اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۱۷ اسفند)

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

مقاله‌های مرتبط

  • رفع مشکل گوگل‌پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن‌های دارای محدودیت
  • بهترین اپلیکیشن های اندروید

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، گاهی اپلیکیشن‌ها را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و هر زمان ‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.


اپلیکیشن های


اپلیکیشن Launcher 2020 – ADL

اپلیکیشن Launcher 2020 - ADL

لانچر ADL به کاربر اجازه می‌دهد در صفحهٔ خانه دسترسی به ۸ اپلیکیشن داشته باشد. امکان تغییر رنگ آیکون‌ها وجود دارد و همچنین صفحه‌ای مخصوص برای برنامه‌های نصب‌شده به همراه ویژگی جستجوی سریع اپلیکیشن‌ در نظر گرفته شده است. ADL فاقد تبلیغات است و امکان استفاده از آن در تبلت‌ نیز وجود دارد.

 دانلود برای iOS


بازی Marble hit 3D

بازی Marble hit 3D

Marble hit 3D بازی ساده اما سرگرم‌کننده‌ای است که با مراحل جذابی که دارد، هر کاربری را می‌تواند به چالش بکشد. علاوه بر امکان تجربهٔ بازی در گوشی‌ هوشمند، امکان اجرای Marble hit 3D روی تبلت‌ در نظر گرفته شده است.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Royale Anna Blue Icons

اپلیکیشن Royale Anna Blue Icons

بستهٔ Royale Anna Blue Icons شامل بیش ۵۹۰۰ آیکون با طراحی خاص می‌شود که البته امکان سفارش ساخت آیکون جدید نیز در نظر گرفته شده است. تقریبا در اکثر لانچرها می‌توان از این بسته استفاده کرد. سایز هر آیکون برابر ۲۲۴ در ۲۲۴ پیکسل تعریف شده است.

برای استفاده از Royale Anna Blue نیاز به لانچر (Nova/Apex/Evie/ADW) دارید.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Bubbles Battery Indicator

اپلیکیشن Bubbles Battery Indicator

Bubbles Battery Indicator اپلیکیشنی جالب برای نشان دادن سطح انرژی باتری و شارژ آن است. هنگام شارژ باتری، این اپلیکیشن انیمیشنی به نمایش درخواهد آورد که با استفاده از عناصری مانند حباب‌، کاربر می‌تواند از سطح شارژ گوشی هوشمند یا تبلت مطلع شود.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Milky Launcher Pro

اپلیکیشن Milky Launcher Pro

لانچرهای مختلفی برای سیستم‌عامل اندروید توسعه داده شده است که برای نمونه می‌توان Milky Launcher Pro را مثال زد. این لانچر قادر به انجام کارهای مختلفی از جمله پشتیبانی از آیکون‌پک‌ است. در نسخهٔ پرو لانچر Milky Launcher Pro تبلیغات وجود ندارد و از نسخه‌های پیشین، پایدارتر شده است و سرعت بیشتری دارد.

 دانلود برای iOS


بازی Trigono

بازی Trigono

Trigono بازی جالبی با طراحی عجیب اما سرگرم‌کننده است که گیم‌پلی جذابی دارد. در طول بازی باید از محدودهٔ قرمزرنگ دوری کنید و وظایف ارائه‌شده در هر مرحله را با موفقیت انجام بدهید. چالش‌های بسیاری در بازی بر سر راهتان قرار می‌گیرد که باید با استفاده از المان‌های موجود در بازی، آن‌ها را پشت سر بگذارید.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن GFX Tool Pro

اپلیکیشن GFX Tool Pro

با استفاده از GFX Tool Pro می‌توانید به اجرای هرچه بهتر بازی‌های اندروید روی گوشی هوشمند یا تبلت کمک کنید. این ابزار می‌تواند فضای اشغال‌شده توسط اپلیکیشن‌های در حال اجرا در پس‌زمینهٔ دستگاه را آزاد کند و به بازی مورد نظر اختصاص بدهد؛ بنابراین دستگاه منابع بیشتری برای اجرای روان‌تر بازی خواهد داشت.

