امید ابراهیمی: امیدوارم در الاهلی بمانم

هافبک ایرانی الاهلی که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود ابراز امیدواری کرد که در این تیم بماند. او هم‌چنین درباره عملکرد خوب خود در فصل جاری سخن گفت.

به گزارش ایسنا، امید ابراهیمی یکی از بازیکنان خوب و کلیدی الاهلی قطر در فصل جاری بوده است که بازوبند کاپیتانی تیم را هم بر بازو بسته است.

روزنامه العرب قطر گفت‌وگوی مفصلی را با این بازیکن ایرانی انجام داده است که در زیر می‌خوانید:

– کاپیتان امید ابتدا درباره نتایج تیم در فصل جاری صحبت کنید؟

در ابتدا باید بگویم که ما می توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم به ویژه این که در بسیاری از بازی‌ها فرصت پیروز شدن یا حداقل تساوی را از دست دادیم. گاهی اوقات به خاطر بدشانسی و گاهی اوقات هم به خاطر نداشتن تمرکز امتیاز از دست دادیم. به هر حال این فوتبال است. به عنوان مثال ما برابر الریان اصلا مستحق شکست نبودیم. در کل باید بگویم که نتایج تیم تاکنون رضایت بخش بوده است. ما فصل را خوب آغاز کردیم و صدرنشین هم شدیم و همین باعث شد تا تیم‌ها احترام بیش‌تری به ما بگذارند. به خاطر فشار و فشردگی بازی‌ها  و مصدومیت بازیکنان با افت مواجه شدیم و صدر را از دست دادیم. بدون شک بازی‌های بعدی سخت‌تر خواهند بود و باید به خوبی خود را آماده آن‌ها کنیم و اجازه هیچ گونه غافلگیری را ندهیم.

– الاهلی سه دیدار دیگر تا پایان فصل پیش‌رو دارد. پیش‌بینی شما چیست؟

پیش‌بینی کردن سخت است. بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و همه تیم‌ها انگیزه بسیار بالایی دارند. ما به دنبال قرار گرفتن در بین ۴ تیم نخست هستیم. هر بازی برای ما یک چالش بزرگ است و باید در این چالش موفق بیرون بیایم. نتایج خوب به بازیکنان اعتماد به نفس بالایی می‌دهد. در دیدار برابر الغرافه یک پیروزی روحیه بخش را کسب کردیم. پیروزی در هیچ دیداری آسان نیست و هر تیمی شانس پیروزی و خلق شگفتی را دارد و به همین خاطر باید با نهایت تمرکز و امادگی و انگیزه به میدان رفت.

– شانس الاهلی را برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم نخست چقدر می‌دانید؟

ما با تیم چهارم تنها دو امتیاز اختلاف داریم. قطر با ۳۱ امتیاز چهارم است و ما هم ۲۹ امتیاز داریم. به استثنای السد و الدحیل که اول و دومی آن‌ها تضمین است دیگر تیم‌های بالانشین هنوز وضعیتی قطعی ندارند و به همین خاطر رقابت بالا است. اگر ما نهایت تلاش خود را به کار گیریم و با تمرکز بسیار بالا بازی کنیم شانس زیادی برای کسب سهمیه خواهیم داشت.

– دلیل عملکرد خوب امید ابراهیمی در فصل جاری با الاهلی چیست؟

هیچ دلیلی ندارد. فضای خوبی در تیم وجود دارد و باید از آن به خوبی استفاده کرد. ما ستاره بزرگ نداریم و قدرت و عملکرد خوب ما به خاطر مبارزه، کار زیاد، انضباط و پایبندی تیمی و هم‌چنین بازی گروهی است. فضای که در تیم وجود دارد به ما کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما یک برنامه روشن داریم که برای اجرای آن نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

– در پایان درباره آینده خود با الاهلی صحبت کنید؟

قرارداد من با پایان فصل جاری تمام می‌شود. تا این لحظه باشگاه درباره تمدید آن با من صحبت نکرده است. آینده نامعلوم است اما این در عملکرد من تاثیر نخواهد گذاشت. من رابطه بسیار خوبی با همه دارم. امیدوارم که در تیم بمانم اما تصمیم به دست من نیست. به هر تصمیمی که باشگاه بگیرد احترام می‌گذارم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا