مدل سایه چشم زرد و میکاپ های زیبای این رنگ خاص و متفاوت

مدل سایه چشم زرد از انواع رنگ های خاص سایه می باشد و اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم بی نظیر و جذابی داشته باشید بهتر است این رنگ سایه را با سایر رنگ های خنثی و روشن و تیره در میکاپ خود ترکیب نمایید.

انواع مدل سایه چشم زرد زنانه و دخترانه

سایه یکی از مهم ترین لوازم آرایشی می باشد و بهتر است شما رنگ سایه چشم را با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب کنید.

مدل سایه چشم زرد

چگونه از سایه زرد در میکاپ چشمها استفاده کنیم ؟

رنگ زرد در انواع طیف های مختلف تیره و روشن موجود می باشد و اگر شما چشمانی ریز دارید بهتر است از سایه زرد روشن برای میکاپ چشمهایتان استفاده نمایید همچنین خانم هایی که چشمانی درشت دارند می توانند برای میکاپ چشمان خود از رنگ زرد تیره استفاده نمایند.

توجه داشته باشید که می توانید سایه زرد را با رنگ های تیره و روشن و خنثی ترکیب نمایید و مدل سایه ای جذاب را روی چشمان خود بکشید. اگر تمایل دارید میکاپ چشمهایتان جذاب تر به نظر برسد بهتر است سایه زرد را با سایه بنفش ترکیب نمایید که از این ترکیب رنگی می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید.


  •  پرنس

  •  نهال بیبی شاپ


رنگ زرد و طوسی یکی دیگر از انواع ترکیب رنگی های جذاب برای کشیدن سایه چشمها می باشد و برای کشیدن سایه زرد می توانید آن را با طیف های مختلف تیره و روشن رنگ طوسی ترکیب نمایید و زیبایی میکاپ چشم هایتان را تکمیل کنید.

ترکیب رنگ زرد سایه با رنگ صورتی برای خانم ها و دختران جوان مناسب تر است و اگر شما تمایل دارید آرایش چشم هایتان غلیظ تر شود می توانید از این ترکیب رنگی استفاده نمایید.

مدلهای سایه چشم زرد مدل سایه چشم زرد شیک و خاص سایه چشم زرد سایه چشم زرد مخصوص نوعروس مدل سایه چشم زرد دخترانه مدل سایه چشم زرد روشن سایه چشم زرد تیره سایه چشم زرد و قهوه ای ساهی چشم جذاب مدل سایه چشم مجلسی

رنگ سبز و زرد در کنار یکدیگر هارمونی جذاب و بی نظیری را ایجاد می کنند از این رو اغلب خانم ها ترجیح می دهند این رنگ های سایه را با یکدیگر ترکیب کنند همچنین می توانید رنگ زرد سایه را با طیف های مختلف سایه آبی رنگ ترکیب نمایید و میکاپ چشم منحصر به فردی داشته باشید.

سایه چشم سفید و سایه چشم مشکی از انواع رنگ هایی هستند که به ندرت به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند ولی بهتر است بدانید که اگر شما با نحوه ترکیب این رنگ ها با رنگ زرد آشنا باشید می توانید به چشم های خود عمق خاصی را ببخشید.

سایه زرد اکلیل دار و براق نیز برای خانم هایی که تمایل دارند آرایش چشمهایشان برجسته تر به نظر برسد انتخابی مناسب می باشند.

در صورت کشیدن سایه زرد روی پلک چشمان خود بهتر است از خط چشم مشکی و رنگ تیره استفاده نمایید همچنین بهتر است در هنگام زدن ریمل نیز دقت لازم را داشته باشید و رنگ ریمل را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایه مطابقت داشته باشد. می توانید برای تکمیل میکاپ چشمانتان از لنز رنگی استفاده کنید که در این صورت بهتر است رنگ لنز را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایه مطابقت و همخوانی داشته باشد.

 سایه چشم زرد روشن و جدید سایه چشم خاص و متفاوت سایه چشم زرد جدید و متفاوت سایه چشم سایه چشم جدید برای خانم ها مدل سایه چشم زرد برای آرایش چشم ها مدل سایه چشم زرد تیره و روشن سایه زرد برای چشم های ریز و درشت سایه چشم مجلسی جذاب مدل سایه چشم زرد و طوسی مدل سایه چشم جذاب برای مهمانی ها سایه چشم زرد

در این مطلب توجه شما عزیزان را به نحوه استفاده از سایه زرد برای آرایش چشمها جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

arga