 دانلود برای iOS


بازی Neo Monsters

بازی Neo Monsters

اگر به سری بازی پوکمون علاقه‌مند هستید، Neo Monsters را می‌توان نسخه‌ای از این سری برای گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی دانست. در طول بازی باید موجودات مختلف را به خدمت بگیرید و با ارتقای سطح آن‌ها به مبارزه با موجودات دیگر بروید. بیش از ۱۰۰۰ هیولای بزرگ و کوچک برای Neo Monsters طراحی شده است که هریک، قدرت و توانایی‌های مختص به خود دارد.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Widgets – CPU | RAM | Battery

اپلیکیشن Widgets - CPU | RAM | Battery

Widgets اطلاعات جالبی از سخت‌افزار گوشی هوشمند یا تبلت ارائه می‌دهد که شامل مشخصات سخت‌افزاری و وضعیت لحظه‌ای قطعاتی از جمله باتری، رم و پردازنده می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید آماری از وضعیت سخت‌افزار دستگاه داشته باشید.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن PowerAudio Pro Music Player

اپلیکیشن PowerAudio Pro Music Player

اگر به ‌دنبال پلیری قدرتمند هستید، PowerAudio Pro گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود. این اپلیکیشن در کنار اجرای فایل‌های صوتی در فرمت‌های مختلف، از ویژگی‌های جالبی برخوردار است. پشتیبانی از دستیار هوشمند از جمله ویژگی‌های PowerAudio Pro محسوب می‌شود.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن CPU Identifier Pro

اپلیکیشن CPU Identifier Pro

اگر نیاز به دانستن مشخصات سخت‌افزار گوشی هوشمند یا تبلت خود دارید، CPU Identifier Pro می‌تواند اطلاعات دقیقی از سخت‌افزار و قطعات استفاده‌شده در دستگاه ارائه بدهد. در این اپلیکیشن، اطلاعات گوشی هوشمند یا تبلت کاربر در دسته‌های مختلف از جمله پردازنده، دوربین، حافظه، گرافیک و موارد دیگر قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند جزئیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر دسته‌ را مشاهده کند.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Audio Recorder

اپلیکیشن Audio Recorder

Audio Recorder اپلیکیشنی حرفه‌ای برای ضبط صدا در سه فرمت M4a،اWav و 3gp است. در این اپلیکیشن امکان تغییر سمپل ریت از ۸ تا ۴۸ کیلوهرتز وجود دارد و می‌توان بیت ریت را از ۴۸ تا ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه تغییر داد. در Audio Recorder امکان ضبط صدا به‌صورت مونو یا استریو در نظر گرفته شده است.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Star Launcher Prime

اپلیکیشن Star Launcher Prime

Star Launcher Prime یکی از لانچرهای محبوب اندروید به شمار می‌رود. با استفاده از این لانچر می‌توانید شخصی‌سازی گسترده‌ای روی رابط کاربری گوشی هوشمند یا تبلت خود انجام بدهید که برای مثال می‌توان به نصب آیکون‌پک‌ و تغییر آیکون‌های رابط کاربری اشاره کرد.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن GPS Speed Pro

اپلیکیشن GPS Speed Pro

GPS Speed Pro ابزاری هوشمند و کاربردی برای ثبت سرعت، زمان و مسافت طی‌شده است. در این اپلیکیشن امکان تغییر واحد سنجش مسافت از کیلومتر بر ساعت به مایل بر ساعت وجود دارد. می‌توانید اطلاعاتی که در GPS Speed Pro ثبت کرده‌اید، در نمودارهای مختلف مشاهده کنید.

 دانلود برای iOS


بازی New Math Puzzles for Geniuses 2021

بازی New Math Puzzles for Geniuses 2021

اگر علاقه‌مند به حل معما هستید، New Math Puzzles for Geniuses 2021 می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد. در طول بازی معماهای مختلفی در اختیارتان قرار می‌گیرد که باید هر یک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنید.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Simple Clock Widget

اپلیکیشن Simple Clock Widget

Simple Clock Widget ویجتی برای تغییر ساعت در صفحهٔ خانه است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ساعتی با توجه به سلیقه‌ی خود طراحی و در صفحهٔ خانه از آن استفاده کنید. از نکات مثبت Simple Clock Widget می‌توان به شخصی‌سازی گستردهٔ آن اشاره کرد.

