خصوصیات متولدین اردیبهشت

خصوصیات متولدین اردیبهشت

جذاب است و عشقش تا حدی نفسانی.برای او عشق اهمیت زیادی دارد و اگر عاشق شود ، عاشقی فداکار خواهد بود .  معمولاً صبر میکند . ابتدا طرف مقابل تعهد خود را ثابت کند و سپس خود را در این تعهد شریک میکند . متولدین این ماه عموماً خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالکیّت ، حسود، متعصّب ، اهل اعتدال، بامحبّت، خیلی قوی وسالم، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست، همیشه راضی ، مصمّم، پرکار ، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر کاری صورت واقعی می‌دهد، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع کن ، اهل هنر ، مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند ، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه کنار می آید ، خود سر ، نجیب ، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صف ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ،میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیک پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .
حس حسادت اردیبهشتی ها را تحریک نکنید؛ متولدان اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونی شان هستند و همزمان به احساسات طرف مقابل شان نیز احترام کامل می گذارند. از این رو ، همسران آنها بسیار خوشبخت خواهندبود. آنها عاشق مواد غذایی هستند و غذا خوردن، برای آنها بسیار ارزشمند است ، پس تا جای ممکن، غذاهای مورد علاقه شان را بپزید. برای راه یافتن به قلب همسر اردیبهشتی خود محیطی خیال انگیز به همراه یک موسیقی رمانتیک و آرام و چند شمع در گوشه ای دنج در خانه تان فراهم آورید و محبت کردن و به اصطلاح لی به لالا گذاشتن آنها را هرگز فراموش نکنید.
آنها به طور معمول یاد دوستان شان هستند (البته دیده شده اردیبهشتی هایی که چندان هم باوفا نبوده اند !) و هرگز نمی گذارند که آنها به حال خود رها شوند ، پس شما هم در همه حال حامی و یاور آنها باشید. آنها بسیار سخاوتمند هستند ، به خصوص نسبت به همسر و عزیزان شان ، پس انتظار گرفتن هدایای متعدد را از سوی آنها داشته باشید . بی جهت و ناخالصانه آنها را تحسین نکنید ؛ آنها هنگام آغاز ارتباط، بسیار آرام و بطئی پیش می روند اما اگر در همراهی آنها صبر و حوصله به خرج دهید، با صمیمیت و محبت عمیق و خالصانه و همیشگی آنها مواجه خواهید شد.
متولدین مرد اردیبهشتی : دیر ناراحت می‌شود اما اگر ناراحت شود دنیا را به‌هم میریزد . زن شوخ ، سیاستمدار، مطیع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام ، اهل عمل ، حساس، محتاط است ولی اصلا رویائی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌کند . دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد .
متولدین زن اردیبهشتی : طبیعت را دوست دارد . مادری سخت‌گیر ، همسری فدکار و کمک دهنده ، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. ازبسیاری جهات نمک زندگی محسوب می‌شود . دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست . در عشق بی‌پرواست . در شیک‌پوشی طرفدار سادگی است ، مخالف شتابزدگی است و یک رگ لجبازی دارد .

سمبل متولدین اردیبهشت : گاو نر
عنصر متولدین اردیبهشت : خاک
سیاره متولدین اردیبهشت : ناهید 
عضو آسیب پذیر متولدین اردیبهشت : گردن
روز اقبال متولدین اردیبهشت : جمعه
اعداد شانس متولدین اردیبهشت : ۴ و ۶
سنگ خوش یمن متولدین اردیبهشت : زمرد سبز
رنگ متولدین اردیبهشت : آبی روشن
گل متولدین اردیبهشت : خشخاش
حیوان متولدین اردیبهشت : گاو

پیوند زناشویی اردیبهشت با سایر ماه ها :

اردیبهشت با فروردین : ( متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است.
اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید.
اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند.
اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار.
اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش.
اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل.
اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت.
اردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار.
اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم.
اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا.
اردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر.
اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

 

اگه دوست دارید با خصوصیات ماه های دیگه هم آشنا بشید از لینک های زیر استفاده کنید.