خصوصیات متولدین مهر

خصوصیات متولدین مهر

او می تواند دوست خوب و میزبانی عالی باشد. او در سیاست دومی ندارد . متولدین این ماه عموماً اهل اعتدال ، حامی و پشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فض ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فکر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شکمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه ، اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیک پوش و جذّاب ، نکته سنج ، دارای پشتکار فراوان ، یک روز گرم و یک روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ، عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستکار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین .
برای گرفتن هر تصمیمی به یک فرد متولد مهرماه فرصت دهید . متولدین مهرماه برای دست یافتن به منتهای آرزوی خود در یک رابطه زناشویی ، به دنبال ابراز علاقه های گرم و صمیمانه از سوی همسر خود هستند و از محیط های رمانتیک و خیال انگیز لذت زیادی می برند . اگر می خواهید راهی به قلب آنها باز کنید ، باید میزان علاقه تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید ، در این صورت مورد تحسین آنها قرار خواهید گرفت . همیشه و در همه حال به آنها توجه داشته باشید و از نقاط قوت شخصیت او تعریف کنید و قبل از شروع هرکاری ، عقیده و نظر آنها را بپرسید ، چون همیشه و در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارند . آنها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی دلیل امروز و فردا می کنند و انجام برخی از کارها را پشت گوش می اندازند از این رو ، در تصمیم گیری ها تا حدی مغرور و متکبر می شوند ولی بهتر است در این طور مواقع به روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید . آنها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و به زمان زیادی در این زمینه نیاز دارند . ضمن اینکه دوستانه به او ، گذشتن زمان و امکان از دست رفتن فرصت های زندگی را یادآوری می کنید ، کمی هم صبور باشید و به او زمان بدهید .
متولدین مرد مهری : با انصاف ، متعادل ، زن پرست ، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی ، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید . این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست . شما می‌توانید به خود ببالید که هوشمند‌ترین مشاور جهان را درجوار خود دارید .
متولدین زن مهری : معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است . شما بارها در او علائم یاز قدرت ، اراده ، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد . در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد .

 

سمبل متولدین مهر : ترازو 
عنصر متولدین مهر : هوا 
سیاره متولدین مهر : ونوس 
عضو آسیب پذیر متولدین مهر : سیستم کمر و کلیه ها
روز اقبال متولدین مهر : جمعه 
اعداد شانس متولدین مهر : ۶ و ۹
سنگ خوش یمن متولدین مهر : الماس 
رنگ متولدین مهر : آبی و بنفش
گل متولدین مهر : سرخ
حیوان متولدین مهر : خزندگان

پیوند زناشویی مهر با سایر ماه ها:

مهر با فروردین : ( بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد.
مهر با اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.
مهر با خرداد : ( بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند.
مهر با تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا.
مهر با مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند.
مهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند.
مهر با مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند.
مهر با آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند.
مهر با آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند.
مهر با دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز ممکن است با مشکل روبرو شوند.
مهر با بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش.
مهر با اسفند : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اگه دوست دارید با خصوصیات ماه های دیگه هم آشنا بشید از لینک های زیر استفاده کنید.