 دانلود برای iOS


بازی Infinite Puzzle

بازی Infinite Puzzle

Infinite Puzzle در سبک معمایی است که طراحی گرافیکی خاصی دارد. در طول بازی المان‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که برای حل پازل‌ها باید از آن‌ها به‌درستی استفاده کنید. این بازی طراحی ساده‌ای دارد؛ اما می‌تواند ساعات مفرحی برایتان رقم بزند.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Ramka Frame – Icon pack

اپلیکیشن Ramka Frame - Icon pack

Ramka Frame بسته‌ای با بیش از پنج هزار آیکون است که هر یک، طراحی خاص و زیبایی دارد. آیکون‌ها از ابعاد ۱۹۲ در ۱۹۲ پیکسل برخوردار هستند و می‌توان از آن‌ها در انواع گوشی‌ هوشمند و تبلت اندرویدی استفاده کرد. علاوه بر آیکون‌ها، ۳۶ والپیپر در کیفیت HD وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

برای استفاده از Ramka Frame نیاز به لانچر (Nova/Apex/Evie/ADW) دارید.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Auto Qr & Barcode Scanner Pro

اپلیکیشن Auto Qr & Barcode Scanner Pro

Auto Qr & Barcode Scanner Pro یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای اسکن بارکد است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید Qr و انواع بارکد را اسکن کنید. این اپلیکیشن طراحی بسیار ساده‌ای دارد و کار با آن بسیار راحت و سریع است.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن 150X Game Booster Pro

اپلیکیشن 150X Game Booster Pro

150X Game Booster Pro اپلیکیشنی حرفه‌ای برای اجرای بهتر بازی‌های اندروید است. این اپلیکیشن به‌صورت خودکار سرعت دستگاه را افزایش می‌دهد تا بازی‌ها را روان‌تر تجربه کنید و لذت بیشتری از بازی‌های اندروید ببرید.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن CPUz Pro

اپلیکیشن CPUz Pro

CPUz Pro می‌تواند مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند را شناسایی کند و اطلاعات جالبی از امکانات دستگاه ارائه بدهد. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند یا تبلت خود به دست بیاورید، این اپلیکیشن از ویژگی‌های دوربین و صفحه‌نمایش تا مشخصات پردازنده و حافظه رم را به‌صورت فهرست در اختیارتان قرار می‌دهد.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Football Pro: Soccer Scores

اپلیکیشن Football Pro: Soccer Scores

Football Pro: Soccer Scores مناسب برای کسانی است که علاقهٔ بسیاری به فوتبال دارند و می‌خواهند به آخرین اخبار و نتایج مسابقات آن دسترسی داشته باشند. آخرین وضعیت نقل و انتقالات، جدول لیگ‌های مطرح دنیا و برنامهٔ هفتگی مسابقات فوتبال از ویژگی‌هایی است که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Space saving ABC keyboard

اپلیکیشن Space saving ABC keyboard

Space saving ABC keyboard کیبوردی فشرده‌ در اختیارتان قرار می‌دهد تا فضای بیشتری برای بخش پیش‌نمایش پیام داشته باشید. این کیبورد از حالت Landscape نیز پشتیبانی می‌کند. کیبورد این اپلیکیشن جایگزین نمونهٔ پیش‌فرض می‌شود و کاربر می‌تواند برای تایپ در هر اپلیکیشنی، از آن استفاده کند.

 دانلود برای iOS


بازی Gather Match

بازی Gather Match

Gather Match بازی جالبی در سبک معمایی است که گرافیک جذاب و ساده‌ای دارد. در طول بازی باید پازل‌های مختلف در سبک جورچین را حل کنید و با کسب امتیاز کافی به مرحلهٔ بعد بروید.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Prism Live Wallpaper

اپلیکیشن Prism Live Wallpaper

Prism Live Wallpaper والپیپری جذاب است که اشکالی هندسی را به نمایش می‌گذارد و امکان شخصی‌سازی کامل اشکال به ‌نمایش درآمده وجود دارد. حجم این اپلیکیشن به کمتر از ۱ مگابایت می‌رسد و طبق گفتهٔ توسعه‌دهندگان، بهترین حالت نمایش را در گوشی هوشمند یا تبلت‌ با پنل AMOLED دارد.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Todo Reminder Pro + Widget

