مجازی و با روی کار آمدن انواع نوشت افزارها شاید نقش دفترچه خاطرات کمرنگ شده باشد، اما هنوز هم خیلی ها به دنبال تزیین کردن دفترجه خاطرات با استفاده از طرح های خلاقانه و جالب هستند، تا خاطراتشان را در آن ثبت کنند. به همین منظور در اینجا نمونه های از تزیین دفتر یا دفترچه خاطرات را ارائه نمودیم، امیدواریم از تماشایی آن ها لذت ببرید. توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر می توانید به تزیین خودکار و خودنویس نیز بپردازید و از این طریق پکیج تزیینی زیبایی داشته باشید.

ابتکار و خلاقیت در تزیین جلد دفتر خاطراتتزیین جلد دفترچه خاطرات با ایده های جالب


  •  مبل و میز

  •  بلیط کیش


تزیین جلد دفتر خاطرات با شکل میوهتزئینات کودکانه برای دفتر خاطرات

مراحل تزیین دفترچه خاطراتتزیینات جلد دفتر خاطرات با تور

تزیین دفترچه خاطرات با وسایل سادهتزیینات ساده دفتر خاطرات با پارچه و تور

تزیین جلد دفتر خاطرات با گل

یکی از روش های تزیینات دفتر خاطرات استفاده از جلدهای زیبا می باشد، که برای ساخت این جلدها می توان از پارچه نمد استفاده کرد و با انواع گلدوزی ها و پیاده کردن طرح های متنوع بر روی آن، به زیباتر شدن جلد دفتر خاطرات کمک کرد.

تزیین دفترچه خاطراتمدل جلد دفتر نمدی

تزیین دفتر خاطراتتزیین دفتر با نمد

تزیین شیک دفترچه خاطراتتزیین زیبای جلد دفتر با پارچه نمدی

تزیین دفترچه خاطرات با نمدتزیینات خلاقانه دفتر خاطرات با نمد

تزیین جلد دفتر خاطرات با ایده های بسیار نوتزیینات فانتزی دفتر خاطرات

تزیینات جالب دفتر خاطرات

تزیین جلد دفتر با نمد آبی رنگتزیینات جلد دفتر با پارچه نمد

تزیین مداد و دفتر خاطراتتزیینات زیبا دفتر خاطرات دخترانه

تزیین دفترچه خاطرات با کاغذ رنگیتزیینات شیک و فانتزی دفتر خاطرات

تزیین خاص دفترچه خاطراتتزیینات دفتر خاطرات با جلد نمدی

یک روش دیگر برای تهیه جلد دفتر خاطرات استفاده از پارچه لی و انواع پارچه های طرح دار می باشد، که نیازی به خرید این پارچه ها نیست. بلکه می توانید لباس ها و یا شلوار های لی که دیگر قصد پوشیدن آن را ندارید را مورد استفاده قرار دهید.

تزیین خاص دفتر خاطرات

تزیین دفتر خاطراتتزیینات ساده دفتر خاطرات

تزیین جاد دفتر خاطرات با ایده ای جالبتزیین دفترچه خاطرات با پارچه

تزیین جلد دفتر خاطرات با استفاده از جیب شلوار لی

با استفاده از رنگ های مختلف لنت برق یا چسب نواری برق و همچنین انواع نوار چسب های رنگی می توان دفترچه خاطرات را به زیباترین شکل تزیین کرد که نمونه های زیبایی از آن را در تصاویر زیر مشاهده می فرمایید.

تزیین ساده دفتر خاطرات

استفاده از نوار چسب برای تزیین دفتر خاطرات

تزیین جدید دفتر خاطرات

تزیین جالب دفتر خاطرات

تصاویر جدیدتری از تزیینات دفترچه خاطرات

خیلی از افراد با داشتن دفترچه خاطرات به ثبت وقایع و خاطرات شیرین و حتی تلخ و غم انگیزی که درطول زندگی شان رخ داده است، می پردازند، اگرچه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش وسایل و ابزار دیجیتال، نوشتن خاطرات و وقایع روزمره در ورق و دفتر کمرنگ تر شده است، اما هنوز خیلی از افراد علاقمند به ثبت نوشته ها و خاطرات شان در ورق های کاغذی و دفترچه خاطرات می باشند، حال در کنار انواع دفترچه های زیبا و شکیل که می توان از بازار و لوازم تحریر ها تهیه کرد، عده ای از افراد دوست دارند با خلاقیت و سلیقه خودشان، دفترچه خاطرات خود را به اشکال متفاوت و زیبا دیزاین کنند، در ادامه تصاویر بالا انواع ایده های جدید برای تزیینات دفترچه خاطرات قرار داده ایم که می توانید هر یک از آنها را ببینید و الگو بگیرید.

تزیین دفتر خاطرات خلاقانه

ثبت خاطرات سفر در دفترچه نیز پیشنهاد جذابی است که با قرار دادن پاکتهایی در برخی صفحات آن و چسباندن عکسهای سفر، یادگاری های سفر و یادداشت های زیبا می توانید دفتر خاطرات خلاقانه ای بسازید، چسباندن تزیینات مختلف دیگر و کاغذ های رنگی زیبا نمونه هایی از انواع مختلف دیزاین این دفترچه ها می باشند، در اینجا تصاویری دیگر از تزیینات دفترچه خاطرات قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع تزیینات دفتر خاطرات تزییناتی زیبا از دفتر خاطرات تزییناتی جالب از دفتر خاطرات روشی از تزیینات دفتر خاطرات ایده تزیینات دفتر خاطرات تزیینات فانتزی دفتر خاطرات تزییناتی از دفتر خاطرات مدلی از تزیین دفتر خاطرات تزیینات شکیل دفتر خاطرات تزیینات متفاوت دفتر خاطرات تزیینات خلاقانه دفتر خاطرات تزیینات جالب دفتر خاطرات روشی از تزیین دفتر خاطرات تصاویر تزیینات دفتر خاطرات

همانطور که مشاهده نمودید با ایده های جالب و خلاقانه می توانید زیباترین تزیینات دفتر خاطرات را داشته باشید، شما عزیزان همچنین می توانید در بخش هنر در خانه با دیگر ایده ها و روش های جالب و دیدنی برای تزیینات مختلف از جمله تزیین دفتر مشق آشنا شده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

منبع : آرگا

برچسب :

arga