خصوصیات متولدین اسفند

خصوصیات متولدین اسفند

اگر عاشق شماست ، واقعاً خوشبختید . او به پای معشوق ، فداکاری های بسیار می کند . برای حفظ این رابطه از هیچ کاری روی گردان نیست . مادامی که به او وفادار باشید ، از آن شما خواهد بود . متولدین این ماه عموماً بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میکند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌کار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می کند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، کم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، کم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز، داستان‌پرداز قوی ، نیکوکار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ،  ترسو ، خیلی حسود ، باریک بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گر ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گر ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد .
یک اسفندماهی را به تماشای فیلم اکشن نبرید ؛ متولدین اسفندماه برای رسیدن به خواسته های خود ، به وفور تغییر عقیده می دهند و از این شاخه به آن شاخه می پرند . آنها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه های لذت می برند و این مکان ها در واقع پاتوق مورد علاقه شان محسوب می شود . آنها از تماشای فیلم های سوزناک و رمانتیک به وجد می آیند . از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم های اکشن و پرزد و خورد نبرید .
آنها برای ازدواج هرگز از یافتن نیمه گمشده خود ناامید نمی شوند و تا او را نیابند ، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمی دارند . تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید عمیقا آزرده خاطر و دلخور نشوند و هرگز با تندی با همسر اسفندی خود رفتار نکنید ، خلاصه اینکه کمی هوای آنها را بیشتر داشته باشید ! آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسائل مالی ندارند و ترجیح می دهند که این طور مسائل را به شریک زندگی شان بسپارند و خود از آن دور بمانند .
متولدین مرد اسفندی : به هیچ عنوان حد وسط ندارد ، یا منفی کامل است یا مثبت کامل ، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دوسه بار به او بگوئید دوستش دارید . متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد .
متولدین زن اسفندی : ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است . از بسیاری جهات بی‌نظیر است . ناراحت‌‌ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند . سخت رویائی و خیالباف است ، به کودکان خویش عشق می‌ورزد .

سمبل متولدین اسفند : دو ماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند.
عنصر متولدین اسفند : آب 
سیاره متولدین اسفند : نپتون 
عضو آسیب پذیر اسفند : پاها 
روز اقبال متولدین اسفند : جمعه 
اعداد شانس متولدین اسفند : ۲ و ۶
سنگ خوش یمن متولدین اسفند : یاقوت کبود 
رنگ متولدین اسفند : سبز روشن 
گل متولدین اسفند : نسرین 
حیوان متولدین اسفند : ماهی 

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها:

اسفند با فروردین : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد.
اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند.
اسفند با خرداد : ( بد ) خیال باف و رویا پرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر.
اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل.
اسفند با مرداد : ( خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر.
اسفند با شهریور : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شوند.
اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.
اسفند با آبان : ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی.
اسفند با آذر : ( متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد.
اسفند با دی : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه.
اسفند با بهمن : ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر.
اسفند با اسفند : ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

اگه دوست دارید با خصوصیات ماه های دیگه هم آشنا بشید از لینک های زیر استفاده کنید.