اپلیکیشن اندرویدی todo reminder

گاهی اوقات مشغله‌های روزمره باعث می‌شوند انجام کارها را فراموش کنیم. Todo Reminder ویجت یادآور است که در آن می‌توانید فهرستی از وظایف مورد نظر را به همراه توضیحات، تاریخ و تصویر ایجاد کنید. امکان تغییر سایز ویجت وجود دارد و می‌توانید کارها را مستقیما در آن علامت بزنید. این برنامه از تم تاریک هم پشتیبانی می‌کند و از طراحی مدرن برخوردار است.  

Todo Reminder گزینه‌های مختلفی برای یادآوری وظایف در اختیار شما قرار می‌دهد و از اطلاعات نسخه‌ی پشتیبان می‌گیرد و امکان به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها وجود دارد. انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه و ترکی از زبان‌های قابل پشتیبانی این اپلیکیشن هستند.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Astronomy Events with Push

اسکرین شات اپلیکیشن اندرویدی astronomy events

Astronomy Events with Push در دسته‌ی آموزش و برای علاقه‌مندان به اخترشناسی طراحی شده است. این اپلیکیشن فهرستی از رخدادهای نجومی تدوین می‌کند و با ارسال اعلان، وقوع آن‌ها را به کاربر اطلاع می‌دهد. با کلیک روی هر رخداد، اطلاعاتی مربوط به آن نشان داده می‌شود. Astronomy Events with Push یک بخش خبری دارد که اخبار اخترشناسی را گزارش می‌کند.  

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free


بازی Hotel Transylvania CrazyCruise

بازی Hotel Transylvania CrazyCruise

Hotel Transylvania CrazyCruise بازی سرگرم‌کننده و جذابی است که شما را در نقش شخصیت‌های انیمیشنی با همین نام قرار می‌دهد. در طول بازی باید از پس معماهای هر مرحله برآیید. علاوه بر گیم‌پلی جذاب، بخش داستانی نیز به ارزش تجربهٔ بازی Hotel Transylvania CrazyCruise افزوده است.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Footbal Today – Top Matches

اپلیکیشن Footbal Today - Top Matches

درصورتی‌که علاقه‌مند به مسابقات فوتبال هستید اپلیکیشن Footbal Today کمک می‌کند از نتایج مسابقات فوتبال عقب نمانید. علاوه بر امکان بررسی مسابقات به‌صورت لحظه‌ای، امکان دسترسی به جدول لیگ‌های مطرح و آخرین گزارش‌ها ازجمله نقل و انتقالات نیز در اپلیکیشن Footbal Today وجود دارد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Remember Widget

اپلیکیشن Remember Widget

Remember Widget همان‌طور که از نام آن مشخص است اپلیکیشنی برای یادآوری رویدادهای مهم به کاربر به شمار می‌رود. در این اپلیکیشن به ویجتی در صفحهٔ خانه دسترسی پیدا می‌کنید که اتفاقات مهم را به شما یادآوری می‌کند. کافی است در ویجت، وظایف روزانه یا قرارهای مهم را ثبت کنید تا اپلیکیشن به شما آن‌ها را یادآوری کند.

 دانلود برای اندروید


بازی Chronology – Deluxe Edition

بازی Chronology

بازی Chronology از سبک پلتفرمر برخوردار است. در طول بازی با سفر در زمان و المان‌هایی که در اختیار دارید باید معماهای موجود در هر مرحله از بازی را حل کنید. گیم‌پلی جذاب در کنار گرافیک زیبای بازی سبب شده تا Chronology در فهرست پیشنهادی زومیت قرار گیرد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Walker – Your Health Partner

اپلیکیشن Walker - Your Health Partner

اپلیکیشن Walker برنامه‌ای هوشمند برای افزایش فعالیت کاربر است. درواقع این اپلیکیشن فعالیت‌های ورزشی را در قالب بازی و سرگرمی درآورده تا کاربر با انجام آن‌ها نه‌تنها به وزن ایده‌آل خود برسد، بلکه مانند بازی‌های ویدئویی سرگرم‌ شده و امتیاز نیز به دست آورد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Fonta

اپلیکیشن Fonta

اگر علاقه‌مند به ساخت عکس‌نوشته‌های جذاب هستید، اپلیکیشن Fonta یکی از بهترین ابزار برای انجام چنین کاری است. در این اپلیکیشن می‌توانید فیلترهای مختلفی روی تصویر مدنظرتان اعمال کرده و متنی با استایل دلخواهتان با تصویر اضافه کنید.

