خصوصیات متولدین تیر

او مانند سیاره خود – ماه – در حال تغییر است. اگر به او اطمینان کامل نداشته باشی ، هرگز رابطه عاشقانه با او نخواهید داشت . او از عشق ورزیدن لذت می برد و در عوض می خواهد آن را دریافت کند . متولدین این ماه عموماً خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به کشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیک پوش، پشتیبان اقوام، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به کمک دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود ، همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه ، اهل تدارک و آذوقه ، مادیّ گرا و پول پرست ، رک گو ، خودخواه و مغرور، تا حدودی سطحی نگر، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شکیب ، صمیمی ، محافظه کار ، اهل ریسک نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان .
تحت هیچ شرایطی فرد متولد تیرماه را دست نیندازید؛ متولدین تیرماه برای دست یابی و رسیدن به خواسته خود به دنبال عشق و محبت خالص ، حقیقت و ابدی هستند . آنها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی می برند ؛ به آنها توجه زیادی نشان دهید؛ آنها از اینکه ساعات طولانی را با همسر یا عزیزان شان در محیطی صمیمی و گرم سپری کنند ، خیلی به وجد می آیند . آنها عاشق خانه و خانواده شان هستند ؛ همیشه تاریخ های مهم مثل سالگرد تولد ، ازدواج یا اولین روز آشنایی تان را به یاد داشته باشید و به آنها هدیه بدهید .
آنها دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل دوستان خود قرار بگیرند . پس به آنها عشق بی قید و شرط بورزید و محبت کنید . آنها از دریافت کارت های تبریک در مواقع مختلف لذت می برند ؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی ، آنها را دست نیندازید و سر به سرشان نگذارید چون ممکن است شوخی های شما را خیلی جدی بگیرند و احساسات شان خدشه دار شود . اگر موقعیت و شرایط مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد ، ممکن است برخی مواقع خاص تبدیل به افرادی اهل خدعه شوند . آنها روابط دوستانه تدریجی را ترجیح می دهد ؛ همواره به اعضای خانواده آنها احترام بگذارید تا مورد احترام آنها قرار بگیرید .
متولدین مرد تیری : اخمو ، بچه مسلک ، تودار، همبازی بچه‌ها ، کمی بخیل و پول دوست ، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند . حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است . اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود . هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد .
متولدین زن تیری : با وفا ، نجیب ، گاهی اوقات خسیس ، در آشپزی قابل ، در شب‌های مهتابی عاشق ، در دوران مادری یک زن کم‌نظیر ، از انتقاد نفرت دارد ، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد . صبر و از خودگذشتگی او برای کسانی که دوستشان دارد حد و مرزی ندارد  .

سمبل متولدین تیر : خرچنگ
عنصر متولدین تیر : آب
سیاره متولدین تیر : ماه
عضو آسیب پذیر متولدین تیر : سینه و شکم
روز اقبال متولدین تیر : دوشنبه
اعداد شانس متولدین تیر : ۳ و ۷
سنگ خوش یمن متولدین تیر : مروارید
رنگ متولدین تیر : نقره ای
حیوان متولدین تیر : حیوانات صدفدار

پیوند زناشویی تیر با سایر ماه ها:

تیر با فروردین : (متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد.
تیر با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند.
تیر با خرداد : ( متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی.
تیر با تیر : ( خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد.
تیر با مرداد : ( خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق.
تیر با شهریور : ( بسیار خوب ) یکی مهارت فراوان در امور مالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ.
تیر با مهر : ( بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند .
تیر با آبان : ( متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند.
تیر با آذر : ( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده.
تیر با دی : ( خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق می شود.
تیر با بهمن : ( متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد .
تیر با اسفند : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل

اگه دوست دارید با خصوصیات ماه های دیگه هم آشنا بشید از لینک های زیر استفاده کنید.