 دانلود برای اندروید


بازی Cardinal Land

بازی Cardinal Land

در بازی Cardinal Land علاوه بر اینکه می‌توانید پازل‌های مختلفی را حل کنید؛ بلکه اطلاعات جالبی نیز از پازل‌ها به دست خواهید آورد که به افزایش سطح دانش عمومی‌تان کمک می‌کند. طراحی زیبا و گیم‌پلی جداب از ویژگی‌های مثبت بازی Cardinal Land است که لذت تجربهٔ آن را چند برابر می‌کند.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Easy Sum

اپلیکیشن Easy Sum

اپلیکیشن Easy Sum درواقع ماشین حسابی پیشرفته است که برای حساب فهرست‌ها ازجمله فهرست خرید به کار می‌رود. درواقع کاربر می‌تواند فهرستی از محاسبات را تشکیل دهد که هر مولفه در فهرست می‌تواند شامل عمل ضرب، تقسیم، تفریق یا جمع شود. بااین‌حساب کاربر به‌جای انجام جداگانه هر عمل، تمامی مولفه‌ها را در فهرست ثبت کرده و انجام محاسبات را به اپلیکیشن Easy Sum می‌سپارد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Harmonium Anywhere

اپلیکیشن Harmonium Anywhere

 Harmonium Anywhere ابزاری سرگرم‌کننده است که اجازهٔ نواختن موسیقی به شما می‌دهد. کار با این ابزار بسیار ساده است و می‌توانید هر زمان و هر جایی به نواختن و لذت بردن از Harmonium Anywhere بپردازید.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن ‌Brush Up on Makeup

اپلیکیشن ‌Brush Up on Makeup

‌Brush Up on Makeup ابزاری مفید برای افرادی است که علاقهٔ بسیاری به آرایش صورت دارند. در این اپلیکیشن، راهکارهای مختلف برای آرایش صورت ارائه داده می‌شود و می‌توانید از محتوای آموزشی آن برای حرفه‌ای‌تر شدن استفاده کنید.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Story Manager for Instagra‪m

اپلیکیشن Story Manager for Instagra‪m

Story Manager for Instagram به شما کمک می‌کند دسترسی ساده‌تر و بهتری به استوری‌های خود در اینستاگرام داشته باشید. در واقع امکان مدیریت استوری‌ها به شما داده می‌شود و همچنین دسترسی به ابزارهای کاربردی برای انجام امور مختلف از جمله تبدیل تصاویر زنده به فرمت GIF خواهید داشت.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Cloudbeats audiobooks offlin‪e

اپلیکیشن Cloudbeats audiobooks offlin‪e

با استفاده از Cloudbeats audiobooks می‌توانید فایل‌های صوتی، کتاب‌های صوتی، پادکست، سخن‌رانی‌ها و موارد مشابه را در فضای اختصاصی ابری خود منتقل کنید و هر لحظه که خواستید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر موارد فوق، فایل‌های موجود در آرشیو اپلیکیشن به‌صورت آفلاین قابل پخش خواهند بود و نیازی به اتصال به اینترنت نخواهید داشت.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن eWallet – Password Manage‪r‬

اپلیکیشن eWallet - Password Manage‪r‬

eWallet ابزاری برای مدیریت رمز عبور در اپلیکیشن‌های مختلف است. علاوه بر آن می‌تواند در وب‌سایت‌ها رمز عبور قدرتمندی برایتان بسازد و ضریب امنیتی حساب‌های کاربری شما را تا حد قابل قبولی افزایش بدهد. 

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Screen Mirroring A-Z TV Cas‪t

اپلیکیشن Screen Mirroring A-Z TV Cas‪t

با استفاده از Screen Mirroring می‌توانید تبلت یا گوشی هوشمند خود را با اکثر تلویزیون‌های هوشمند همگام‌ کنید و سس تصویر  صفحه‌نمایش تبلت یا گوشی هوشمندتان را در تلویزیون به اشتراک بگذارید. این ویژگی می‌تواند برای تماشای محتوا در صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر به شما کمک کند. می‌توانید برای ارائهٔ گزارش در جلسات کاری از حالت Screen Mirroring استفاده کنید.

 دانلود برای اندروید


بازی TankFinit‪y

بازی TankFinit‪y

TankFinity بازی ساده، اما جذاب و مفرحی است که ساعت‌ها سرگرم تجربه‌ٔ آن خواهید شد. در طول بازی باید هرچه سریع‌تر مواضع دشمنان را از بین ببرید؛ اما موقعیت اهداف و شرایط محیط بازی می‌تواند کار را کمی سخت کند.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Airpod tracker: Find Airpod‪s‬

اپلیکیشن Airpod tracker: Find Airpod‪s‬

با استفاده از Airpod tracker: Find Airpod‪s‬ می‌توانید از گم شدن ایرپاد یا دیگر وسایل بلوتوثی جلوگیری کنید. این اپلیکیشن قادر به شناسایی انواع لوازمی است که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و می‌تواند محل آن‌ها را به کاربر نشان بدهد. 

 دانلود برای اندروید


بازی Chef Umami

بازی Chef Umami

Chef Umami شما را در نقش آشپزی ماهر قرار می‌دهد که باید در سریع‌ترین زمان ممکن، سفارش‌ها را آماده کند و تحویل بدهد. گیم‌پلی جذاب، طراحی متنوع مراحل و چالش‌های سرگرم‌کننده از ویژگی‌های مثبت این بازی محسوب می‌شود.

 دانلود برای اندروید


بازی Wars Across The World

بازی Wars Across The World

Wars Across The World بازی جذابی در سبک استراتژی نوبتی است که شما را در دوره مختلف تاریخ قرار می‌دهد. در این بازی با مدیریت درست منابع باید دشمنانتان را از بین ببرید و مناطق تحت کنترل آن‌ها را به دست آورید. علاوه بر حالت آفلاین، می‌توانید از حالت آنلاین بازی نیز لذت ببرید.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Rapid Weight Loss

اپلیکیشن Rapid Weight Loss

بسیاری دلیل چاقی را عادت بد غذایی می‌دانند. Rapid Weight Loss برای افرادی توسعه یافته است که دچار چنین مشکلی هستند و به آن‌ها در کنترل عادات اشتباه کمک می‌کند. موارد اشاره‌شده تنها بخشی از امکانات این اپلیکیشن است. در این اپلیکیشن برنامه‌ای هم برای کسانی در نظر گرفته شده که از مشکلاتی مانند بدخوابی رنج می‌برند.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Reji – Vocabulary Builder App

اپلیکیشن Reji – Vocabulary Builder App

Reji ابزاری کاربردی برای یادگیری زبان‌های مختلف است. در این اپلیکیشن می‌توانید لغات و اصطلاحاتی از ۴۸ زبان مختلف یاد بگیرید و حتی فهرستی از اصطلاحات و کلمات مورد نظر بسازید. Reji روش‌های مختلفی ارائه می‌دهد تا معنی کلمات مختلف را به خاطر بسپارید. اگر علاقه‌مند به یادگیری زبان جدیدی هستید یا می‌خواهید دایره لغات خود در زبان خاصی را افزایش بدهید، Reji گزینه‌ای مناسب برایتان خواهد بود.

 دانلود برای اندروید


اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم. اگر اهل بازی با گوشی موبایل یا به‌اصطلاح، «موبایل گیمر» هستید، حتما مقاله بهترین بازی‌های اندروید را در زومجی بخوانید.


حساب آی کلاد یکی از کاربران به‌دلیل نام‌خانوادگی‌اش قفل شد
نقص امنیتی Exchange Server مایکروسافت و هک شدن ایمیل ۳۰ هزار سازمان
شایعه: اینستاگرام از کلاب ‌هاوس الگوبرداری می‌کند
امکان وارد کردن اطلاعات LastPass به مرورگر اج اضافه شد
معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید (به‌روزرسانی اسفند ۹۹)

منبع زومیت

  • نرم افزار و اپلیکیشن



zoomit